Kapitola 18.

445 20 2
                                    

Za chvíli mi začal mobil pípat a mně to nedalo a musela sem se kouknout co se děje.

                                                                                SMTV crew😘❤

Maty: Kde si Domí?!?

Samko: Čo sa stalo Dominovi?

Maty: No to právě nevim! 

Samko: Nikol, ak niečo vieš tak aspon teraz odpíš!

Maty: Prosím je to důležitý!!

Samko: Prosím ťa, potom ťa necháme byť!

Jak hodně jim musí záležet na Domčovi, když poprosí i mně. Váhala sem, ale nakonec sem jim odpověděla.

Niky: Tak trochu mi zachránil život a já potom utekla. Domča běžel za mnou, ale já mu utekla. Víc nevím.

Maty: Super, díky

Samko: Ako to, že ti zachranil život?

Niky: No najednou se ti se mnou bavit chce!

Maty: Samo nech jí být, slíbil si jí to, ale já mám otázku

Niky: Dobře tak se teda ptej

Maty: Kam si běžela?

Nechtělo se mi psát, takže sem nahrála hlasovku: "Koukni se na tu fotku co sem přidávala do blízkých přátel. Tam to je napsáno."     Tím, že sem ale trochu, no dobře trochu víc brečela, v hlasovce to samozřejmě bylo slyšet.

Samko: Ty plačeš?

Niky: Zhroutí se mi život a ještě abych nebrečela.

                                              Uživatel/ka Niky si zablokoval/a Samko a Maty

Pohled Sama

Zrazu som počul ako sa rozprávajú dole v kuchyni. Išiel som za nimi, ale videl som niečo, čo bolelo ako keby mi niekto zabodnul nož do srdca. Stojí tam Maty a Nikol a bozávaju sa. Zkríkol som na nich a poslal som ich do prdele. S Nikol sme sa pohádali. Zamkol som sa do kupelně a reval som. Kebyže vás podvedie priatelka s najlepším kamarátom, revali by ste tiež. potom som počul iba krik a buchnutie dverí. Vyšel som z kupelne a išiel som za Matym. 

S: Prečo Maty, prečo?

M: Kámo, já..já...já...nevím co mně to popadlo! Přiznávám, chvíli sme spolu chodili a ona se teď se mnou chtěla rozejít, ale já....měl sem prostě potřebu jí dát najevo...že mi na ní ještě záleží.

Znovu mi začali tiect slzy. Obímul som Matyho a rozreval som sa eště viacej. Maty mňa upokojoval, ale to nepomáhalo. Usmial som sa naň ho a povedal som: "Odpustím ti, ale možno nikdy nezabudnem."  Potom som išiel k sebe do izby. 

Druhý den...

Kto mi píše?!

                                                                           SMTV crew😘❤

Maty: Kde si Domí?!?

Samko: Čo sa stalo Dominovi?

Maty: No to právě nevim! 

Samko: Nikol, ak niečo vieš tak aspon teraz odpíš!

Maty: Prosím je to důležitý!!

Samko: Prosím ťa, potom ťa necháme byť!

Namiesto písania nahrála hlasovku: Koukni se na tu fotku co sem přidávala do blízkých přátel. Tam to je napsáno.     V tej hlasovke...plakala.

Láska mezi kamarády-SMTV fanfikce (Opraveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat