MADE IN ENGLAND-Capitolul 18
Interiorul meu se simea ca și cum era în flăcări.Aveam o dorință disperată după atingerea lui,mici gemete și scâncete aluneau printre buzele mele în încercarea de a-l excita,dar nu se mișca.El mă aștepta să îi dau un fel de confirmație,dar dorința mea era mai puternică decât să vorbesc.Eram dată peste cap cu plăcere și nu mă puteam opri ,chiar dacă încercam.
Eram pierdută.
Eram complet terminată din două motive;alcool și atingerea lui.Atingerea lui era intoxicantă și vroiam mai mult.Aveam nevoie de mai mult.”Iubire” Respiră,punându-și capul pe umărul meu,buzele lui calde și umede atingându-mi vag urehcea când vorbește.Respirația lui era cumva rece și gem când o senzație de plăcere se rostogolește pe coloana mea. ”Spune-mi ce vrei scumpo.Doar spune-mi și cu cea mai mare plăcere îți voi da iubire” Murmură cu o voce joasă și seductivă.
Aproape am gemut la sunet.Nu mă mai puteam abține.Asta se simțea prea drept. ”Atinge-mă te rog” I-am cerut cu o voce moale.Atingerea lui mă făcea fără greutate.Mă simțeam ca și cum eram întinsă pe un nor pe care nu vroiam să cobor.Mă simțeam ca și cum eram drogată și îmi dădea un sentiment pe care nu îl mai puteam ignora.La cuvintele mele degetele lui de care aveam atâta nevoie se joacă cu nasturele blugilor mei înainte să îl desfacă cu succes și să își bage mâna în interior.Știu că eram udă.Îi pot simți degetele presându-se de mine ”Îți place asta iubire?”
”Da” Gem scuturând din cap.Abia îmi pot ține capul să mă uit în ochii lui.Erau de un verde vibrant înainte să începem,cu urme de galben și albastru,dar acum erau închiși și de nepătruns,dar încă dându-i o privire sexy.Îi iubeam ochii.Mereu am făcut-o.Uitându-mă în acest moment mă înnebunesc.Sunt plini de dorință și îmi pot imagina ce vede când se uită la mine.
”O să te duc în dormitor,okay?” Spune scoțându-și mâinile din pantalonii mei.Scâncesc și mă pun pe umărul lui,ducând dorul degetelor sale pe mine.Am această adrdere în stomac și îmi mișcam șoldurile mai mult iar degetele sale dispar ”O să te fac să te simți atât de bine iubire,jur.Drace,Sian.Abia aștept să te am” Murmură ridicându-mă și luându-mă din bucătărie.El răsufla și se împiedica,dar reușește să mă ducă în dormitor.
Literalmente am fost aruncată în pat iar coprul lui pică deasupra mea.Buzele sale îmi sugeau și sărutau clavicula,dinții săi intrând în peisaj și începe să ciupească ”Ești perfectă” Murmură.Îmi trec degetele prin părul lui și gem când degetele lui sunt sunt înapoi pe zona sensibilă ”Drace.Trebuie să te gust din nou” Spune lăsându-și coprul să alunece și oprindu-se între coapsele mele.Se întâmpla.Se întâmpla și se simțea al dracului de bine să îl am între coapsele mele.
Buzele sale mă sărută acolo tentant și îmi ridic șoldurile ”Stop” Ordonă cu o voce răgușită.Mintea mea nu asculta.Dacă sunt sincer,nici nu vroiam.Degetele sale se mută pe părțile lenjeriei mele,vârfurile degelor atingându-mă vag și aproape țip ”M-ai făcut atât de tare,iubire” Geme aducându-și buzele pe feminitatea mea și sugând.
”Nu” Gem lăsându-mi capul să cadă.I-am prins părul,ochii închizându-se iar gura dschizându-se la senzația buzelor sale pe bine.El contiuă să lingă și să sugă,degetele sale se jura de asemenea cu mine și mă simt ca și cum eram complet aruncată pe margine.Când orgasmul lovește mă simt ca și cum aș cădea.Respiram greu iar capul meu se învârtea cu mici gemete de la mine.Respiram greu când din nou corpul lui erau pe mine.Degetele sale presate pe buzele mele înainte să își forțeze drumul și să ajungă pe limba mea.
Pot simți gustul amar saărat al meu pe papilele mele gustattive când el le scoate și a trebuit să respir înainte ca buzele lui să fie din nou pe mine ”Trage-mi-o” Cere lăsându-și limba să alunece în gura mea ”Suge-mă,atinge-mă,tachinează-mă,te rog” Cere lăsând săruturi leneșe pe mine.M-am ridicat și l-am împins pe spate,ochii lui dansau cu dorință sălbatică și știu că îl am unde vroiam.M-am băgat între piciorele lui,privirea mea devenind cețoasă și trag de elasticul pantalonilro scuriți pe care îi poartă.Când i-am dat jos cu puțin ajutor de la el înainte de a mă uita la ridicătura mare din boxerii lui și să înghit în sec ”Poți face față iubire” Îmi spune încurajator.
