Capitolul 22

2.4K 169 6
                                    

MADE IN ENGLAND-Capitolul 22

Îmi era frig,foame și eram singură.

Nu am scos un cuvând se noaptea trecută.Sincer,nu aveam nimic de spus.Cuvintele lui Harry și cele treizeci de minute de îmbrățișare nu au fost suficiente să umple golul care era în inima mea.Oricând mă gândeam despre asta,mă simțeam ca și cum cineva intra în pieptul meu și fizic îmi strângea inima ”Prințesă trebuie să mănânci” vocea lui Harry se aude din tocul ușii camerei mele reci și m-am cutremurat înainte să mă întorc pe-o parte,cu spatele la el.Pentru a cincezea oară la rând,pentru a 100-a oară;Vroiam să fiu singură.

Știu cp Harry nu mi-ar da șansa să îmi mai sun părinții.Poate că la acea vreme nu erau acasă,dar niciodată nu au sunat înapoi.Stomacul meu se strângea și simțeam bila  ridicându-se în stomacul meu cu cât stau mai mult fără mâncare.Nu am planificat să îi spun nimic,dar o să mor de foame și deshidratare. ”Știu că ești supărată iubire” Spune punându-și o mână pe spatele meu.Sigur că vroia să fie moale și dulce,acum știind că nu o să îl pot părăsi ”Doar,vorbește cu mine” Spune oftând adânc.

Mă întorc la el ușor și mă încrunt.Apariția sa era mult mai streată decât părea a mea.Ochii lui erau fără viață,avea pungi sub ei și părul era nepieptănat.Părea ca și cum duerea mea îl afecta pe el și desigur că vroiam să plâng pentru asta.Câteodată îl uram pentru lucrurile care m-a făcut să le simt. ”Bună” Șoptesc.Gura mea avea un gust desustător și știam că respirația mirosea,dar nu am avut vreo motivație să mă ridic din pat de 5 zile.

”Mi-a lipist voea ta,dragă” Oftează ”Dar nu pot face asta fără miros.Haide,sus” Spune atingându-mi coapsa și ridicându-se din pat.Mă simțeam înceată.pe cât de mult mu vroiam să mă mut știu că Harry nu avea vreo problemă să mă forțeze să mă ridic din pat.Am aruncat pătura de pe mine și m-am ridcat,stomacul meu imediat strângându-se și interiorul meu luptându-se să țină acidul în stomac. ”Ești bine?” Întreabă îngrijorat.

”Îmi e puțin greață” Spun ridicându-mă și ținându-mi mâna la cap.Îmi era greață și știu că asta era tot ce făceam.Mi-am mai făcut asta și încep să regert acele dăți când i-am spus mental lui Harry să se care când a încercat să mă ajute.Nu pot trece peste faptul că probabil nu îmi voi mai vedea familia.Uram gândul pe cât de mult uram să fiu în pat acum. ”Ce ai făcut?” Am întrebat auzindu-mi stomacul gemând de la goliciune și nevoia să fie umplut.

”Doar ce era prin frigider” Spune luându-mi mâna.

”O să trebuiasă să te duci la cumpărături curând?” Întreb ”O să trebuiasă să te duci în oraș”

”Niciuna dintre astea nu va fi neceesar.Vino,mănâncă” Spune trăgând un scaun și punând o farfurie în fața mea.

”Dar-”

”Sian” Se rățoiește uitându-se la mine.

După ce am terminat de mâncat ceea ce Harry a făcut,am fost adusă în baie de el unde mi-a fost spus să aștept până ce vine cu lucrurile de care am nevoie pentru baie.Am crezut că glumește,dar nu el,actualmente,se apuca să îmi facă baie.Știu că era murtam,dar murădira mea era bună ”Mi-aș dori să te fac să te simți mai bine” Șoptește o dată ce eram în baie.Îmi mușc buza inferioară nervoasă și mă uit la el cum aduce o cană de apă plină peste păr udându-l.

”Te iubesc” Am spus.Simțeam ca și cum el trebuie să o audă de la mine așa că el nu va simțit ca și cum sentimentele nu sunt reale.El are această idee nebună că mă prefac că îl iubesc ca să îmi dea drumul înapoi la familia mea când nu era cazul.

”Știu dragă” Spune aplecându-se să îmi sărute fruntea.

”Nu mă iubești?” Întreb tristă.El pare să se înece la asta,ochii lui scanându-i pe ai mei care se umpleau de lacrimi.Nu m-am gândit la sentimentele lui Harry.Nu m-am gândit că dacă el mă iubește sau dacă m-ar place.

”Prințesă nu plânge.Nu e asta ceea ce spun”

”Atunci ce spui!?”

”Eu-” Face o pauză ”Lasă-mă să îți arăt”

”Ce?”

”Ascultă-mi gândurile prin mișcări.Lasă-mă-Lasă-mă să îți arăt ceea ce simt cu adevărat” Spune mângâindu-mă.

”Okay” Șoptesc.

Made in England |HS//AU//Tradusă|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum