El indulunk az úton.... Már nem sok kell hogy beérjünk Ayaa'ho központjába... Azt hiszem....
Mondja Gwendolyn...
Remélem... Én is mondja Arimen,. Ért már vagy három napja itt vagyunk nem ettünk semmit, nem aludtunk csak gyalogoltunk... Mintha valami vándorok lennénk itt...
Azt hiszem ez most nagyon fontos...
Még kell védenünk Ayaa'ho-t!
Megyünk tovább az úton,
Az nem lehet hogy most félbe hagyjuk az utat... Meg kell védeni ezt a földet a gonosz emberektől....Egyszer csak észreveszem hogy a távolban egy kis fény jelenik meg...
-nem tudom pontosan mi az, és hova vezet...
-lehet hogy jót akar, és megmutatja merre vannak a gonosz emberek és Ayaa'ho központja....
Mondja Armien...-de mi van akkor hogyha ez a fény valójában csak jónak látszik, de gonosz akarata van a védelmezők felé...
-nem érdekel hogy mit akar egy fény tőlünk...
Ha rosszat akár, akkor úgyis figyelmeztetnek bennünket a védő szellemeink, mondom a lányoknak hogy végre valahára megnyugodjanak....
Elvégre mind a hármunknak van védő szellemünk....Most éppen arra emlékszek vissza, amikor a sas, elsőnek jelent meg nekem az álmomban miközben majdnem lezuhantam...
- Zsófia!!! Zsófia!!!
Itt vagy??? Velünk vagy?? A valóságban??
Kérdezi tőlem Arimen...-öhmm igen.... Persze... Csak tudod annyira felfoghatatlan hogy még ilyen kiskorúak vagyunk és már... Harcosok....
Mi van ha itt helyben halunk meg, mert megölnek minket a gonosz emberek akik Ayaa'ho központját uralják....-egyikőtök sem fog meghalni..!!
Szólal meg egy hang csak úgy a semmiből...-oh... Már megint a védő szellemem...
A Sas...-ti nem olyan harcosok vagytok, mint például egy háborúban...
Igaz... Ez is egy háború...
De nem fegyverekkel fogjátok vívni!!
-itt egyedül az számít hogy mi van odabenn...
Ayaa'ho mindig is a 'szív országa'
Volt...
Régen az ősidőkben, mindenki a szívére hallgatott!
Nem számított a fegyver, vagy a fizikai erő...-mondja a Sas...
-itt minden ember szerette egymást, békében éltek...
Csak jött ez a rabló banda, kik fegyverek segítségével leigázták Ayaa'ho-t....-igen... El is felejtettem..
-El lopták Ayaa'ho szívét...
Ayaa'ho szíve egy medál, egy nyakláncon, ami nagyon nagy erővel bír...
Mondhatjuk varázs erő...
Mondja a Sas...-szóval... Vissza kell szereznünk a medált, és vissza kell foglalni Ayaa'ho várost... Mondom a sasnak...
-igen... Sok dolgotok lesz majd... De erőlködéssel semmire sem jutok... A királynőt megölték, de fel tudjátok ébreszteni hogyha megfelelő embert találtok rá... És persze vissza szerzitek a medált!
-vágom!
Mondja gwen...Én is...
Mondja Arimen...-és te?? Eagleheart??
-én igazán vágom... Azaz...
Vágjunk bele...
Mondom a védő szellemnek...-kérlek vigyázzatok magatokra... Bármi baj van, csak hívjatok és segítek nektek...
Mondja a Sas, erre felemelkedik a levegőbe és el száll...-sohase gondolkodtam azon hogy ilyenkor hova repül...
-nem mindegy az neked??
Mondja gwen....-nem... Mert valójában csak kevés ember tudja hogy ki ő...
-kevés ember?? Ki az a kevés ember??
Mi nem tudatunk róla??
Kérdik a lányok kórusban...-szerintem folytatjuk az utat, és majd később ha lesz időnk elmondom nektek....
KAMU SEDANG MEMBACA
Eagleheart (warrior of the heart)
FantasiSziasztok! Zsófi vagyok, 15 éves és nyolcadik osztályos... A csillagfény magániskolába járok, mert bizonyos okok miatt átirattak... Megtaláltam a védő szellememet, aki egy életen át kísérni fog engemet mint szív harcost... Magyarországon élek, de se...