Relytèly

286 9 0
                                    

Nem sokkal az után hogy Josh elment, megjöttek a lányok.
Mindenki helyet foglalt a kanapén kezében egy pohár limonádéval.
Szép tavasszal ez a minimum.
-Lányok.. Lehet egy kérdésem. Igazából több is van, de kérlek hallgassatok végig.. - szólalt fel Becky.
-Rendben. - vágta rá Bella és figyelni kezdett.
-Mond. - mondta végül Lucy és iszogatni kezdte a limonádét.
-Ma reggel, előttetek.. Ide jött Josh.
És bocsánatot kért mert a buliról nem emlékszik semmire.. De ez már a második kérdésem része.. Szóval melyikőtök mondta neki hogy van valakim?.. - tette fel végre a kérdést.
-Tudom hogy rám gondoltál először de nem.. - tisztázta le Bella.
-Remélem nem haragszol.. - motyogta Lucy.
-Te mondtad neki?- fordult felé Becky.
-Igen én.. Mondtad hogy nyomult rád a suliban.. Azt hittem ha azt hiszi van valakid abba hagyja. És így lett..
-Igazából nem haragszom. Sőt köszönöm.. Csak tudni akartam ki volt..
-Rendben.. Most már tudod. Mi a másik kérdés? - tért a lényegre Bella.
-Ti sem emlékeztek semmire a buliból? Mert én nem. - dadogta.
-Én sem. - jött kórusban a válasz.
-Érdekes.. - motyogta Lucy.
-Nem adtál nekünk is abból a drogból amit vettél? - mordult Becky Bellára.
Bella hallgatott.
-Nem emlékszem.. - mondta halkan.
-Szuper vagy.. - csak fel pattant Lucy és elvitte üres poharát.
-Sajnálom csajok.. Most viszont mennem kéne. Apám elvisz egész napra magával. Apa lánya nap.. Tudjátok.
-Menj.. - csak ennyit mondott Lucy.
-Rendben. - ki kísérte Becky.
Lucy el kényelmesedett a puha szürke kanapén, majd kortyolgatta maradék limonádéját.
Becky is csatlakozott.
-Te haragszol Bella-ra? - érdeklődött majd le ült mellé.
-Igenis meg nem is.. - dadogta- Végül is igen, mert nem emlékszik egyikünk sem mi volt, ki tudja mit nem csináltunk. Másrészt Bella is ki volt ütve, és lehet hogy nem is ő tette.. Szóval érted. Attól függ mi is történt. - fejtette ki.
-Nem is tudtam hogy ilyen jó a gondolkodás meneted.. - nevetett Becky.
-Ha úgy vesszük nem igazán ismerjük egymást. - jegyezte meg.
-Igazad lehet.. Mit szólnál ha ma egy csajos estét tartanánk? - érdeklődött lelkesen Becky.
-Neked pedig nagyon jó ötleteid vannak szóval benne vagyok. - mosolygott.
-Köszönöm..De ha most egy kicsit vársz az jó lenne.. Be rendezem fent a szobám. -futkározott a lakásban.
Lucy hallgatott és pihengetett a kanapén. Becky eközben párnákat és pokrócot rendezett, majd a gépét, chipset és egyéb nasit.
Majd fel hívta Lucy-t és be kuckóztak az ágyba majd néztek filmeket és jól szórakoztak.
-Örülök hogy maradtál Lucy.. Nélküled unatkoztam volna. - mosolygott.
-Semmiség.. Jól érzem magam veled, mindig is jobb ember voltál mint Bella. Ő merész és őszinte. Talán túlságosan is. Érted.. - motyogta.
-Megértem. Valahogy én is ilyen véleménnyel vagyok. - nyugtázta.
-Mi lenne ha szombat este megint át jönnék? - érdeklődött.
-Nekem jó.
Ez után nagy csend lett a két lány között, már fáradtak voltak. Lucy haza ment és Becky nyugovóra tért.

