Másnap reggel ugyan úgy telt ahogy a többi. Viszonylag unalmas és lassú.
Mindenki a másnapot várta hogy menjenek shoppingolni.
~
Már a nap végén járunk a lányok éppen indultak Becky kocsijával a városba.
Amikor Becky telefonja megcsörrent a táskájában, sietve elő szedte és hamar fel vette.
-Háló? - kíváncsian bele szólt. Mit sem sejtve arról hogy ki is van a vonal másik végén.
-Édesem! Szervusz! - szólt vissza bársonyos hangon édesanyja.
-Anya?! - vágta rá meglepedten.
-Én vagyok szívem. Nem írtad be a nevemet? - nevetett. - De most ez nem is fontos, jó hírem van.
-Mi lenne az? - érdeklődött kíváncsian, közben intett a lányoknak hogy szálljanak be a kocsiba.
-Képzeled, haza utazunk! - jelentette be drámaian.
-Mi?! Tényleg? - meglepődött. - Mennyi időre? - mosolygott.
-Úgy vagyunk vele apáddal hogy, vissza költözünk. - hirtelen nagy csend lett.
-Hát.. Ez kicsit hirtelen jött. - mondta végül Becky.
-Ne aggódj.. Gondoltam előre szólok, mielőtt el indulnánk. Csak két hét múlva megyünk. Lesz időd még egyedül..
-Rendben.. - kicsit megkönnyebbülten indult a kocsihoz. - Most mennem kell anya, éppen a lányokkal vagyok.
-Rendben.. Hívj ha szeretnél beszélni.
-Úgy lesz.. Szia. - lassan el vette fülétől a telefont mire az sípolt, mert édesanyja ki nyomta.
-Na mi volt? - kérdezte Bella.
-Anyám hívott - be szállt a volán mögé.
-És? - faggatta Lucy.
-Vissza jönnek két hét múlva. -motyogta.
-Azt a .. Két év után újra látod őket?.. Amióta ide jársz azóta nem igen voltak itt Mysterytown-ban. - állapította meg Bella.
-Jó igen.. Igaz, de végre vissza költöznek.-nyugtázta.
-És mi lesz? Be költözöl a koliba? -nevetett Lucy.
-Miért tenném? - kérdezte felháborodottan.
-Csak érdekelt.. - jött a halk válasz.
-Oké.. Mehetünk? - érdeklődött Becky.
-Természetesen..- jött hamar a válasz hátulról.
Becky hamar elfordította a kulcsot majd siettek is a városba, a bevásárlóközpontba.
Egy kicsit nagy volt a forgalom így csütörtök délután.-Azt hiszem a harmadik emeleten vannak jó üzletek ahol csini ruhák vannak. - szólt hátulról Bella.
-Rendben.. Akkor menjünk a harmadik emeletre. - irányított Lucy a mozgó lépcső felé.
Rögtön egy olyan ruha boltba mentünk ahol csak bulis ruhák voltak, csak nőknek.
Próbáltam először csak valami vissza fogottabb ruhát keresni, majd kevés sikerrel, át álltam inkább arra hogy olyat keresek ami legalább tetszik.
-Szerintem ez a vörös dögös neked Becky. - tartotta a ruhát Bella.
-Ez a ruha jobb.. Mutatósabb. - mutatott egy másik ruhát Lucy.
-Lányok.. Szeretnék egyedül dönteni de, köszönöm.. - mosolyogtam.
-Rendben.. De ha mégis kellenénk itt leszünk. - mondta Lucy majd elmentek.
Bólintottam hogy tudják tudomásul vettem.
Tovább kutattam a ruhám után amit majd fel veszek, bár nem aggódtam, hiszen csak holnap után lesz a buli este, sokat készülhetek még rá.
A ruha meg is lett, de egy helyett három. Nagyon erősen gondolkodott Becky melyik az igazi. Aztán végül a vörös szint választotta, egy ruha kizárva, a másik pedig csipkés felsőrészű volt, valahogy az sem tetszett neki. Így maradt egy ruha. Egy vörös dupla fordos térdig erő ruha. Hozzá nézett egy szintén vörös telitalpú emelt sarkú cipőt. Majd még nézelődtek ékszerek és bizsuk között.
-Nézd ezt Bella. - mutatta fel Becky a lila és ezüst színű gyöngy fülbevalót - Ez illik a ruhádhoz. - át adta neki.
-Igazad van.. Köszi. Én itt nem kerestem volna. - nevetett majd elment.
Tovább nézelődött maga díszei után.
Majd végül talált egy szoros fekete karkötőt, és eszébe jutott az otthoni ezüst nyaklánca, piros gyönggyel.
Számára meg volt a tökéletes szett.
A lányoknak még a kiegészítők hiányosak voltak, így péntek délután vissza mentek kettesben a butikokba...
Eközben Becky péntek délután vacsorát készít, és tabletjét bámulja, hogy mit is rajzoljon. Aztán elő szedte a rajz órás füzetét hátha írt bele valami használható témát. Majd úgy döntött a virágot és aa természetet keveri egy emberi arccal.
Indás, virágos leveles kép született ami egy emberi arcot képez.
A következő ötlet pedig a sötétség volt, ez által megpróbálni valami újat.
Telt az idő eközben, a vacsoráját elfogyasztotta majd le feküdt és várta a másnapot, hogy bulizzon egy kemény hét után. Lassan de, haladt az idő az este felé. A lányok megbeszélt helyen az iskola előtt találkoztak, úgy mint pár más diák is. De ők már bizniszeltek a drogokkal. Bella természetesen elindult feléjük és üzletelt, szerinte kell a mókához más is mint egy kis zene.
Én arra jutottam majd a helyszínen iszok talán egy kicsit.
Miután Bella végzett Lucy irányításával elsétáltak a fa házhoz, ugyanis nem akartak feltűnést kelteni.
Elvileg ez egy titkos buli, bár a suliban biztosan tudja mindenki még a pedagógusok is.Pofás kis lakás volt, három emeletes egy ferde tetővel. Barna és fekete színek pompáztak rajta, így eléggé bele olvadt a környezetbe. Szimpatikus kis ház, bár látszott a környezetén hogy nem sokat járnak erre.
Már kintről hallatszott a hangos zene, Bella és Lucy már nagyban bandáztak néhány fiúval. Becky egyedül vánszorgott be a házba, először körbe nézett, fel térképezte merre mi is van.
A legfelső emelet zárva volt, de ha jól sejtette Becky csak egy padlás szoba lehetett. A második emeleten volt három hálószoba és ahhoz mellékhelységek is.
A földszint a konyha és a nappali ahol a buli nagyja volt.
Már kezdett be indulni a buli, főképp a drogok miatt, fel pörgették az embereket.
Becky a konyha pultnál ücsörgött egy itallal amit a kezébe nyomtak.
-Nem gondoltam volna hogy tényleg eljössz.. - szólt egy ismerős hang.
-Josh? Szia. - fordult meg Becky.
-Mond jössz egy táncra? - hallatszott hogy részeg.
-Nem.. Köszi. - rázta a fejét.
Josh vállat vont majd elment egyedül.
Majd nagy hanggal meg érkezett kettő nagy fiú csoport. Páran a hűtőhöz indultak, valakik a csajokhoz vagy tán- mintha ismernék a helyet - az emeletre.
Gyanúsak voltak. Nem voltak ismerősek és talán pár év különbség is volt.
De volt ezekben a fiúkban valami rendkívül furcsa.Becky elfogyasztotta az italt amitől kicsit émelygett, de ha már bele kezdett kért még italt, így nála is be indult a dolog.
Bella titokban adott neki valamit az italába, de Becky mit sem sejtve meg itta azt.
Josh újra fel bukkant.
-Szia bébi.. - rá tette a kezét Becky vállára.
-Hellokah.. - köszönt nyálasan.
-Fel jössz az emeletre?.. - suttogta a fülébe.
Becky le húzta az utolsó korty italt majd megfogta Josh kezét és indultak az egyik hálószobába.
Josh miután be zárta az ajtót lendületből a falhoz lökte Becky-t majd megcsókolta. Becky nem volt önmaga, így hagyta, sőt viszonozta.
De elfajultak a dolgok, Josh le vetkőztette magát és Becky-t alsó neműre. Majd az ágyba akarta folytatni.
Viszont Becky-nél valami történt, mintha egy másodperc alatt ki józanult volna.
El akarta lökni magától Josh-t az viszont nehezen engedte.
YOU ARE READING
Éjszaka az erdőben (Befejezett)
FantasyBecky Smith egy átlagos tinédzser, gimnáziumba jár Mysterytown-ban. Még egy éve van ebben a gimnáziumban aztán felvételizik másik helyre, ugyanis szeretne tovább foglalkozni a rajzolással. Viszont ez a két év nem fog kaland és dráma nélkül el telni...