Sötétvölgy Farkasai

6 1 0
                                    

Az út végeláthatatlan....
Nem tudjuk hogy merre menjünk ezért csak megyünk és megyünk tovább... Azt hiszem hogy az út végén van valami fény ami elvezethet minket sötétvölgy felé....
De mi van akkor hogyha ilyen szörnyek vannak ott... Mondja Gwen

Nem hinném... Mondom neki... Hiszen
A védő szellemeink nem vezethetnek minket olyan utakra, ahol bajunk eshet.. Nyilván ők  fognak minket védelmezi minden lépésben....

És a szívünk minden egyes dobbanásában... Teszi hozzá Arimen...

Igazad van Arimen! Mondjuk kórusba, majd folytatjuk az utunkat...

Az út végén nem hogy fény nincs, meg világosság sem.... Tiszta sötétség van ott...
Talán ez sötétvölgy kapuja...
Mondja Gwendolyn... Lehetséges... Mondom neki kicsit félve, de utána jövök csak rá hogy mennyire nem kell félnem, hiszen a sas,  a farkas és a medve, avagy a védő szellemeink vigyáznak ránk
Minden egyes lépésünkben...

Hát ez szuper... Itt még hiéna is lehet vagy hasonló lények... Mondja Arimen...
Mi pedig Gwennel próbáljuk ravenni valahogy Ariment hogy ne féljen...
De ezek a lányok már hozzászoktak hogy itt élnek Ayaa'ho városban, és mindig velük van a védő szellememük... Szóval na...

De én valamiért nem félek annyira, mint ahogy féltem azelőtt az iskolától, amikor még nem volt védő szellemem...
Úgyhogy nagyon hálás vagyok a sasnak...
Hogy idáig hozott engem hogy szív harcos vált belőlem...

Majd beérünk egy sötét barlangba, ahol mindennel sötétebb van...
Még annál is, amikor annak idején anyukám lekapcsolta a gyerek szobába a kislámpát és kuk sötét volt...
Ez a kuk sötétnél is sötétebb...

Majd egy fa mögül pillantunk meg három gonosz vörösen villogó szempárt, amik valójában gonosz őrző farkasok voltak...
Korom feketék...
Egyenesen felénk ront az egyik...
Nagyon érdekes, mert én azt hittem hogy a farkasok falkában támadnak
De ahogy látom már az egész falka megindult onnan hátulról...
Azt hiszem xdd....
Szóval na... Nem egy veszélytelen hely Ayaa'ho... Mondja Arimen...
De nekünk harcolunk kell...
Eleinte csak nézem ahogy Ari és Gwen le ütnek egy egy gonosz fenevadat, de majd most már én is beállok és próbálok harcolni...
Összeszedem minden lehető erőmet...
Majd egy pillanatra eszembe jutnak a sas szavai...
" A szívetek mélyen szunnyad a legnagyobb erő... Csak fel kell ébreszteni azt"

Ezért most fordul a kocka és oda szólok a lányoknak hogy azonnal hagyják abba a farkasok megölését....
Ebben a harcban nem szabad a fizikai erőnket használni... Mondom a lányoknak....
Majd bátorságomat összeszedve odamegyek az egyik farkashoz és
A szemébe nézek...
Tegyétek ti is.... Mondom a lányoknak egy titkos jellel....
Majd a lányok is ugyanezt teszik...
Majd egyszerre három farkas átváltozik szín tiszta fehér farkasokká...
"köszönöm hogy hallgatsz a szívedre eagleheart ..."
Suttogja egy távoli hang valahonnan...
Tudom hogy a védő szellemem az...
😊😊
Te vagy az védő szellemem? Kiáltok egyet a magasba és elvesztem egyszerre összes erőmet.....

Eagleheart (warrior of the heart) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin