Beavatás

11 0 0
                                    

A sas repül... Nagyon magasan...
Talán már a felhő felett is van, de még mindig látom...
Egyre gyorsabban repül, egyre gyorsabban rohanok utána...
Már egészen elhagyatott helyen járunk amikor megfordul a felyembe hogy lehet hogy már vége az összes tanítási órának a suliba és haza kéne mennem a szüleimhez... De most az nem olyan fontos... Nekem követem kell azt a sast!
Hiszen megálmodtam...
És én a szívemre hallgatok...
A sas meg mindig repül... Én pedig futok és futok... Egy pillanatra olyan érzés fog el, mint ami álmomban történt... Futottam... De most nincs bennem félelem... Csak futok... És csak nézem hogy a sas merre vezet engemet...
Egy elhagyatott helyen vagyunk most, ahol sehol egy fa vagy ilyesmi... Inkább ilyen Amerikai prérire hasonlít mint a western filmekben...
Én már sejtem miért ide vezetett el engem....
Valamire készül... Lehet hogy a sas valójában egy valaki? Csak átváltozott?
Lehetséges... Nagyon is lehetséges...
Csak állok a tér közepén és figyelem hogy mire készül a sas...
Egyszer csak megtalálom egy tollát a földön...
Én vissza akarom neki adni, és megpróbálok valahogy beszélni hozzá, mint ahogy az állatkertben történt meg második osztályban...
Ebben a pillanatban a sas, egyszrcsak átváltozik...
Nem hiszek a szememnek... Meg mindig fagyottan állok a tér közepén...
Átváltozik egy gyönyörű hosszú hajú fiúvá, aki vagy nem néz ki többnek 17 nel....
Igy szól:"ez a tiéd... Mind azért mert a szívedre hallhattál és engem követtél... Nem kell visszaadnod... Ezt a tollamat egy szív-harcosnak adható csak"
A hangja meleg és lágy, de nem értem ezt az egészet... Miért vagyok én egy szív harcos... Talán vannak társaim, akikkel én együtt vagyok? Talán ezért nem kedvelnek a csillagfény suliban...
Talán ezért nincsenek barátaim...
"az előbb amikor sas voltam, beszéltél velem és erre csak egy szív harcos képes...gondolom emlékszel másodikos élményedre"mondja, én meg oda mondok valami ergya igen-t...
Mától a neved Eagleheart (sas szív)
És nagyon örülök hogy követtél engem az álmaidon keresztül...
Mondja én pedig úgy érzem, hogy tényleg válhat belőlem szív harcos...
Majd ő mondta nekem kedvesen hogy mivel én leszek Eagleheart, ezért ő lesz az én védő szellemem...
Marmint ő sasként...
Számomra most már minden világos...
A sas az álmomban valóban ő volt és azért mentett meg a gonosz ember elől, mert ő az én védő szellemem...
És én már így első látásra nagyon szeretem őt... Mármint mint saját védő szellememként...
Kedvesen elköszön, a szívem tájékára érinti a tollát, visszavaltozik és felszáll az égre.... Én meg sokáig nézem őt hogy merre repül tovább, de tudom hogy még vissza fog hozzám jönni...

Eagleheart (warrior of the heart) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin