MADE IN ENGLAND-CAPITOLUL 3
Camera în care eram avea un mic geam la ușa ca să pot vedea pe hol.
Am fost în această cameră în jur de două zile și mor de plictiseală.Tot ceea ce fac în fiecare zi este să mă îngrijorez cu ce posibilitățo pot fi și ce planuri are Mr.Styles cu mine.Dacă mă ucide?Sigur nu ar face asta,corect?Pentru că nu m-a vândut ar trebui să fie rău pentru mine.
Vorbind despre asta;încă nu am idee de ce el a decis ă nu mă vândă acelor bărbați.Evident aveam valoare (A/N:Ești valoros ros ros ros,te iau după miros,scuze nu m-am putut abține=))) ) și el este un bărbat bogat și tinde să îi placă.Evident că nici Louis nu și-a făcut apariția zilele astea .Îmi doresc ca el touși să fi trecut pentru că cred că înnebunesc datorită lipsei de comunicare cu oamenii.
Desigur,este un bărbat învârstă care îmi aduce de două ori pe zi mâncare,dar poartă o expresie pe care nu o pot descrie exact.Singurul lucru care mă întreabă este dacă prefer apă sau ceai.Am oftat mintal și am bătut mingea de perete.A făcut un zgomot și a revenit la mine.Am continuat să fac asta pentru câteva minute bune până când s-a auzit un zgomot mai tare decât celălalte.
M-am ridicat repede și zgomotul s-a auzit din nou,să realizez că nu era mingea mea,venea de pe hol.Fiind curioasă din fire m-am ridicat de pe podea și am mers către geam să văd ce se întâmplă.Inițial nu am văzut nimic,dar m-am uitat mai atent când am văzut o față familiară care mă ținea treză toată noaptea.
”Informația ei”
”Elementul #376,Hannah Trash,vârsta 17 ani,ne pură,Britanică”
Se face o pauză lungă și știu că cineva a făcut o greșală.
”După ce îi faci tatuajul du-o într-una dintre camerele de așteptare” Mr. Styles vorbește.Mi-am ridicat capul un pic mai mult să pot vedea ce se întâmplă în schimbul acultării.Respirația îmi rămâne puțin în gât când văd doi bărbați stând direct în fața ușii mele.Unul desigur fiind CEO-ul și celălalt fiind un gardian cu o fată în brațele sale.
Ochii păreau că îi pică și purta un material care mă face să mă gândesc că ea poate veni de la locul ei de muncă,fiind o prostituată.
”Ești norocos că nu te concediez,sau mai rău!Nu contează că ești nou,am explicat regulile.Rar acceptăm femei ”murdare”.O doamnă nepură poate fii vândută pe nimic.Asta fiind doar cu un bărbat! Cine în toate mințile ar cumpăra asta?” Își încleștează puminii.
”Îmi pare atât de rău domnule,eu-” Mr. Styles ridică mâna aducândul la tăcere.
”Mai bine să speri că stilitul ei poate repara asta cumva și putem minți să acoperim pentru că dacă nu se întâmplă,tu vei suferi consecințele.
”Da domule”
”Bun,acum dacă mă scuzi am lucruri mai importante de făcut dacă tu ți-ai facr treaba” Gardianul scutură din cap și se întoarce pe călcâie,luând fata cu el.
Înainte să pot procesa ce se întâmplă bărbatul înfricoșător se întoarce spre camera mea și m-am ascuns repede.
Mi-am schis ochii și reglat respirația.Cred că m-a văzut.
”Sian,iubire?Ști că avem o cameră de filmat la tine în cameră.Monitorul este chiar înafară” El chicotește și bate în ușă cu degetele. Inima mea se oprește și încetișor m-am ridicat din spatele ușii să văd un Mr. Styles amuzat zâmbind la mine.El învârte de clanță și intră.
”Sian,să facem o plimbare,ar trebui?” El întreabă întinzându-și brațul.Am închis în sec și stângaci mi-am înfășurat brațul în jurul brațului său și el mă conduce spre hol.Trecem pe lângă niște uși și eventual mă conduce spre holul unde m-am trezit după ce am fost luată.Am observat că deja câteva camere erau ocupate de fete.
