.
.
"Dh ambk tindakan undang2?? Sbb apa yg disebarkn nie fitnah.. Mgatakn kamu mggunakn Bts Utk popular.. Kamu mggoda Bts and yg paling Appa tk boleh terima, Kamu tk brbakat tp brjaya krana tidur dgn Bang Pd.. Kamu study law hana, kamu thu tindakan apa yg kamu boleh buat.."muka mr.Lee serious..
"Tp appa.."
"Kalau kamu tk ambil tindakan, appa akn ambk.. Appa nk saman bighit skali.. Knapa dia x ambk tindakan apa2.."mr.lee mrh..
"Family ara akn ambil tindakan.. Dorg dh release statement.. Appa jgn risau.. Hana akn uruskn sndiri kes tu.."hana yakin kn appa dia.. Mr.lee angguk.. Dia tk suka apa yg dia dgar psl anak dia...
.
.❤ BUSAN ❤
.Mr.kang pndang hea..
"Lpas kamu brtungkus lumus usaha, nie yg kamu nk tunjuk at appa??"mr.kang baling artikel tu at dpan hea..
"Appa.. Nie smua fitnah.. Kami tk goda sesiapa.."hea prtahankn diri dia..
"Unnie dh ckp, impian kamu tu akn mnyusahkn kamu nnty.. Tgok skrg, unnie bgga psy:cho menang bnyk award tp gosip2 nie memalukn kita hea.. Kluarga belah appa smua tnya.. Belah eomma.. Smpai unnie mlas nk jwp call dh.."sora brsuara..
"Tp smua nie dia tk minta.. Nama pun gosip.."daniel prtahankn hea..
"Make sure smua gosip nie dijelaskn.. Appa xnk org pndang rendah at kluarga kita.. Kali nie appa tk boleh sokong hea, sbb hal nie melibatkn maruah kluarga.."mr.Kang bertegas.. Hea tunduk..
"Xpe hea.. Smua nya akn brjln lancar.."daniel bg smngat at hea... Hea cuma mmpu brharap...
.
.
.Yoon ju pelik bila unnie dia call ajak jmpa.. Dia prgi restoran yg unnie dia bg location..
"Hi.. Sorry lmbt.."yoon ju dduk dpan naeun.. Muka naeun serious..
"Stop jdi idol and tlg appa uruskn company.."naeun pndang yoon ju..
"Mwo?? Knapa yoon ju?? Yoon ju nk jdi idol sbb nie impian yoon ju.."yoon ju cuba brkeras..
"Kamu snggup jdi murah sbb kejar impian kamu??"ayat naeun buat yoon ju speechless..
"Unnie prcaya khabar angin.. Wow.. ITS HURT ME.."Yoon ju geleng kpala..
"Unnie tk thu nk prcaya apa lg.. Kamu buat kita satu family malu.."
"gwenchana.. Yoon ju tk minta unnie prcaya yoon ju tp yoon ju tkkn brundur, sbb yoon ju tk salah pun.. Trima ksih ajak jmpa.. Yoon ju balik dulu.."yoon ju tunduk hormat and kluar dgn prasaan kecewa.. Naeun mgeluh..
.
.
.Ting tong..
Bunyi loceng pintu..
"Lahai.. Siapa pulak nie.." Min hyu tggal sorg dlm umh tu.. Dia dh baca statement yg kluarga ara kluarkn.. Min hyu buka pintu, baekhyun terus peluk dia..
"Kita ambk tindakan.. Siapa yg ckp buruk psl min, kita ambk tindakan.."baekhyun ckp smbil peluk min hyu..
"Oppa prcaya kn min kn?? Tu pun dh cukup utk min.."min hyu leraikn pelukan.. Baekhyun kluarkn ssuatu dari poket dia..
"Nah hadiah utk adik oppa yg kuat.."baekhyun belikn cklat mint favourite min hyu...
"U are the best Oppa Ever.."min hyu bg baekhyun msuk..
"Jhope mcm mne?? Bts ok kn?? Sbb nama dorg trlibat sama.."soal baekhyun and duduk at ruang tamu.. Min hyu ceritakn apa yg jdi.. Baekhyun gnggam pnumbuk..
YOU ARE READING
OUR SOUL
Romance5 Hearts.. 1 Dreams.... . . When things get though, Remind yourself why you choose this path.. Difficult Roads Often Lead To Beautiful Destination..