Tölténytár

16 3 0
                                    

Vannak napjaim mikor annyira rosszul vagyok, hogy nemhogy élnj nincs erőm, lélegezni sem.
Keresem magam, nemtudom ki vagyok, nem tudom hol vagyok, hogy mit akarok, hogy mi szeretnék lenni és nem tudom azt sem.
Hogy miért.

Ebben a hónapban töltöm a 20-at.
20 éves leszek és nemtudom hogy valójában mi vagy inkább ki vagyok.
Van erről egy storym.

Gimibe az a srác voltam, akit csak úgy piszkálhattak. Néha visszaszóltam, de szerettek vicc tárgyává tenni.
Ezzel semmi különösebb problémám nincs, hisz van egy hierarchia. Én voltam alul, pont.

Az ember néha elakarja érni, hogy ne diszkriminálódjon, ezért próbál beleolvadni a tömegbe. Nekiálltam velük cigizni, kifigyeltem miről beszélnek és próbáltam bekapcsolódni.
Nem ment.

Egyszer egy ilyen cigizés alkalmával feljött a jövő is.. Álltunk ott és kérdezgettek.
-Angi te mi akarsz lenni? Tetkós! Felelte bátran.
-Levi? Pff drogdealer (szerintem azis lett amúgy)
-Gergő? -Felcsillantak a szemeim, hogy megkérdeztek. De ha azt mondtam volna amire gondoltam (Halott) akkor szerintem nem kérdezgettek volna.-
-Hát izé... -kapkodtam a szavakat, hogy mondjak valamit...- Szerintem eladó leszek egy dohányboltba.
-Nagy karrier. Mondogatták.

Vicces mert amit gondoltam végre akartam hajtani még azon a héten. És még sikerült is volna, hogy ha nem találnak meg vodka és xanax mámorban üvöltve a házban.

Tudjátok. Szerintem abbahagyom ezt az egészet... semmi értelme
20 éves vagyok. Depressziós. Szorongok és néha pánikrohamaim vannak...
Xanax függő voltam és csak a bal kezemen van megtalálható 312 vágás amit pengével okoztam. Ebből 1 az ütőeremet találta el. A Jobb kezembe 150 felett már nem számoltam. 7 szó és 2 jelkép.
8x akartam öngyilkos lenni, ebből 8x mentettek ki.
Nem lesz több kísérletem, csak egy
Mi véget vet az egésznek.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Mar 03, 2020 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Gondolatok  [VÉGE]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon