Azt hiszem most nekem kell egy kis idő, arra, hogy felfogjam hogy mi is történik körülöttem...
De már kezdem elhinni, hogy tényleg itt vagyok Ayaa'ho - ban a saját védő szellememmel...
De ez a szív harcosság még mindig nagyon furcsa nekem... Ez talán azt is jelentheti hogy nem mehetek többé haza... De nem is bánom nagyon, mert otthon meg a csapból is a Bach orgona verseny folyik...
Majd egyszrcsak a sas felszáll az égre és én követem, bárhová is repül...
Úgy látom hogy mindjárt egy faluhoz érünk, szóval aggodalomra semmi ok... 😊
Én csak követem a sast és a szívemet...
Kicsit félek, attól hogy kik élhetnek ebben a faluban, de tudom hogy ő nem vezethet engemet olyan helyre ahol bajom eshet...
Hiszen ő mindenben védelmezőm...
Hiszen őt szánták nekem, hogy kövesse minden egyes lépésemet, szívdobbanásomat és ilyeneket...
Nahh... Kicsit el vagyok fáradva, mert már egy órája futok, szóval ideje lenne pihenni valahol, de valami még mindig azt súgja hogy nekem bizony rohannom kell... Nem hiányzik se a lakás, se a csillagfény iskola...
Új reményekkel vágok neki az új életnek, ami ebben az új világba kezdődik...
Nagyon hálás vagyok a sasnak hogy ilyen messzire hozott engem otthonról... Kicsit már kezdett az agyamra menni az otthoni élet...
Egyszrcsak látom hogy a sas már leszállóban van, szóval kezdek kicsit lassabban futni utána...
Egy háznál már teljesen leszall úgyhogy én is arra megyek... És észre sem veszem hogy nekem már szárnyai m vannak, ezért felesleges volt idáig futnom... Ja bár még lehet hogy nem tudok repülni...
Sőt biztosan nem tudok...
A házból egyszrcsak kijön két lány...
Üdvözöllek szív harcos, az új otthonodban... Ez itt Ayaa'ho... Eléggé kicsi a város, de nagyszerű...
Gwendolyn vagyok harcos nevemen (Wolf heart) Mondja az egyik lány... Kicsit furcsa, nekem hogy nem magyar neveket használnak de mindegy... Nem ez a lényeg...
Én pedig Arimen vagyok harcos nevemen (Bearheart)... Szóval kezdem összeszedni a gondolataimat...
Azt hiszem Gwendolynnak a védelmező szelleme egy farkas....
Arimennek pedig egy medve...
Nekem pedig a sas, aki idáig kísért engem... Most már mindent értek...
Újonc vagy, de elmondom a történetet... Mondja lelkesen Arimen...
YOU ARE READING
Eagleheart (warrior of the heart)
FantasySziasztok! Zsófi vagyok, 15 éves és nyolcadik osztályos... A csillagfény magániskolába járok, mert bizonyos okok miatt átirattak... Megtaláltam a védő szellememet, aki egy életen át kísérni fog engemet mint szív harcost... Magyarországon élek, de se...