(C21 fx adlı sanatçının her hangi bir şarkısı ile okuyun bütün seriyi onun şarkılarını dinleyerek yazdım dosnsldmdk)
•Ateş•
Bütün gece uyuyamamıştım.Korkmamın sebepi dün anlattığım saçma hikaye değildi.Kim bunlara inanıp korkar ki?
Gecenin bir vakti ormandaydık beni korkutan buydu.Kurt,ayı ya da farklı hayvanlar bize zarar verebilir.
"Sevgilim." dedi Asaf beni kendine çekerken "Uyumalısın artık."
Evet aslında en başından beri gizli ilişki yaşayan bizdik.Başta tepkilerinden korktuğum için söyleyemedim.Şimdi ise geç söylediğimiz için bize kızacakları için söyleyemiyorum. Onları kaybetmek çok korkuyorum.
"Uyuyamıyorum."
"Kendi anlattığın hikayeden korkmuyorsun değil mi?"
"Tabii ki korkmuyorum.Sence çocuklara açıklama zamanı gelmedi mi?"
"Ben en başından beri anlatalım diyordum.Bence bilmeye hakları var."
"Kamp bitsin söyleriz.Bir hafta içinde kavga etmeliyim."
"Fark etmez sevgilim.Onların yanındayken seni öpemiyorum.Seni özlüyorum."
"Şu an da öpmemelisin.Duyabilirler."
"Of ya!"
Asaf dudaklarını büzünce iyice ona sokuldum.Ellerimi beline sarıp yüzümü göğsüme gömdüm.
"İyi geceler sevgilim."
"İyi geceler güzelim."
***
Sabah kalktığımda Asaf çoktan kalkmıştı.Dışarı çıktığımda Asaf ve Gece yemekleri hazırlıyordu.
"Günaydın!"
"Günaydın!" dedi Gece "Kuzey gece uyuyamadı hikaye yüzünden.Saçma bir hikaye bile insanı korkutuyor amk."
"Aslında hikaye değil de gecenin bir vakti ormanda olmak korkutuyor olabilir." dedi Asaf.
Sevgilim diye söylemiyorum bu çocuk gerçekten zeki.Mantıklı konuşuyor.
"Emir'i düşünemiyorum." dedi Gece
"Emir kalpten gitmiş olabilir bir bakalım mı?"
"Merak etmeyin yaşıyorum." dedi Emir çadırdan çıkarken.
"Bu ne tantana sabah sabah?" dedi Kuzey çadırdan başını çıkarmış bir şekilde.
"Boray hâlâ uyuyor." dedim "Şaşırdık mı?"
Hepsi bir ağızdan hayır diye bağırdı.Hani ilkokulda hoca soru sorarda herkes aynı anda cevap verir ya ortam ona dönmüştü.
"Ben uyandırırım." dedi Emir "Kahvaltıyı hazırlayın siz."
"Eğlence uzmanı." dedi Kuzey bana seslenerek "Ne yapacağız kampta?"
Normal de gideceğimiz kampta olsaydık yapacağım bir çok şey vardı.Orada bir sürü aktivite vardı.Ama burası hakkında hiç bir fikrim yok.
"Ben biraz ormanı dolaşacağım." dedi Asaf
"Tek başına dolaşma." dedi Emir "Çöp canavarı seni yer."
"Çöp canavarı önce tatlı olanları yer." dedi Boray "Yani seni." Ardından Emir'i gıdıklamaya başladı.
"Bugün uzaklaşmayalım." dedi Gece "Yarın ormanı gezeriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orman•bxb ✔️
Teen FictionAltı arkadaş kamp yapmak için gittikleri ormanın aslında normal bir orman olmadığını anlayınca ne yapacak dersiniz? "Altımıza sıçacağız!" _____ [03.03.2020 - 19.03.2020] [Düz yazı] [Fantastik]