3.

480 20 0
                                    


-Olyan furcsán viselkedsz mióta hazajöttünk.-ölelt át hátulról Pet,miközben melegítettem a kínait. Ennyit arról hogy ma ő fog főzni.

-Csak fáradt vagyok.-adtam válaszul,belemerülve a gondolataimba.

Nem tudom megmagyarázni azt hogy miért zavart fel ennyire a délelőtt. Persze arra sem tudnék választ adni,bármennyire is szeretnék,hogy miért gondolok egyáltalán ennyit arra a lányra.

Nem reagált semmit arra amit mondtam csak hanyagul nekidőlt a konyhapultnak és fürkészte minden mozdulatom. Nagyon jól ismertem már ezt a viselkedését.

-Nem fogunk örökbefogadni egy kiskutyát,ha ezt szeretted volna mondani.-törtem meg a köztünk lévő csendet.

-Nem kiskutyát szeretnék örökbefogadni.

Egy pillanatra abbahagytam a vacsora előkészítését,majd feléfordultam.

-Tessék?

-Jól hallottad. Gyereket szeretnék..-mosolygott rám. Szinte csillogtak a szemei az örömtől.

Pár másodpercig csak bambultam magamelé .

-Rose..-lépett közelebb,kezét a vállamra téve.-Azt hittem hogy egy kicsit jobban fogsz örülni annak hogy végre felhoztam a témát.

-Én örülök is....és szeretnék is gyereket..csak még nem most.

-Nem most? Mégis mikor? Majd 10 év múlva?-kérdezte hangját kissé megemelve.

-Akár.

-Te most csak viccelsz,ugye?-fonta karba kezeit. Nyakán egy kiduzzadó eret véltem felfedezni.

-Belegondoltál már abba hogy mennyi pénzbe kerül felnevelni egy gyereket?

-Igen,belegondoltam. Vállalnék túlórát,ha kell vagy akár egy másod állást.-lépett közelebb majd végigsimított arcomon.-Kérlek,Rose. Tudod hogy mindig is nagy családra vágytunk.

-Tudom.-sóhajtottam.-De az anyagi helyzetünk ezt most nem engedi meg.-néztem mélyen a szemébe. Nem igazán tudtam eldönteni,hogy mire is gondolhat.

-Talán neked is normális állást kellene vállalnod.-mondta haragosan,majd kiviharzott a konyhából.

Tudtam hogy most semmiképp nem kellene utánamennem,hagyom hadd nyugodjon le,utána pedig majd megbeszéljük.

Nem igazán értettem hogy miért pont most vetette fel a témát. Közel egy éve már hogy nem is jött szóba a gyerekvállalás. Az előtt pedig még csak hallani sem akart arról hogy örökbefogadjunk.

Megálltam a nappali ajtajában,onnan fürkésztem. Meccset nézett a tv-ben.

-Már nem szeretnél velem vacsorázni?-kérdeztem tőle.

Nem válaszolt semmit,még rám sem nézett.

-Peter,kérlek..

-Hagyjál békén...-fordult felém.

-Ahogy akarod.-sétáltam ki a szobából.

Utam egyenesen a fürdőszobába vettem,miután elfogyasztottam a vacsorám.

Engedtem magamnak egy jó meleg forró fürdőt,szórtam bele egy kevés levendulás fürdősót is.

Ez az egész nap egy hatalmas katasztrófa volt,könyveltem el magamban. Becsuktam szemeim,próbáltam nem gondolni semmire és senkire.

Túl bonyolultWhere stories live. Discover now