Capitolul 7

3K 186 6
                                    

MADE IN ENGLAND-Capitolul 7

Mi-am caștigat permisiunea de a dormi în camera ”mea” în noaptea asta.Mr. Styles m-a lăsat acum câteva minute după ce s-a plâns că este obosit și că a avut o zi lungă.Nu m-am plâns pentru faptul că vroia să plece pentru că imediat ce a ieșit din cameră am simțit că tot oxigenul se reîntoarce în plămânii mei.Eram tratată ca un copil, Mr. Styles comandând ca toate luminile și televizorul să fie închise la 10 și nu pot statrează nici un minut în plus.

Am făcut cum mi s-a spus,dar nu am dormit.Am avut o frică constantă trecând prin mine de fiecare dată când aud parchetul scârțâind în luniștea casei goale.Camera lui Mr. Styles era la câteva uși distanță de a mea și îl pot auzi închizând și deschizând  sertare cu putere.Am oftat o dată era liniște și mi-am mușcat buza continuând să mă uit la tavan.

”Iubire”

Ochii mei se deschis iar geamătul puterinic răsună prin liniștea de mormânt a casei.Mă ridic simțindu-mi inima cum bate puteric și un sentiment de desgust trece prin corpul meu ”Oh Doamne!” Gemetele lui devin mai puternic și pot auzi sunetele pielii care se lovește ”Mhmm,drace” Înjură puternic.Am luat repede o pernă și mi-am pus-o peste cap acoperindu-mi urechile și presându-mă mai mult în pat.Asta era mai mult decât desgustător.

Mi-am închis ochii și m-am forțat să număr oi ,spre ideea de a dormi și să nu îi aud gemetele puternice de la dumnezeu știe ce face.Tactica mea nu mergea.Eram încă rează.Câteva minute mai târziu am îndepărtat perna de pe urechile mele și am respirat ușurată când nu am mai auzit gemete.

Ceea ce mi-a făcut inima să bată a fost ușa dormitorului meu deschizându-se.Am închis ochii imediat și am pretins că dorm.Ușa s-a închis din nou și patul de lasă lângă mine și un corp cald mi se alătură.Îmi pot simți mâinile prinzând pătura strâns ”Sian,ești trează?” Șoptește în urechea mea,dându-mi părul de pe față.M-am forțat să nu mă îndepărtez de el,să îl fac să îl fac să creadă că dorm și rugându-mă în liniște ca el să își dea mâinile slinoase de pe mine.

Eventual am adormit pe cât de mult am încercat,nu îmi mai puteam aminti.Corpul meu era lipsi de somn de săptămâna trecută sau astfel încă de la posibilitatea de a timpului de a mă trezi în casa lui Mr. Styles.Când mi-am deschis ochii,Mr. Styles plecase și camera mea era goală. ”Miculdejun” Mr. Styles spune bătând la ușă.Am oftat și m-am ridicat din așternuturi și mergând către ușă să o deschis.Aproape am rămas fără aer când mi-a apărut în față un Mr. Styles pe jumătate dezbrăcat.

L-am urmat pe scări,încă bulversată de alegerea lui a purta dimineașa.El nici nu a încercat să producă un comentariu prin care să râdă de mine,el arată enervat și nu știu dacă e din cauza mea sau nu.M-am pus la masă și i-am mulțumit ușor când îmi pune fafuria în față.Nu știu dacă era adecvat sau dacă să spun că l-am auzit noaptea trecută ”creeându-și” plăcere.Nu știu dacă ar trebui să aduc faptul că a venit în camera mea noaptea trecută și a dormit cu mine după ce a spus că pot dormi singură.

”Cum a fost somnul?” Întreabă uitându-se la mine din capătul îndepărat al mesei.Furculița mea intrând în clătita caldă și pufnesc.

”Neliniștit” Am spus nederanjându-mă să mă uit la el.Gemetele lui eru încă vi în urechea mea.

”De ce?” Întreabă monoton.Știu că nu îi pasă despre motivul din care aproape nu am putut dormi.

”Te-am auzit gemând și ai dormit în patul meu noaptea trecută” Am spus lăsând furuculița să cadă înainte să mă uit la el.Privirea lui era rece,maxilarul încleștat și se uita la mine.Am scuturat din mâna și am luat furculița din nou.

”Nu știu despre ce vorbești” Spune.Gura mea se deschide și mă uit la el fără să îl pot crede. ”Nu a fost nici un geamăt și nu am dormit în patul tău noaptea trecută.Când am plecat din camera ta am mers la culcare ” Spune stern. Vocea lui era serioasă și dacă nu chiar eram trezită cu tot ceea ce s-a întâmplat nu l-aș fi crezut.

”Minți!” Am spus lăsând furculița să cadă ”Te-am auzit!” Spun ridicându-mă.Scaunul lui Mr. Styles scârțâie pe podea iar el se ridică.

”Stai dracului jos chiar acum și îți închizi gura înainte să o fac eu” Mormăie la mine ”Ai grijă cu limbajul Sian sau jur-” Mr. Styles a fost oprit de sonerie.Ceva care ne uimește.Speranța trece prin mine din noi și merg repede spre ușă.

Am fost prinsă de păr și aruncată în cealaltă parte a camerei.Mr . Styles repede vine către mine și îmi prinde brațul și mă trage către aceeași cameră în care m-a dus acum câteva zile.Am fost aruncată pe podea încă o dată iar ușa a fost închisă și Mr. Styles pleacă.

”Ajutor!” Strig.Vocea mea se lovește de pereții beciului spre urechile mele. ”Mă are îl beci,ajutați-mă!” Am țipat cât m-au ținut plămânii.Am așteptat câteva secunde dar nimeni nu vine. ”Ajutați-mă vă rog!” Am scâncit lacrimile curâng pe obrajii mei.Am fugit către ușă și am prins clanța.Am mișcat-p dar nimic,nu era încuietoare pe dinăutru ”Drace!” Am țipat lovindu-mi palma de ușă.

Orele trec și stăteam pe scară cu capul pe ușa beciului.Coatele mele erau pe genunchii mei și ochii se uitau în gol și continuam să îmi lovesc capul de ușă.Din senin,încuietoarea clănțăne de pe dinafară și m-am ridicat repede făcând câțiva pași înapoi.Ușa se deschis și Mr. Styles intră surprizându-mă cu strântirea ușii în urma lui.El avea o privire rece și neagră și maxilar încleștat.

”În genunchi.Acum” Mormăie la mine desfăcându-și cureaua.Am început să mă panichez,respirând greu și făcând pași în spate.Capul meu începe să se învârtă și fiori trec pe șira spinării mele. ”Nu o să mă repet.În genunchi” Se rățoiește.

”Te rog nu face asta” Am șoptit scuturând din cap.Am țipat iar Mr. Styles mormăie și se repezește la mine,presându-mi umerii puternic și forțându-mă să stau în genunchi. ”Te rog Mr. Styles” Am scâncit iar eu amuțesc când pantalonii lui cad pe podea și își trage boxerii în jos.Bărbăția lui era în erecție,stând dreaptă în timp ce el îmi prine maxilarul și încearcă să îmi deschidă gura.M-am mișcat încercând să îl opresc în timp ce lacrimi continuă să curgă pe fața mea și Mr. Styles îmi comanda să deschid gura.

Degetul său mare și arătător presat puternic pe maxilarul meu și gura mea se deschide un pic,el ia oportunitatea și își forțează bărbăția în gura mea.Mi-am închis ochii și am încercat să îmi trag capul,dar Mr. Styles îmi prinde capul și îl forțează în față ”Vrei să ști cine era,iubire?”Spune mișcându-și șoldurile înăuntru și înafară  din gura mea. ”Poliția”Spune făcând o pauză mică.Ochii mei se măresc și încep să plâng încontrolabil în jurul lui ”Te-am auzit bătând și țipând,dar noroc că ei nu” El chicotește și geme gros ”Te-am avertizat” El mormăie mișcându-și șoldurile repede în gura mea.

Când într-un final se îndepătează am scuipat din ”sămânța” lui care îmi și curgea pe bărbie.El își ridică pantalonii și închieie cureaia înainte să se întoarcă și să meargă spre ușa beciului. ”Asta a fost prima și ultima amenințare Sian.Nu o să pleci de lângă mine.Este mai bine pentru tine să încetezi să încerci” Rânjește mergând spre ușă și lăsând-o deschisă pentru mine.

   Yay,azi nu am făcut chimie și am ieșit mai devreme.....și am avut mai mult timp...și cred că este prima și ultma dată....daaa.Vreți dedicații mă?

P.S. Și despre capitol....cred că este singurul de acest gen,din carte (Până la capitolul unde am ajuns eu) ...în sensul că el o forțează.

Made in England |HS//AU//Tradusă|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum