.
.
.
"Knapa nie?? Hah?? Korg.. Ade apa2 dh jd ke??" Ara cmpak gmbar yg dia dpt at Bang Pd.. Min hyu trgamam tgok gmbar dia and baekhyun diambil oleh dispatch...
"Min hyu..." Suara ara serious...
"Oh shit.. Mcm mne boleh.. Aduh.."
"Language unnie.." Hea tegur.. Min hyu mgeluh...
"Tu baekhyun exo kn??" Giliran yoon ju brsuara..
"No wonder la.. Ptot mcm prnah nmpk Putera kayangan tu..."smpat hea puji.. Muka ara serious..
"Ara.. Kau prcaya aku kn?? Kau thu aku tkkn buat prkara yg akn mnjejaskn kita smua.."min hyu cuba prtahankn diri dia..
"Min hyu, nie melibatkn ramai pihak.. Bighit, SM.. Dgn kita nie brstatus kn experiment lg.." Ara cuba buat min hyu phm..
"Ara.. Kau kne mrh teruk ke dgn Bang pd td??"hana prasan yg ara nmpk susah aty..
"Apa!!! Bang Pd?? Wait.. Bang Pd marah ke??"min hyu trkejut..
"Jwp soalan aku min hyu.. Apa smua nie.."ara kalau boleh tk nk dorg tahu apa yg Bang Pd ckp...
"Bang pd marah kau ke?? Dia ckp apa??"min hyu lebih risaukn hal nie..
"Aah ara.. Apa Bang Pd ckp??"yoon ju and yg lain pndang ara.. Ara mgeluh...
"Dia tnya, kalau dia suruh aku kluarkn kau atau disband apa pilihan aku.." Ara tunduk..
"Kau jwp.. Jwp apa.."min hyu rasa trluka..
"Apa yg kau pikir?? Aku tkkn korbankn sesiapa.. No Psy:cho without you.. So please min hyu MAKE IT CLEAR.. Aku thu tu personal life kau, tp nie melibatkn ramai org.." Ara yakin dgn jwapan dia.. Min hyu angguk..
"Esok aku akn jmpa Bang pd.. Aku akn explain smuanya.. Thanks ara sbb prcayakn aku.. Thanks korg.."min hyu peluk ahli psy:cho..
"Dh.. Skrg kita smua tdur sbb esok nk jmpa Bang pd.. Ok??" Ara naik atas bilik dia and min hyu.. Min hyu ikot ara..
"Eh korg.. Rasanya, msty dorg nk bincang tnpa kita.. Apa kata kita curi2 dgar?? Nak??"hana bg saranan..
"Bagus gak tu.. Kita kena thu.." Yoon ju, hea and hana prgi at bilik min hyu and ara..
Ara duduk atas katil, dia pndang min hyu..
"U can tell me now.. Apa hbgan kau dgn baekhyun??"ara rasa nk thu.. Min hyu nmpk byg2 at pintu bilik..
"Hbgan kami.." Min hyu buka pintu, hea cpat2 tgok tombol pintu.. Hana tgok lantai and yoon ju mndongak tgok siling..
"Hea buat apa??"min hyu pndang hea..
" nk tgok pintu nie ok ke??" Hea sengih.. Ara brdiri sblah min hyu..
"Hana, tgok apa at lantai tu??"
"Tgah check kesan tapak kaki, mcm mne kalau ade pncuri msok td tnpa kita sedar.."alasan hana buat min hyu ktawa..
"Yoon ju??"
"Td nmpk mcm nk hujan, tu periksa siling nie ade bocor ke.."yoon ju sngih.. Ara ktawa...
"Masuk bilik, tdur.. Akal korg nie kn, ade je kn..."bebel min hyu..
"Guyss.. Prgi tdur, kita settlekn esok.. Yoon ju, pasti kn dorg nie tdur.." ara bg arahan at yoon ju...
"Baik leader.." yoon ju bwk hana and hea masok dlm bilik.. Min hyu tutup pintu..
YOU ARE READING
OUR SOUL
Romance5 Hearts.. 1 Dreams.... . . When things get though, Remind yourself why you choose this path.. Difficult Roads Often Lead To Beautiful Destination..