Do očí mě udeřilo ranní světlo a já se unaveně protáhla. Začíná mi další školní týden a mně nezbývalo nic jiného než se po pohodovém víkendu dostat z postele a vydat se do školy. Moje každodenní ranní rutina není nějak neobvyklá. Pořadí je skincare, vlasy, makeup, oblečení a nakonec příprava tašky. Jídlo kupuju až po cestě do školy, protože od doby co žiju sama jsem líná kupovat větší zásoby domů. Po necelé hodině jsem se vydala směrem ke škole
Konečně skončila škola. Nasadila jsem si sluchátka a pustila si "I really wanna stay at your house" ze Cyberpunku. Když jsem vyšla ze školy, všimla jsem si, že tráva přes kterou musím projít je celá mokrá, jelikož přes den pršelo. No co, jen trochu vody, když neuklouznu, tak jsem v pohodě. Chvíli jsem koukala jen na svoje nohy víc než kolem sebe a v tu chvíli jsem do někoho vrazila. Spadla jsem na zem a ten někdo vedle mě. Byl to jeden z těch "divných" kluků. Otočil se na mě a já ho poznala. Neměl roušku a kapuce od mikiny mu spadla z hlavy tím pádem. "Mattem?", nechápala jsem. "Ticho!!" Vykřikl, nasadil si kapuci, zacpal mi pusu a chytil mě za ruku, aby mi pomohl vstát a poté mě táhl někam za sebou. Trochu jsem za ním musela běžet, protože je minimálně o 20 centimetrů vyšší než já, takže jeho kroky jsou o dost delší než moje. Konečně mě pustil v nějaké náhodně uličce a já se posadila na zem opřená o stěnu. Mattem si sednul vedle mě a sundal si kapucu. "Nesmíš nikomu říct, že víš kdo jsem. Představim tě klukům, Nikol, že?". Stále udýchaná jsem přikývla "Jasnyy. A oni jsou...?". "To uvidíš a hlavně neřvi, nevyšiluj a ani nic podobnýho", odpověděl Mattem.
Za chvíli jsem slyšela kroky a k nám přišli ti dva kluci. Mattem je pozdravil a kývnul na ně ať si sednou oproti.
Ma: Kluci, tohle je Nikol. Sundejte si ty pičoviny z hlavy, viděla mě, takže je to jedno.
"Ale to si snad děláš prdel!", řekl jeden z nich a sundal si kapucu společně s tím druhým.
N: Moon? Dejzr? Co prosim?
Mo: Oslovuj mne Sam alebo Samuel
D: Dominik, Domča..je mi to jedno.
S: Maty, mohol by si prosim vysvetlit prečo tu sedi s nami?
Maty jim vysvětlil co se stalo, jak se to stalo. Jejich konverzace se zvrtla do menší hádky, kterou jsem přerušila až já.
N: Hele mohli bychom to prosím urychlit? Jsem celá mokrá od toho pojebanýho pádu, je Listopad a celkem zima, docela tu mrznu abych byla upřímná.
Sam si sundal mikinu a podal mi jí.
S: Bude to na dlhšie, tak si to zober, ale zajtra vrátit.
N: Děkuju moc, vyperu ji
Usmála jsem se a nandala jsem si mikinu. Byla vcelku pohodlná a teplá, takže mi hned bylo líp.
D: A co teď? To jí prostě chcete poslat pryč? Vždyť je nejvíc v pohodě, Same prosím může se s náma všema bavit, prosím. Mimochodem ten účes je cute.
Zasmála jsem se a poděkovala, zatímco Sam a Maty si něco šeptali mezi sebou.
S: No dobre, ale nikomu nič nepovieš, nehovor nam inak ako Sam, Maty a Dominik a ani to velmi nahlas nehovor, nechceme zbytočnu pozornost.
Dominik se usmál a než jsem stihla cokoliv říct, tak mě objal. Lehce překvapeně jsem to opětovala. Když se odtáhl tak Maty mi jemně rozcuchal vlasy a řekl "Vítej ženo".
Ještě chvíli jsme si ujasňovali pár věci, mluvili o takových těch základních věcech, ale potom jsme každý šel vlastní cestou, hlavně protože se stmívalo a začínala být větší zima.
To be continued...
První kapitola opravena <3 xd S tímto jsem mnohem spokojenější než s původní verzí, not gonna lie :D769 slov
-Viky 2022
ČTEŠ
Láska mezi kamarády-SMTV fanfikce (Opraveno)
FanfictionPříběh o klucích ze SMTV a o jedné holce. Netrvá dlouho a mezi nimi to začne jiskřit. Potká je spousta nepříjemných situací, ale nakonec převažují ty dobré. Skončí vše vysněnou svatbou dvou zamilovaných nebo se jejich cesty rozdělí?