Scutur din cap și îi trag boxerii stângagi,palma mea atingând vag pielea bărbăției lui.L-am luat în mâinile mele și încep să îl mângîi.Ochii mei erau fixați pe mușchiul mare din fața mea și mă găsesc distrându-mă în acest mod mai mult decât ar fi trebuit.Mr. Styles er mai vocal decât orice.Șoldurile lui se ridicau și înjurături fără număr ies din gura sa și mă excita și mai mult .”Am așteptat atât de mult ca mâinile tale să fie pe mine.” Scâncește vocea slabă ”Buzele tale-pune-ți buzele în jurul meu,iubire” Comandă.
Mă simțeam ca și cum eram într-un tunel oricând îi auzeam vocea,dar am ascultat.Aplecându-mă era mai ușor de zis decât e făcut,dar cu lungimea bărăbției lui stând dreapta m-am descurcat.Gura mea se înfășoară în jurul vârfului gustând lichidul sărat de pe limbă și buze înainte să merg mai adânc ”Vreau să îți simt gâtul.” Spune împingându-mi capul ”Vreau să mergi adânc iubire.Fă-o” Mormăie.Mă încordez la cuvintele sale.Ele erau atât de..naturiare.El nici nu încerca să fie pervers și iubeam asta.
La început m-am luptat.Ochii mei se umezeu și aveam senzație repetată de vomitat,dar am mers prin toate astea doar ca să aud toate înjurăturile și gemetele numelui meu care vin dintre buzeel sale frumoase ”Drace Sian.Îneacă-te cu mine” Geme împingându-mi capul și mai mult. ”Continuă,exact acolo iubire.Mai am puțin” Murmură ținându-și mâna mare pe capul meu.Curând pot gusta jeturile fierbinți al eliberării sale în gura mea și mă îndepărtez ”Înghite” Comandă cu un cutremurat și un geamăt puternic.M-am încruntat când am înghițit,dar pare să fie sadisfăcut și asta face să merite.
Am fost împinsă pe spate încă o dată.Corpul lui Mr. Styles acoperindu-l pe al meu,pielea noastă lipindu-se și amândoi suntem lipicioși din cauza tranpirației.Pot simți capul bărbăției sale și mă cutremur ”Nu o să ți-o trag încă.Doar am nevoie să te simt” Murmură lăsându-și bărbăția să alunece în interiorul meu ”Drace,ești așa de caldă și udă” (Băăă,doar eu simt un fior pe șira spinării?) Spune.Am gemur prinzându-mi umerii,degetele mele strângându-se și ochii mei se închid.
Oh!
”Ești probabil foarte strâmttă.” Murmură.Capul lovindu-se de intrarea mea de mai multe ori,dar niciodată nu intră ”Îmi dau drumul!” (A/N:Scuze,altă expresie nu am găsit) Vocea sa sună prin cameră.Mă pot simți înghețând iar stomacul meu se strânge înainte de relxadre și interiorul meu strângându-se.Coprul lui trasnpirat pică pe al meu iar el vine din punctul culminant,mâinile sale încă mângându-mi leneș feminitatea care devenea mai sensibilă.
”Somn prințesă!”
M-am trezit într-un pat gol cu cea mai mare duere de cap din todeauna.Ploaia încă pica pe geam și oftez înainte să mă ridic și să merg spre ușă.M-am uitat în hold după Mr. Styles înainte să merg în sufragerie și să îl văd pe canapea cu capul în mâinile sale ”Hei-”
”Vino și stai jos.”
Am înghițit în sec la vocea sa ,dar l-am ascultat.M-am pus lângă el pe canapea și oftează. ”Îți aminești ceva din ce s-a întâmplat noaptea trecută?” Întreabă căutând ceva în ochii mei.
”Bucăți,de ce?” Întreb/
”A fost o greșală” Spune închizând ochii.Pieptul meu se strânge la cuvintele sale și mă încrunt.El nu a vrut să spună asta. ”Nu se presupunea să merg atât de departe.Vroiam ca tu să uiți pe moment cine ești-”
”Și a mers” M-am panicat.Nu vroiam să mă trateze așa.Mă simțeam atât de mică și fără ajutor.Nu îmi plăcea că el regretă orice a făcut cu mine.Cred că este o doză din proriul medicament.Simt lacrimile strângându-se dar le-am clipit repede.Durea să ști că el nu vroia să aibă de-a face cu mine.Foloșește alcool-ul drept scuză.
”Sian,a fost o greșală.Și asta este tot ceea ce am să spun” Spune stern.El se ridică de pe canapea lăsându-mă cu o durere puternică în piept și o lacrimă fierbinte rostogolindu-se pe obrazul meu.
CITEȘTI
Made in England |HS//AU//Tradusă|
Hayran KurguCa o nouă formă de slavie,bărbații au venit cu ideea să pună coduri de bare pe tinerele care au fost luate de pe străzi și să le vândă.Ce se întâmplă când CEO-ul uneia dintre aceste organizații devine lacom și păstrează una doar pentru el? © All rig...