6. Jealous??

21 3 0
                                    

.

.

"Aah.. Ade meeting dgn Bang Pd.."

"Baik.. Trima kasih sunbae.." hea tunduk hormat and kluar.. Dia pusing je, hea trlanggar org, kpala at dada org tu.. Hea dongak and jungkook snyum..

"Maaf.. Sy tk sgaja.." hea brundur and hampir kena pintu.. Jungkook tahan hea..

"Hati2.. Relaks.. Knapa awk at sini??" jungkook brundur.. Dia rasa nk gelak tgok muka kelam kabut hea..

" sy nk cari sunbae.. Sy nk brterima kasih sbb sunbae nynyi lgu sy.."

"Owh psl tu.. Lagu tu best.. Sy nynyi la.. Suara awk pun best.." jungkook hulurkn susu pisang...

"Huh??"

"Ambk la.. Utk awk.."

"Tp sunbae beli utk sunbae.."

"Pnggil sy jungkook.. Tk yh sunbae sgt la.. Sy beli lebih.." jungkook tk selesa.. Hea angguk and ambil air tu.. Jungkook snyum kat hea...

"Terima kasih sbb nynyi lagu sy and sbb susu pisang nie.. Sy prgi dulu.."hea malu sgt.. Dia tunduk hormat and lari.. * author note : Dia lari okay girls.. Hahaa... *

"Eh jungkook.. Td ade hoobae cari kau.. Dari psy:cho.."namjoon nk kluar and trsrempak dgn jungkook..

"Tahu.. Dh jmpa dh.."

"Mana susu pisang hyung??"jin pndang jungkook yg pgang satu je susu pisang..

"Laa.. Lupa beli la hyung.."

"Yah kookie pabo.." Jin geleng kpala.. Jungkook snyum tunjukkn bunny smile dia.. Jin nk mrh pun tk boleh..

.
.
.

Sejak hari ara nynyi lagu speechless tu, hbgan ara and jimin smakin rapat.. Dorg chatting, kalau brjmpa dorg akn brsembang.. Ara snyum sndiri bila dpt ucapan tahniah dari jimin.. Ara kluar dari bilik latihan psy:cho.. Dia cari jimin... Dia trnmpk jimin dlm bilik khas, dia trkejut tgok seulgi red velvet pun ade.. And lg dia trkejut, dia nmpk jimin kiss seulgi.. Ntah knapa air mata dia mgalir..

"I knew it.. " ara trkejut dgar suara soobin..

"Soobin.." soobin brdiri dpan ara..

"I know you love him.. I can see love in your eyes everytime you look at jimin sunbaenim.." soobin sntuh prlahan bahu ara...

"I'm stupid.." bisik ara.. Soobin geleng kpala..

"I'm sorry.. But seulgi sunbae and jimin sunbae da couple 1 year.. Seulgi slalu dtg sini bg smngat at jimin sunbae.." ayat soobin buat hati ara hncur..

"Sy yg salah tafsir prbuatan baik dia.. Now i know what to do.. Thanks soobin.." ara tunduk hormat and jln.. Dorg tk thu taehyung sandar blakang dinding and dia dgar apa yg ara ckp dgn soobin..

"Aish.. Jimin nie kn.." bebel taehyung.. Dia thu jimin baik dgn smua org...

.
.
.
.

🌹 SKIP 🌹
.
.
Hana kluar brbasikal.. Dia rasa nk brbasikal.. Hari nie jadual psy:cho kosong, yoon ju tlg appa dia at company.. Hea kluar jmpa oppa dia.. Min hyu brlatih menari, ara dia tk thu sbb dh dua hari ara tk bnyk ckp..

"Brbasikal nie seronok.." hana brmonolog sorg2..

"Agree.. Sgt seronok.." hana trkejut ade org tegur dia.. Nasib baik dia pkai topeng mulut and sweater hoodie...

" eh jgn trkejut.. Sy bukn org jahat.. Sy suka brbasikal juga.." lelaki tu pun pkai topeng mulut and cap..

"Namjoon sunbaenim??" hana teka.. Namjoon trkejut.. Dia pndang pmpuan tu..

OUR SOULWhere stories live. Discover now