Salı günü hava durumu gayet iyi. Güzel, her şey tıkırında işliyor. Sanırım sadece babamdan izni koparmak kaldı- ki bu benim için gayet kolay- tabi bazı kişiler olmasaydı!
Üvey annelerden nefret ediyorum.
İç sesimle ortak olduğumuz nadir konulardan bi tanesi de bu ve kesinlikle katılıyorum. Kahrolsun üvey anneler! Yani en azından benimki gibi olanlar.
Umarım Umay cadısı da babamın yanında değildir. Yoksa işin yaş be kızım.
İç sesimi başımdan def ederek asıl konuya yani bu Salı kızlarla planladığımız -daha doğrusu Melis'in planladığı-1 haftalık kafa dinleme ve hepimizin istediği üniversiteyi kazanma şerefine de
"kendimizi ödüllendirmemiz gerek"
diyen Melis 'e kulak verip önceden planladığı dağ evi programını seve seve kabul ettik. Elif hariç. Elif öyle ormandan pek haz eden biri değildi. Ona göre orman vahşi hayvanların yaşam alanıydı. İlkte biraz kararsız kalsa da biraz daha düşündükçe ormanın daha sessiz ve daha huzurlu bir yer olduğuna karar verdiğini söyleyince açıkçası hiç şaşırmamıştık. Çünkü bu karar kesinlikle Melis'in gönderdiği fotoğraflardan kaynaklanıyordu. Ne fotoğrafı mı? Tabi ki de kalıcağımız dağ evinin fotoğraflarıydı! Gerçi o nasıl bir dağ eviyse artık.Dublex bi evdi, kesinlikle lüks ve moderndi. Ormanın içinde olmakla birlikte evin arka bahçesinde büyükçe bir havuz vardı. Melis'in dediğine göre her ay zaten oraya bir kaç hizmetli gönderilip dip temizlik yapılıyormuş. Bu fotoğraflar Elif'i kesinlikle yola getirmişti.
Telefonumun mesaj sesiyle düşüncelerimden sıyrılarak hemen mesaj sayfasına girdim. Whatsapptan, kızlarla olan grubumuzdan dıMelis: Ben izni aldım, siz ne yaptınız?
Elif: Ben de az önce konuştum. Çokta zor olmadı canısılar. E yani sonuçta ablanızın ikna yeteneği.😎
Melis: "Ablanız" mı?? Pardon da Elif' çim hatırlatalım aynı yaştayız! Ayrıca şu egon beni öldürecek..😑
Elif: Aman be bi şey demedik iyi mi. Gittim ben, daha valiz hazırlıycam. SİNİR👅
Melis: Hay ben senin o çıkardığın diline..
Sanırım Melis Elif 'in dil emojisini fazla ciddiye almış.
Her zaman ki atışmaları, diye geçirdim içimden ve hızla gruba yazmaya başladım.Siz: Selammm. Ben daha almadım, şimdi babamın yanına inip konuşurum ama siz aldım sayın o dağ evinde bende varım 😏
Gözde: Ben de hallettim. E hava durumu nasıl? Yarın yola çıkıyoruz dimi?
Siz: Az önce baktım yarın hava gayet iyi. Yarın yola çıkıyoruz mu bilmiyorum, o da Melis'e bağlı.
Melis: Merak etmeyin dağ evine bir kaç hizmetçi gönderip temizlettirdim. Gidince yol yorgunu iş yapmayı kim ister ki sonuçta dimi. Ayrıca evet yarın kesinlikle yola çıkıyoruz.
Melis: Beren kuzum bir tek sen kaldın, hadi şu izni al da gel! Haber vermeyi de unutma.
Siz: Okey. O iş oldu bilin👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Kara Yüzü
Mystery / Thrillerİntikam yemini eden bir adam ve belki bu hikayede ki intikam için seçilmiş en masum kız bir araya gelirse ne olur?? Yeminler sadece sözde mi kalır? Verilen sözler bozulur mu? Güven ağlarını hayatta "asla güvenmem!" dediği kişiye örenlere ne demeli...