Kapitola 5.

904 32 12
                                    

Pohled Nikol

Zrovna sem si vybalila poslední kufr v našem novém domě, který máme s klukama společnej. Moon má pokoj propojenej se mnou a Dejzr a Mattem je mají propojené spolu. Lehla sem si na postel a přemýšlela sem: Včerejšek byl nejkrásnější den v mém životě. Zároveň jsme si se Samem dali nejromantičtější pusu za celou tu dobu co spolu jsme. Sama miluju a on mě taky, aspoň myslím. Z přemýšlení mě vytrhlo otevření dveří. Otočila jsem se a ve dveřích stál Samo. Šel dovnitř a řekl mi: ''Ahoj zlatko.'' Sedl si na postel a řekl mi ať si sednu za ním. Sedla sem si k němu a on mě obejmul a zeptal se: Jak moc mňa miluješ??

(S-Samo / N-Nikol )

N- Miluju tě tak moc jak to jen jde.

S- Já teba tiež.

Zadívala sem se do jeho krásných očí a už to nešlo vydržet. Začala sem ho líbat a svalila sem ho na postel pořád sem ho líbala a on spolupracoval. Navzájem jsme se svlíkali až jsme byli oba dva nazí. Zase jsme se začali líbat a po chvilce jsme se odtrhli, protože nám došel kyslík a on mi řekl: Milujem ťa miláčik. Já mu neodpověděla a začala sem ho zase líbat. Veptal se mě jestli to fakt chci a já řekla, že jo. Nandal si kondom a začal mě líbat. Po chvilce ho do mě dal. Začala sem vzdychat a on taky. Po asi hodině ho ze mě vyndal  a už jsme se jen líbali. Po chvilce jsme usnuli v obětí.

Pohled Sama

Začal som zrychlovať a ona začala vzdychať. Po chvilke som ho z něj vyndal a usnuli sme v objatí. Po asi hodině som za zobudil a prikril som nás dekou aby keby chlapci rano otvorili dvere tak aby nevideli čo sa tu stalo.

Pohled Nikol

Ráno jsem se probudila tak jak sem večer usnula, takže jsem byla u Sama v obětí. Samo ještě spal a byl strašně cute. Opatrně jsem se vykroutila Samovi z obětí a oblíkla jsem se. Potom, mi ale zazvonil mobil a já to zvedla. Volala mi mamka: Nikol, kde si?!? Říkala jsem ti, že se dneska vrátim domů a že ty tady máš být tak kde sakra jsi?!?

Odpověděla jsem jí: Mami neboj jsem v pohodě a asi jsem ti to zapomněla říct, ale teď bydlím se svým přítelem a s ještě dvěma kamarádama! (btw. ta její mamka byla na půl roku pryč) 

Ona mi řekla: Tak to teda nikdy!!! V žádnym případě!!! Ihned se vracíš domů!!!

Já jí odpověděla: Sorry ale jestli sis nevšimla tak je mi 19 a teď už si můžu dělat co chci!!!(tuhle větu sem zařvala přes celej dům, teda aspoň myslím, protože Samo se vzbudil a zeptal se: Je všetko v poriadku zlatko??

Típla jsem hovor a všechno jsem Samovi řekla.

(S-Samo / N-Nikol)

S- Tvoja mama ti nedá pokoj, však?

Já ho jen obejmula a začala jsem tiše brečet.

S- Poď si chvilku sadnúť ja sa oblečiem a potom zobudíme chalanov a dame si dačo dobré na raňajky, súhlasíš?

N- Jo a díky ty vždycky víš, že jídlo vše vyřeší.

Políbila jsem ho a sedla jsem si na postel. Samo za chvilku přišel a šli jsme za klukama.

Kluky ani nebylo potřeba budit, protože tím jak jsem zařvala jsem je probudila až moc.

(M-Maty / D-Domča / N-Nikol / S-Samo)

N- Lidi vstáváme!!! Je čas na snídani!!!

M-Neříkej dvakrát vždyť já už sem vzhůru

D-Já taky a mám hlad

S-Tak sa poďte najesť veď preto sme vás prišli vzbudiť

N-Hele a co byste si dali?

M,S,D- Palačinky!!!!

N-Ok, tak já vám teda udělám palačinky

Nechala jsem kluky být a šla jsem uvařit palačinky. Když byly hotové vypadaly asi nějak takhle:

Hmm snad budou chutnat stejně skvěle jako i vypadají

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hmm snad budou chutnat stejně skvěle jako i vypadají. Zavolala jsem kluky k jídlu: Palačinky jsou hotové!

Kluci přišli a ochutnali. Mattem pak řekl s plnou pusou: Ty jsou výborný!!! Lepší palačinky jsem jakživ nejedl!

Pak jsem klukům udělala s pomocí Domči ještě smoothie.







Ok takže to je dnešní kapitola.

Má 756 slov a omlouvám se za tu část kde Nikol se Samem.....nooo.....však vy víte

-vaše Viky





Láska mezi kamarády-SMTV fanfikce (Opraveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat