Kapitola 9.

678 24 3
                                    

Maty a Dominik odešli pro sestřičky. Po chvilce se vrátili i se sestřičkama. Jedna si vzala Sama a druhá si vzala mě. Jenom se koukla jestli jsem už ok a řekla, že už můžu jít domů. Šla jsem teda za klukama na pokoj. Chvilku jsme si povídali a potom přišel Samo.

S: Kriste ja chcem inú sestričku.

N: Proč?

S: No, pri vyšetrení mi šahala všade a potom ma začala bozkávať a robiť mi cucfleky na krku, no tak som ju odstrčil, kríkol som na ňu že mám priatelku a odišiel som.

N: Bože, proč tě všichni chtěj? Ty seš můj.

Hned na to jsem ho políbila. 

M: Ty píčo, ty seš jinak přitažlivej pro holky :D

S: Tak to je dobre, či?

Všichni jsme se zasmáli.

N: No a...jak dlouho tu budeš muset být?

S: Vraj tak dva max tri dni.

M: Tak to je blbý, no...

D: Je to ještě dobrý, když si vezmeš že jsme tady mohli být bez něj.

Z té myšlenky mi přeběhnul mráz po zádech. Nechci na to myslet. Nemůžu si představit život bez něj. Chvilku jsme byli potichu, ale potom nás něco napadlo. Napadlo nás, že by jsme se mohli zeptat jestli by jsme tady nemohli zůstat u Sama na pokoji dokud ho nepustí domů. Střihli jsme si kdo se půjde zeptat a nakonec to vyšlo na Matyho. 

D: Já půjdu místo tebe!

M: Proč?

D: J...j...jen taak.

Nechápavě jsme se na něj všichni podívali.

D: Dělám si prdel, jdi!

M: No jasně.

Maty se teda odebral ke dveřím. Po několika minutách se vrátil s tím, že tady můžeme zůstat. Rychle jsme teda skočili k nám domů.

N: Kláry?

K: Tu ste! Už som sa bála!

M: No, rozhodně jsi měla proč, tady máš.

Maty vrátil Klarise klíče. Ona se na něj jen usmála.

D: Joo a Kláry? Jak to, že jsi měla v autě zbraně?

K: zabudol to tam moj kamoš, no už musím ísť, tak čau.

Klára odešla a my jsme se vrátili k Samovi do nemocnice.




Tak dneska to byla kratší kapitola.

Doufám, že se vám líbila.

-Vaše Viky

Láska mezi kamarády-SMTV fanfikce (Opraveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat