Ok, vážnē poslední😜

417 18 3
                                    

Dēkuju za úžasné ohlasy na tuhle ff. Nikdy sem si nemyslela, že dosáhnu víc než 100 přečtení, ale teď tady mám něco přes 3k. Děkuju moc za každý vote nebo komentář. Píšu teď fanfikci "Maty s láskou k ní" kterou najdete na mém profilu. Po dopsání fanfikce "Maty s láskou k ní" ještě chci určitě psát nějaké další fanfikce. Můžete mi sem do komentářů  napsat na koho by měla  nějaká fanfikce být. Já bych například napsala ff  na Vituu nebo na Mattema. Tahle fanfikce, byla moje první, ale abych se přiznala, občas si jí jen tak for fun čtu.😅

Teď vám sem jenom napíšu vysvětlení postav.

Nikol: Středoškolačka, která sleduje SMTV crew už od úplného začátku. To, co nejvíc chtěla, bylo poznat někoho se SMTV crew. Když Moona podvedla s Mattemem, bylo to z důvodu toho, že Mattem delší dobu přemýšlel, jestli je gay nebo ne, proto jí k němu táhla nějaká potřeba pomoct mu najít sebe samého. Na kraji toho výběžku potom zůstávala, protože se nechtěla setkat ani s jedním s kluků. Bála se, že by se neudržela a vzpomínky na zničení života by byly ještě silnější.

Moon: Nejdřív se tvářil nejvíc "i don't care" , ale bylo to z důvodu toho, že se mu Nikol už dlouho líbila a on nechtěl, aby zničil jejich přátelství, jeho láskou k ní. Na tom překvapení pro ní, zpíval Ed Sheeran, můj osobně nejoblíbenější zpěvák. Moon ho sehnal tak, že když byl jednou v Londýně, Ed tam zrovna měl vystoupení a Moon ho potkal. Trochu se zakecali a Ed mu na sebe dal kontakt. Když Moon potom viděl Mattema a Nikol, jak se líbali v kuchyni. Byl naštvaný a smutný zároveň. Z naštvanosti se jí chtěl vyhýbat, ale zároveň ze smutku, se s tím musel vyrovnat. Miloval jí pořád, jen si to začal uvědomovat, trochu pozdě.

Mattem: Já sama jeho postavu taky moc dobře nechápu, ale dobře. Maty věděl, že je gay celou střední, ale bál se to někomu říct. Když potom pomáhal Moonovi s tím překvapením,  začínal o tom pochybovat. Když ho Michal odvlekl do té budovy, zase se v tom, že je gay utvrdil, protože chtěl hlavně Dejzrovi, říct poslední sbohem, kdyby ho zabili a nejen to. Po chvíli chození s Dejzrem o tom kdo je, zase chvilku uvažoval. A teď pozor...............Mattem je tady bisexuál. Ještě proč políbil Nikol, když se s ním rozešla? Protože doufal, že mu to pomůže se utvrdit v tom, že je bisexuál.

Dejzr: Gay byl od tak nějak té doby, co je s nimi v crew Nikol. Zamiloval se do Mattema, ale nevěděl jak mu to má říct. Když běžel potom za Nikol do domu její mamky, věděl, že to neskončí dobře. Zachránil jí, ale to nebylo všechno, co k ní cítil za povinost. Musel jí přivést zpátky. Když se potom probral u Adriany doma, cítil se provinile, ale nedal to znát. Celou dobu byl vlastně chytrý a spolehliví.

Adriana: Jde o hodně vedlejší postavu, ale zároveň jde o hodně podle mě nepochopenou postavu. Adriana zachránila Dejzra v tom lese. Proč ale? On zachránil jí a proto ona musela zachránit jeho. Adriana je vlastně agentka. Její osoba mohla být moc milá paní, která někoho odveze do nemocnice nebo ustrašená blondýnka, kým chtěla být, se mohla stát.

Adrianu chci dát i do dalších fanfikcí.

Tak a konec.

556 slov

-Vaše Viky

Láska mezi kamarády-SMTV fanfikce (Opraveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat