.
.
.Hana baring meniarap, dia check email dia.. Hana trdiam baca email dia yg dia brjaya tu..
"No fucking way.. Aku brjaya?? Oh god.. Gila.." hana ktawa and melompat2...
.
.
.Min hyu suka tulis lagu, dia tulis bbrapa rangkap lagu dlm note book dia.. Dia trpikir nk tgok email.. Min hyu nmpk ade email dari bighit.. Min hyu trus nganga..
"Tk mgkin.. Mustahil aku dpt.. Tk.." min hyu baca lg.. Mmg dia sgt tk prcaya.. Min hyu menari2 lawak, dia excited...
"Yes.. Aku ade chance utk Debut!!! Aku ade chance.." menari2 min hyu...
.
.
.Hea snyum tgok oppa dia layan customer, dia sedar yg dia tk dpt nk tlg bnyk at oppa dia.. Hea tgok email, dia dpt email dari Bighit...
"Aaarrggggghhhhh.. " hea happy sgt..
"Hey.. Knapa?? " daniel cuak tgok adik dia mnjerit..
"Adik dpat!!! Adik dpt!! Adik akn debut nnty.." hea peluk oppa dia.. Daniel snyum, dia lega sbb adik dia akhirnya akn gmbira..
.
.
.Yoon ju cuba busy kn diri.. Dia tk leh pikir, dia nk impian dia jdi knyataan tp smpai skrg tk de khabar lgi.. Yoon ju mgeluh utk kali kebrapa pun dia tk thu.. Yoon ju sje buka email.. Dia kaku, ade email dari Bighit.. Yoon ju rasa tkot nk buka email.. Dia tarik nafas pnjang sblum buka email.. Mata dia brkaca bila baca email..
"Finally, son Yoon Ju, kau akn debut.. Kau akn brdiri atas pentas.. Kau brjaya Son Yoon Ju.." yoon ju ckp dgn diri sndiri..
.
.
.🍀 BIGHIT ENTERTAINMENT 🍀
.
.10 Org gadis brkumpul dlm bilik meeting.. Bts, Txt, producer and manager duduk at bilik sblah, dorg prhatikn melalui rakaman cctv at bilik sblah.. Bang Pd msok.. Smua bgun and tunduk hormat.. Dorg knalkn diri masing2..
" baik.. Kita tk yh pnjgkn cerita.. Dpan kamu smua ade contract baca contract tu.. And debut nie Experiment.." dorg selak contract tu and bang pd terangkn satu2 psl contract tu..
"Jadi, kami kne buat smuanya sndiri, lagu? Tarian, identiti, smuanya?? Kalau album tk capai apa yg disasarkn dlm tempoh 2 tahun, kami akn di disband kn??" salah sorg gadis brnama haerin tnya..
"Yup.. Siapa yg stuju, sila sign.." muka Bang Pd serious..
"Mgarut.. Impian kami nie mainan ke??" gadis brnama haerin bgun and kluar.. Yg tgok at bilik sblah hnya mmpu geleng kpala..
"Maaf.." lg dua org kluar..
"Maaf.. Sy lupa nk bgthu, minimum gdis yg didebutkn adalah 5 org.. Kalau kurg dari 5, selebihnya boleh balik.. Sy bg masa 30 minit utk korg smua brpikir.." Bang pd kluar.. Tggal 7 org gadis..
"Maaf la korg, smua nie mgarut.." lg dua org kluar.. Tggalkn ngam 5 org.. Ara mgeluh.. Sorg lg brdiri..
" sorry.." hana tunduk hormat.. Dia nk jln..
"Knapa awk hntar video pd BigHit?? "Soalan ara buat langkah hana trhnti.. Gadis2 tu pndang hana and ara..
"Sbb nie peluang trakhir sy utk sy tunjukkn pd appa sy, impian sy bukn kegagalan.." hana tunduk.. Apa yg dorg bualkn, bilik sblah pun boleh dgar..
"Jadi skrg awk nk balik, and buktikn apa yg appa awk ckp tu betul?? Impian awk adalah kegagalan?? "
"Tp smua nie Experiment, kita akn gagal juga, apa mslhnya kalau sy give up skrg dari sy give up lmbt and lebih trluka.."hana rasa sakit..
YOU ARE READING
OUR SOUL
Romance5 Hearts.. 1 Dreams.... . . When things get though, Remind yourself why you choose this path.. Difficult Roads Often Lead To Beautiful Destination..