Sötétség, komor hideg, ijesztő erdő. A ridegségtől libabőr járja át az ember testét. Majd elő ugrik egy sötét alak vörös szemmel. Társul hozzá két másik kutya testű lény. Te csak futsz, rohansz.
A lábad alig éri a földed, úgy suhansz ahogy csak bírsz. Az ágak csapják a kezed és az arcod. Majd egy béna lépés után el esel egy ki álló ágban fel buksz.
A kezedet horzsolás keletkezett, hiszen azzal fogtad fel az esést. Lihegsz, szuszogsz a meg erőltető futás miatt.
Alig bírsz fel tápászkodni onnan, de nagyon félsz attól a lénytől ami követ.
Az árny viszont fel ránt a földről és erős márkával megragad.
-Áááh!! - Becky hangosan fel sikított.
Ijedten kapott fejéhez majd meg nyugodott miután látta, csak egy álom volt. Le ment egy forró bögre teáért és be ült az ablakülésbe. Nézegette a környéket és próbált meg nyugodni.
Nem tudta hogy készen lesz-e iskolába menni így. Ijedt volt és érezte hogy volt valami valós ebben amit látott. Egyre jobban félt egyedül, és mivel csak az álmán járt az esze úgy döntötte le írja egy régi naplójába. Még úgy is van pár üres lap.
Miután ezzel végzett össze szedte magát és útnak indult a suliba.
Nem volt túl jó napja, de Lucy tartotta benne a lelket, de ahhoz nem volt bátorsága hogy elmondja mit álmodott.

Éppen délután van, Becky a konyha pulton tanul és limonádét iszik.
Közben SMS-en keresztül beszélget édesanyjával. Hamarosan eljön a nap amikor ide utaznak Mysterytown-ba.
Bár ha ide is jönnek nem egy lakásban lennének. Ez egy bérelt ház amiben Becky lakik, a szülei bérlik. De van egy saját házuk is ami jelenleg üresen áll.
Eddig úgy van hogy majd Becky ki takarít ott a szülei érkezése előtt, hogy rögtön be tudjanak rendezkedni.
Bár Becky arról még nem döntött hogy oda - e költözik.
Végül is ott is az ő szobája padlás szoba, csak éppen az nagyobb lakás és nem egyedül lenne, ami mostani szituáció miatt jól jönne.
Lassan telt a hét, de végre egy délután amikor Lucy és Becky együtt mentek haza elmondta mindenki amit akart.
-Lucy.. Öhm. Mond, neked is vannak rémálmaid a buli estéjéről?.. -érdeklődött halkan.
-Rémálom? - kérdezett vissza meglepetten. - Nem. Nincsenek.-válaszolta határozottan.
Becky kínosan érezte magát, de legalább végre elmondta Lucy-nak.
-De milyen az a rémálom?.. - kérdezte végül.
-A ház melletti erdőben játszódik szerintem. És furcsa lényeket látok akik üldöznek. - mesélte ijedten.
-Lehet hogy a drog hatása. Biztos össze keveredtek az emlékeid. És így térnek vissza. - tippelt.
-Lehet.. - tovább ballagtak haza felé.
Fél úton elváltak útjaik, megint egyedül maradt Becky.
A kis időre amíg haza ért be rakta a fülest. De nem sokkal utána érezte hogy valaki figyeli. Hátra fordult majd egy ijesztő alakot látott kapucniban.
Nagyon megijedt, rögtön írt Lucy-nak.
De mire meg akarta nézni hogy ott van-e még, az alak eltűnt.
Viszont amint vissza fordult egy szempillantásra elé került.
Becky ijedten a földre esett.
Pánikolt, nem tudta mi történik vele.
A fejét fogta és nem értette mi van.

Lucy ahogy meg kapta az üzenetet sietett ott ahol elváltak. Majd hamar oda ért a földön heverő Becky-hez.
-Hé! Mi történt?! - guggolt le barátnője mellé.
-Nem.. Nem tudom!! Az előbb.. Itt egy árny és nem.. - dadogott, össze zavarodottan.
-Semmi baj Becky.. Gyere, búj ide. -ölelte magához a könnyes szemű lányt.

Éjszaka az erdőben (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon