Samo jel s Domčou do Karlových varů, kde měly sraz s někým kdo jim nabízel spolupráci a já jsem zůstala sama s Matym. Zase. Šla jsem za Matym a on jen tak tiše seděl na sedačce a hlavu měl opřenou o ruce. Sedla jsem si k němu a on se na mně otočil.
N- Maty děje se něco?
M- Ale nic.
N- Maty nelži mi! Já vidím, že ti něco je!
M- Jen se cítim blbě za to co se stalo. Já i ty víme že to nebyla naše vina, ale Samo...ten by to tak chápat nemusel.
N- Neciť se blbě. Samo to tak nejdřív bral, ale už to tak nebere a jsme zase ok.
M- To jsem rád. Počkat Samo o ví??
N- Ví, viděl nás.
M- Já sem idiot!!
N- Maty nejsi idiot. Ty za to nemůžeš.
Obejmula jsem ho a on mně přitisknul blíž a objal mně pevněji. Bez přemýšlení jsem ho chytila za ruku a podívala jsem se mu do očí. Chvilku jsme tam takhle seděli a potom jsme se zasmáli a řekli jsme oba navzájem: "Ne.😅" Zase jsme se zasmáli a potom jsme se pustili a šli jsme se projít ven. Cestou jsme potkali pár jeho fanoušků a někteří se ptali jestli spolu chodíme. Odpověděli jsme, že jsme jen kamarádi, a že já jsem Samova holka. Potom Maty rozdal pár podpisů a pak se s nima i fotil. Když už všichni odešli tak mi řekl: "Omlouvám se Nikol, měl jsem je radši poslat pryč." Já jsem se zasmála a řekla jsem mu: "Tak to teda ne. Náhodou je to pěkný, že tě mají rádi, navíc nedávno bych mezi nima stála i já" Maty se usmál a my jsme šli dál. Potom jsme viděli plakát, na kterém bylo napsáno, že je ve městě pouť. Rozhodli jsme se, že tam půjdeme. Na pouti jsme šli skoro na všechny atrakce a potom jsme si koupili cukrovou vatu. Když jsme jí snědli tak mně Maty chytnul za boky a nesl mně směrem k fontáně. Já jsem zakřičela: "Matyáši ne! Pusť mně ty idiote!😅" On se zasmál a hodil mně do fontány. Já jsem ho chytla za tričko a stáhla jsem ho k sobě. Potom jsem mu potopila hlavu a vylezla jsem z fontány. Lehla jsem si na vyhřátej trávník co byl vedle fontány, abych trochu uschnula než půjdeme zase někam jinam. Maty už taky vylézal z fontány a já jsem se zvedla a strčila jsem ho zpátky. Řekla jsem mu: "Ne, ty ven nejdeš." Zasmála jsem se a Matymu už se konečně podařilo vylézt z fontány. Lehnul si vedle mně a řekl mi: "Co takhle udělat stream na Instagramu?" "To by asi šlo." odpověděla jsem. Sedla jsem si a on taky. Vytáhnul mobil a zapnul Instagram. Potom vzal ten mobil a opřel ho o můj vak s věcma. Zapnul stream.
M- Hele už tu někdo je.
N- Ahoj
M- Nazdar!
Odpovídali jsme na otázky typu: "Vy spolu chodíte? Jste spolu? Kdo je ta holka? To je tvoje sestra? atd....." Taky se někteří ptali, proč jsme mokří. Maty otočil kameru směrem na fontánu a dodal: "Ve fontáně je voda." V chatu se objevil spam smějících emojis. Pak jsme se rozhodli, že budeme plnit úkoly co nám napíšou. Po chvilce se připojili i Dominik a Samo. Jeden z nejčastějších úkolů byl, aby jsme si dali pusu. Maty to ale zatrhl a řekl: "Lidi nepište tam ať si dáme pusu. To neni moje holka a je to jen kámoška a navíc ona má kluka." Já jsem jen dodala: "Fakt to nepište, protože když chcete psát jen ať si dáme pusu tak radši nepište nic." Maty přikývnul a pak jsem já dostala úkol, ať Matyho hodim do fontány. Maty naštěstí seděl blíž k té fontáně a tak jsem mu řekla: "Dostala jsem úkol najít čtyřlístek" Maty řekl: "Tak to hodně štěstí, ale já tu nechci být celej den" Maty se opřel o fontánu a já jsem chvilku hrála, že hledám čtyřlístek a potom jsem k němu přišla a strčila jsem ho do fontány. Samo i Domča posílali smějící se smajlíky a potom Domča napsal: "Teď ji stáhni za sebou Maty." Maty se zasmál a stáhnul mě za sebou. Samo i Domča a všichni ostatní posílali smějící se smajlíky. Ještě hodinu jsme pak odpovídali na otázky a plnili jsme úkoly. Pak jsme vypnuli stream a šli jsme domů. Maty šel k sobě do pokoje a já jsem byla v obýváku a čekala jsem až kluci přijdou. Po chvilce jsem ale usnula.
Takže to by byla další kapitola.
Doufám, že se vám líbila.
-Vaše Viky
ČTEŠ
Láska mezi kamarády-SMTV fanfikce (Opraveno)
FanficPříběh o klucích ze SMTV a o jedné holce. Netrvá dlouho a mezi nimi to začne jiskřit. Potká je spousta nepříjemných situací, ale nakonec převažují ty dobré. Skončí vše vysněnou svatbou dvou zamilovaných nebo se jejich cesty rozdělí?