•Gece•
"Çocuklar uyanmanız gerek! Birileri bizi ayakta uyutmuş." diye bağırdı Boray. Onun bağırması ile gözlerimi açıp Kuzey'e baktım o da uyanmış şaşkınca etrafa bakıyordu.
Dışarı çıktığımız da herkes toplanmıştı. Boray,Ateş ve Asaf'a bağırıyordu. Ateş ve Asaf mahçup bir şekilde başlarını öne eğmişti.
"Neler oluyor?" dedi Kuzey
"Ne mi oluyor?" dedi Boray "Ateş ve Asaf bunca zamandır birliktelermiş. Olan bu."
"Ne?" dedi Emir "Birlikte misiniz?"
"Bakın çocukl-" Ateş cümlesini tamamlayamadan Boray'ın konuşması ile kesildi.
"Neyi anlatacaksın? Bizi nasıl kandırdığınızı mı?"
"Boray sakin ol!" dedi Asaf "Sizi kandırmadık."
"Ne yaptınız o zaman?"
"Boray sakin ol." dedim bu sefer önce onları dinlememiz gerekiyordu.
"Neden söylemediniz?" dedi Kuzey.
"Sizi kaybetmekten korktuk." dedi Ateş "Nasıl tepki vereceğinizi bilmiyorduk."
"Size değer veriyoruz." dedi Emir "Sizi yargılamazdık."
"Bizi ne sanıyorsunuz?!" dedi Boray "Bizi hiç mi tanımadınız?"
"İşte bu yüzden söylemedik!" dedi Asaf "Tepkilerine bir baksana. Başta ne tepki vereceğinizi bilmiyorduk. Şimdi ise sizden sakladığımız için kızacaktıktınız."
"Sizde onları ayakta mı uyutalım dediniz?!"
"Boray sakin ol lütfen." dedi Ateş gözleri dolmuştu. En ufak bir şey de ağlayacak gibiydi. "Sizi kaybetmek istemedik."
"Bunu yaparak kaybettiniz."
Ateş göz yaşlarına engel olamamıştı.
"Onca zaman seninle derleştim Asaf." dedim "Her zaman sana açık oldum. Seni bu sebepten yargılamayacağımı biliyordun."
"Biliyordum. Özür dilerim."
"Çocuklar kavga etmeyin." dedi Emir "Birlik içinde olmalıyız."
"Bize daha çok yalan da söyleyebilirler." dedi Boray "Nasıl güveneceğiz?!"
"Size yalan söylemedik!" dedi Ateş "Sadece bir şeyler sakladık!"
"Çok farklı şeyler çünkü!"
"Gece de Kuzey'den hoşlandığını sakladı." dedi Asaf pot kırarak. "Siktir!"
Gözlerimi sinirle Asaf'a döndürdüğüm de Kuzey'e bakamıyordum bile. Ona sık sık nasıl itiraf edeceğimi düşünüyordum. Ama bu şekilde olacağını hayal bile etmemiştim.
"Sağol Asaf ya!"
"Gece üzgünüm. Birden ağzımdan kaçtı. Gerçekten üzgünüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman•bxb ✔️
Teen FictionAltı arkadaş kamp yapmak için gittikleri ormanın aslında normal bir orman olmadığını anlayınca ne yapacak dersiniz? "Altımıza sıçacağız!" _____ [03.03.2020 - 19.03.2020] [Düz yazı] [Fantastik]