A sas egyszrcsak már itt van a felhők felett, mindjárt leszáll... Nem tudom hogy miért, de nem igazán tudom mi történik körülöttem, de a védő szellemem jelenlétét valahogy a szívemben érzem vagy nem tudom... Gőzöm sincs mi folyik itt... Mármint bennem... Valami nem stimmel az tuti... De mindegy... A lényeg hogy ő itt van, és segít mindenben... Valahogyan erőt ad nekem azzal a tollával, amit mindig a szívem tájékára érint... Nem tudom... Hogyne tudnám... Jaj...hiszen ő a védő szellemem... Bármire képes... Hosszú ideje gondolkodom ezen, de gwen és Arimen már próbál engemet valahogy felhúzni a földről...
Hey eagleheart..!
Zsófia! Folytatni kéne az utunkat...
-na jó... Rendben... Mondom a lányoknak és valahogy nehezen feltápászkodok a földről...-ne erőlködj eagleheart
-Zsófia ne! Ne tedd...
Én szólok hozzád... Védő szellemed vagyok...
Ne erőlködj! Nem mész ezen az úton semmire az erőlködéssel...
Azt tedd, amit a szíved súg..!
Szív harcos vagy! Ne feledd....!
Ezzel nem mész semmire...Nekem nem kell más... Csak felnézek az égre, és látom hogy a sas egyenesen másodszorra száll le...
Nagyon hálás vagyok neki hogy már másodszorra húzott ki a pácból...
-KÖSZÖNÖM!
kiáltok utána...
Erre a sas, egy tollát hullajtja le a földre, egy kis cetlivel együtt..."szív harcos vagy! Ne feledd... Egyszerű erővel semmire nem mész...
Itt a szív a fontos...
Hallgass a szívedre és könnyebb lesz"
(védő szellemed A sas)Hey Zsófia! Ez azt hiszem te kaptad... Mutat Arimen arra tollra, amit a sas hullatott le...
Hajamba kötöm, hiszen ha nálam van a tolla, valamiért olyan érzés fog el, mintha velem lenne.. Mármint ha nincs is velem, de nagyon közel van hozzám....
Lehet hogy nem látom, de a szívemben mindig ott van....Zsófiaaaaaaaa!
Nem kéne mennünk? Üvölt Gwendolyn...De! Készen állok lányok.... Mehetünk... Nehéz lesz, de sikerülni fog... Hiszen egy csapat vagyunk..!
Szívharcosok vagyunk!
Ayaa'ho védelmezői!
Gyerünk!
KAMU SEDANG MEMBACA
Eagleheart (warrior of the heart)
FantasiSziasztok! Zsófi vagyok, 15 éves és nyolcadik osztályos... A csillagfény magániskolába járok, mert bizonyos okok miatt átirattak... Megtaláltam a védő szellememet, aki egy életen át kísérni fog engemet mint szív harcost... Magyarországon élek, de se...