Ráno jsem se vzbudila a šla jsem vzbudit Sama, ale on v pokoji nebyl. Koukla jsem se na telefon a zjistila jsem, že jsem se nevzbudila zas tak pozdě, aby Samo vstal dřív než já. Za chvilku mi na dveře někdo zaklepal. Myslela jsem si, že to je Samo, ale potom co jsem otevřela zjistila jsem, že za dveřmi stojí Maty a Domča.
(D-Domča / N-Nikol / M-Maty)
N: Dobré ráno, co se děje??
D: Dobré ráno, nic se neděje jen jsme tě přišli vzbudit, máme pro tebe překvapení.
M: Tak pak přijď dolů.
N: Ok, hned přijdu.
D: Budeme v kuchyni.
Oblékla jsem se, umyla a jemně jsem se nalíčila abych ze sebe udělala člověka. Přišla jsem do kuchyně a kluci mě jen posadili a nemluvili. Po chvilce donesli velký tác a na něm bylo tohle všechno:
Kluci tác položili na stůl
(D-Domča / N-Nikol / M-Maty)
N: Jee to je od vás milé! Tak pojďte sedejte, sama to nesnim.
M: Takže máš radost?
D: Máš??
N: Jasně že mám.
M: Jo a Nikol, ještě kdyby ses divila kde je Samo, tak jel nakupovat a šel se stavit za Klarisou.
N: Joo, dík za info, tak mě napadá, že jsem dlouho Klarisu neviděla.
D: To já taky ne.
M: Já jsem s ní byl nedávno na sushi.
D: Ale, ale, povídej...
N: Uuuuu, chceme detaily.
M: Proboha, vždyť máme jen čtyři děti a barák.
Tohle vzbudilo menší výbuch smíchu.
Do večera jsme s klukama stihli spoustu věcí. Byl to pěkný den, ale chyběl mi na něm Samo. Zkoušela jsem mu volat aspoň 10 krát, ale nezvedal mi to. Bála jsem se, že se mu něco stalo, ale uklidňovala jsem se tím, že má jen vybitý telefon. Po chvilce už sem to nevydržela a zavolala jsem Kláře. Klára řekla, že se stavil na oběd, asi dvě hodiny zůstal a potom odešel už prý domů. Poděkovala jsem jí za info a šla jsem dolů za klukama. Oni zrovna zapínali film a tak jsem se koukala s nima. Po filmu jsme všichni usnuli na sedačce opření o sebe. Ráno jsem se vzbudila a šla jsem se co nejtišeji podívat do pokoje jestli už je Samo doma, ale nikde nebyl. Snažila jsem se mu dovolat, ale nešlo to. Po chvilce mi zavolal zpátky. Radostně jsem se vrhla na telefon, ale ten někdo na druhé straně nebyl Samo: Ahoj Nikol. To jsem já Michal. Pamatuješ si mě, že? Unesl jsem ti tvého miláčka. Dones mi půl milionu a domluvíme se. Jo a promluv si s ním.
(N-Nikol / S-Samo)
S: Nikol! Prosím, že si to ty?
N: Jo jsem. Kde jsi?
S: Ja neviem. Navigácia sa mi nejako zblbla a oviedla ma na takú čudnú cestu. Tam ma niekto prepadol a odvliekol ma do niakeho domu. Prosím, pomož mi.
N: Klid. Přijdu a zachráníme tě. Ještě dneska budeš doma.
Michal mu asi sebral telefon od ucha a já jsem slyšela jen bodnutí a zaječení.
Rozbrečela jsem se. Jak ho mám zachránit? Jak mu mám pomoct, když nemám nic co by mi mohlo pomoct?
V tu chvíli se mi rozezvonil telefon. Zvedla jsem to. Volala mi Klarisa.
K: Ahoj, viem to o Samovi. Nemožem momentálne nikde ísť, ale viem že ty možeš. Budem u vás cca za hodinku.
N: Ok, děkuju moc.
Zavěsila jsem a čekala jsem na Klarisu. Řekla jsem o tom samozřejmě Matymu a Dominikovi. Už zbývalo jen doufat... Po asi hodině Klarisa dorazila.
K: Ahojte! Na tu máš.
Vtiskla mi něco do ruky. Podívala jsem se na tu věc a viděla jsem blyštivý klíček od auta.
N: Co?
K: Choďte, budete tam rýchlejšie. Neviem sice kde, ale asi mám tušenie, ako by a to dalo zjistit.
Klarisa mi ukázala že Samo s ní sdílí polohu na Google mapách. Našla ho a přeposlala mi screen. Poděkovala jsem jí a klíčky jsem podala Mattemovi. Já nemám řidičák, takže by mi byli k ničemu.
K: Ja tu ostanem a postrážim vám dom.
M: To budeš hodná, děkujem.
K: Nemáte zač, už choďte, aby ste ho stihli zachránit než bude pozde.
My tři jsme sedli do auta a vyjeli jsme na cestu.
Ok, takže to vidím na větu pokračování příště.....
Těšte se na další kapitolu, protože tam bude pokračování záchrany Sama.
Můžete mi napsat do komentu jestli si myslíte, že Sama zachrání a nebo ho nezachrání.
-vaše Viky
ČTEŠ
Láska mezi kamarády-SMTV fanfikce (Opraveno)
FanfictionPříběh o klucích ze SMTV a o jedné holce. Netrvá dlouho a mezi nimi to začne jiskřit. Potká je spousta nepříjemných situací, ale nakonec převažují ty dobré. Skončí vše vysněnou svatbou dvou zamilovaných nebo se jejich cesty rozdělí?