Capitolul 2

3.9K 214 9
                                    

MADE IN ENGLAND -Capitolul 2

Mă simțeam ca și aș putea plânge dar să și vomit în același timp iar privirea bărbatului niciodată nu tremură.Mâna lui Louis îmi prinde închieietura și mă împinge în spatatele lui,asta făcându-l pe bărbat să ridice o sprânceană și să facă un pas în cameră.Flecurile ghetelor sale scot sunete pe podeaua din sticlă și cu fiecare pas bagă frigă în mine.El transmite frică pin tot corpul meu.

”Ei bine?”  El întreabă continuând să facă mai mulți pași spre Louis și mine ”Celelalte fete sunt gata și show-ul este pe cale să înceapă.Nu am vrea ca o parte inportantă să să își piardă debutul ei” Spune rânjind spre mine.Întregul corp al lui Louis se tensionează și îi prind brațul ”Numele scumpete” El întreabă fiind în fața mea complet.

”S-Sian” Mă bâlbâi,întregul meu corp tremurând,ochii săi atenți și corpul protejându-mă,dar știu că dacă bărbatul îi comanda lui Louis să se miște el l-ar asculta.Ochii săi se plimbă de sus în jos pe întregul meu corp înainte să rămână pe fața mea din nou și un mic rânjet să îi apară pe buze.

 ”Să o ai pregătită în 5 minute Louis.Nu voi mai aștepta vre un minut întâziere sau voi doi veți suferi consecințele.” Spune înainte să se întoarcă pe călcâie și să iasă.Louis s-a relaxat vizibil și se întoarce cu fața la mine cu nimic decât simpatie.

”Trebuie să te pregătim” Mumură.Amscuturat și l-am lăsat să mă ghideze înapoi pe scaunul de salon. ”Îți amintești ce ți-am spus?Nu poți spune nimănui că ți-am pus.Îmi pot pierde locul de muncă și viața” El înghite în sec luând un ondulator și o perie.Era un ton diferit al lui Louis față de dinainte.Tonul său era micuț și vocea joasă.

”Okay” Am șoptit stând cu capul drept.Lacrimile încep să cadă încă o dată la gândul de a fi vândută.În câteva minute nu mai eram propria perosană.Voi fi cumpărată posibil de un bărbat bătrân și gras care mă va forța să fac....lucruri.

”Nu trebuie să te îngrijorezi Sian” Louis spune.

”Nu mă pot abține” Am spus scuturând din cap și ștergându-mi lacrimile  ”Viața ta nu are un preț.Nu îmi spune să nu mă îngrijorez” Am spus răutocios.Pot vedea expresia lui Louis în oglindă și nu să nu mă simt vinovată că m-am rățoit la el ”Și dacă nu sunt vândută?” Am întrebat.

”Dacă nu esți vândută nu știu ce fac” Louis spune ”Voi fi sincer cu tine Sian.Nu îți voi spune că te întorci acasă la familia și prietenii tăi.Aceasta este viața ta acum;un obiect în sistem” El spune aranjându-mi părul într-o coadă ”Scuze că ai fost aleasă una dintre acele multe fete,dar nu este nimic de pot face.Dacă ar  exista vreo modalitate să te scot de aici,aș face-o.Pe toate v-aș scoate de aici” Spune uitându-se în ochii mei.

Un reflector  pe fiecare fată pe scenă iar noi tăm pe scaune;dichisite și pregăitite să fie cumpărate.Până acum niciuna nu a fost cumpărată.Nici nu cred că a început încă ”Bun venit la ce-a de-a doua licitație de păpusi” o voce de femeie vorbește. Spectatorii bat din palme și sunetul mă face să mă încrunt.Cum pot petrece cumpărarea de tinere fete? ”Înainte să începem să îi mulțumim fondatorului,Mr. Harry Edward Styles!” Ea bate din palme.Imediat ochii mei pică pe același bărbat de mai devreme stând pe locul lui din față și făcând cu mâna la spectatori.

Louis era la câteva locuri distanță de el,scuturând din cap să mă încrurajeze și mușcându-și buza .Singurul lucru pe care îl pot face este să mă rog să mă cumpere un bărbat decent. ”Prima,avem elementul #341,Jamie Toliver,vârsta 17,nu este pură,poloneză.Să începem de la 200,00” Femeia vorbește lovind un ciocănel.Bărbații se ridică de pe locurile lo,câțiva fluierând și fluturând cearcefuri albe la tânăra fată care este ridicată.

Made in England |HS//AU//Tradusă|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum