12. RUMOUR

19 3 0
                                    

.

.

Baekhyun snyum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Baekhyun snyum..

"S.A.B.A.R.. satu je R dia.. Tk bnyk.." baekhyun snyum and kenyit mata at hea..

"Err.. Arrr..errr.." hea tk thu nk respon apa..

"Haha.. Comel.. Min hyu ade??"

"Min... Min hyu unnie?? Ada.. Kjap.." hea msok dlm and lari prgi bilik min hyu and ara, ara tgah tdur lg..

"Min hyu unnie.. Ada org cari.."

" ok.. Kjap.." min hyu ambk topi, spek mata dia and bag.. Hea prgi at baekhyun..

"Unnie ckp skjap.." hea msih sengih and pndang baekhyun..

"Knapa hea??" min hyu pelik tgok hea pndang oppa dia mcm tu..

"Nie.. Nie putera kayangan ke?? Knapa hnsem sgt??" hea bisik at min hyu...

"Kayangan?? Pffttt.. Dh prgi masok dlm.."min hyu mnyampah org puji oppa dia,   biasa la adik bradik kn..

"Hati2 unnie.." smpat hea bg pesanan and msok dlm.. Min hyu pndang baekhyun..

"Bunga seriously?? "

"Oppa nk jdi romantic sikit.."

"Pffftttt.. Jap.." min hyu msok dlm balik and letak bunga at ruang tamu...

"Dh jom.." min hyu peluk lengan baekhyun and dorg kluar...

"kita nk g mana ni oppa??" min hyu tak tahu baekhyun nk bwk dia prgi mana..

"teka lahhh... min mesti suke tmpt ni..sbb mase kecik dulu appa n eomma suke bawak kita prgi sini.."baekhyun jwp smbil drive..

"Jgn ckp dgn min yg oppa nk bwk min pergi tmpt kenangan kita...oppa tolonglah kita bukn budak lg.."

"hye Min.. oppa thu kita bukn budak lg.. look oppa tahu, kita dh tk rapat sejak oppa msuk exo, tp min tetap adik oppa, oppa cume nk luangkn mase tok min.. walaupun oppa sibuk..."

"ok baik.  Min malas nk spoil mood sesiapa... ok jom la kita pergi taman tema.."min hyu snyum.. Dia nk happy2..
..
..
..

"oppa sini2.. Ingat tk siapa muntah kt sini dulu, mase naik buaian besar nie.." min hyu sakat baekhyun..

"hey tu dulu ye sekarang tgok lahh NI BAEKHYUN lahh kita tgk siapa yg muntah jap lg.."baekhyun buat muka poyo dia..

"okk Just watch okay?? lets go.." min hyu tarik tangan baekhyun, baekhyun snyum tgok min hyu yg nmpk happy.. Mereka berdua berseronok tnpa pikir kn apa yg akn jd lpas ni, smpai tk sedar ade org ambil gmbr mereka bermesraan...

.
.
.

🍀 SKIP 🍀
.
.

Ara trjaga sbb phone dia bunyi kuat..

OUR SOULWhere stories live. Discover now