După ce am ajuns la sfârșitul holului el mă conduce spre lift și apasă un buton.Nu am absolut nici o idee unde mă duce și sincer îmi este frică....Dacă mă duce unde a odronat să o ducă pe Diana?
Eram fericită când liftul a scos un suntet și pot ies din micul spațiu ucigătot care ne ținea și pe mine și pe brăbatul care practic îmi ține viața în mâinile sale.
”Unde mergem?” Am îndrăznit să întreb.Nu cred că m-a auzit pentru că nu a răspuns dar nu am fost lăasată să aștept prea mult pâmă ce am ajuns la o cameră mare care era complet blocată de orice alt ceva.Pereții erau crem și mobila neagră.Două scaune aliniate perfect în fața a ceea ce cred că este biroul său.
”Intră,intră” El gesticulează să intru înaintea sa și ușa se închide cu un click.Am înghițit în sec.
”Domnișoară Robinson,sunt sigur că te întrebi de ce nu ai avut permisiunea de a fi vândută” El începe să meagră în jurul biroului săi și se așază gesticulându-mi să mă așez pe unele dintre scaunele din pielea.Tot ceea ce am putut face a fost să scutur din cap și să mă așez pe scaun.
”Ei bine ,actualmente sunt niște motive” El începe și își scoate limba să își ude buzele.
Am ascultat cuminte și m-am uitat cum el își pune mâinile pe masă și se aranjază să stea într-o poziție de șezut.
”Vezi tu Sian,ești pupă.Și pot admine că cu ușurință pot face cel puțin milion pe tine..” El începe să meargă în jurul mesei și stă direc în fața mea și a trebuit să mă uit în sus ”Dar sunt sigur că putem găsi pe altcineva care să îți ia locul,nu crezi?” El se întinde după mâna mea și mă trae astfel acum de asemenea eram în picioare ”Sian,mă facinezi”. Respirația îmi rămâne în gât iar el îmi șoptește la ureche,îmi dă fiori pe șira spinării.
”Nu vreau ca cineva să te atingă” El mormăie și începe să facă pași apropiindu-se.Cu fiecare pas pe care îl făcea mai aproape eu făceam unul în spate până ce spatele meu era lipt de ușă.
”Și prin cineva vreau să spun nimeni” Spune făcâdu-mi mâinile să se încordeze în jurul sacoului său de frică ”Nici un bărbat,nu Louis,nu familie.Ești a mea acum” El mornăie și las mâna sa să alunece sub capătul rochiei mele pe care o purtam încă de la licitație.
”Fiecare parte din tine mă face să te aplec peste nenorocitul meu de birou” El șoptește în urechea mea.
”Și știi ce drăguță?O să îți placă.Vei țipa de plăcere atât de tare încât fiecare angajat va auzi că eu te fac să se simți așa.” Ochii lui erau plini de dorință și foame,își targe buza inferioară între dinți.Respirația mea era rapidă și inima îmi iesea din piept.Din toate aceste lucruri asta era ceea la ce mă așteptam mai puțin.
Doar mâinile sale încep să îmi maseze coapsele și se aude un ciocănit la ușă.
”Mr. Styles,încărcătura a ajuns.Ar trebui să veniți să aruncați o privire.Am auzi că sunt americane pure”
El geme dar niciodată nu iși dezlipește privirea de a mea. ”Voi aduce pe cineva să te escorteze înapoi în camera da.Dar asta este departe de a se încheiea,draga mea.
Haaaarrreeeehhhh.Nebunuleeeee.=)))
Doar mie îmi dă pe fiori pe șira spinării cum vorbește Harry?
CITEȘTI
Made in England |HS//AU//Tradusă|
FanfictionCa o nouă formă de slavie,bărbații au venit cu ideea să pună coduri de bare pe tinerele care au fost luate de pe străzi și să le vândă.Ce se întâmplă când CEO-ul uneia dintre aceste organizații devine lacom și păstrează una doar pentru el? © All rig...