düşünüyordu çığıl neden ben? niçin ben? sürekli bunlar düşünüyordu. kafayı yiyecek duruma gelmişdi,düşündü düşündü... hiç bir sonuç yokdu hiç bir şey yokdu sadece olan bir sey vardı oda bir HİÇ olduğu.bu pis yerderde ne kadar kalmışdı bilmiyordu oda kutu gibiydi odanın sol üst köşesinde küçük bir oyuk vardı çığıl burdan anlıyordu gece gündüz olduğunu. içeri çarşaflı biri girdi içeriye leş gibi bir koku yayılmışdı, çığılın kokudan dolayı midesi kalkdı erkek bir cinnia idi."kalk gidiyorsun buradan " çığıl içeri giren cinnianın yüzüne bom boş baktı." kalkdedim aptal adem." çığıl sıçramışdı.apar topar oturmuş olduğu yerden kalkdı,kalkması ile yerle bir olmuşdu haftalarca hi. kıpırdamadan orda oturuyordu. kemikleri sızlıyordu cinnia homurduna homurduna çığılın kolundan tutdu. çığıl korkuyordu korkudan gıkını daha çıkarmıyordu." nereye götürüyorsun beni" "gidince görürsün toprak." " bırak beni bırak" çığıl ne kadar bağırsa depelesede boşdu.birden cinnia kızın yüzüne baktı bir şeyler deyip yüzüne üfledi...
çığıl alnına konulan soğuk sirkeli bezle çığlık atarak uyandı. nerdeydi? çığılın boğazı korumuşdu konuşamıyordu durumu anlayan yaşlı tombul kapalı kadın kıza su verdi. çığıl evde yoğun enerji hissediyordu ama bu enerjinin ne olduğunu anlayammaışdı. yaşlı bir adam içeri girdi." uyanmışsın kızım." " siz kimsiniz ne istiyorsunuz benden?" "sakin ol kızım sana zarar vermeyeceğiz." " ben neden buradayım siz kimsiniz." bu seferde yaşlı kadın söze başladı" kızım seni kapımızın önünde yarı baygın bir şekilde bulduk ben medyumum ismim ayşe kocam ahmet ise bir hoca" kadında benim gibi çığıl gibi korkmuşdu cümleleri hızlı hızlı sıralamışdı. çığıl okuduğu kitaplara göre medyumların ve hocaların cinleri olurdu. çığıl korku ile yatakdan birazdaha kaydı. " korkma kızım onlar müslüman sana zarar verip musalat olmazlar." çığıl rahatlamışdı ahmet amca ne zaman gidip ne zaman gelmişdi."kızım sana olanları gördüm sana o iblis halisünasyonlar gördürmüş hala bakiresin bir çocuğunda yok rahat ol kzızm. hepsi iblisin oyunu allahın izni ile atlatacağız bunları sen hiç merak etme." ahmet amca çığılın anlamadığı dilde biri ile hareretli hareretli konuşdu.
ÇIĞILDAN...
ahmet amcanın bakışları bana döndü izleniyor hissi vardı üzerimde. ahmet amca yavaş yavaş yanıma geldi."kızım amiral ölmüş." o kadar mutlu olmuşdumkşi yerimde duramıyordum. ayşe teyze konuşmaya başladı" kızım sen uyu ben seni akşam yemeğine kaldırırım" "tamam ayşe teyze" bildiğim bütün duaları okudun ve Allaha hayırlı bir rüya görmek için yalvardım...
önümdeki aynadan kendime bakıyordum. çok güzel olmuşdum.üstümde kısa beygür bir şelaleniaz bir elbise vardı saçlarım taranmışdı belime kadar geliyordu ve papatyadan taç vardı ayağımda da beyaz ayakkabılar vardı. adımımı attığım her yer meyve ağaçları ile doluydu. ağaçlardan bir tanesinden bie elma kopardım. elmam bitene kadar gür bir şelanenin yanına geldim,tertemizdi içinde reprenkli balıklar vardı.şelale dupduruydu arkamda bir gölge vardı arkamdan bana sarılmışdı...
"kızım kusura bakma uyandırdım ama yemek vakti." " ne kusuru teyzeciğim olırmu hiç öyle şey ben bir rüya gördüm izninizle size anlatmak istiyorum." "tabi kızım buyur dinliyorum." rüyağımı başdan sona hiç bie şey kaçırmadan anlatdım. " yediğ,n elmanın rengi neydi kızım?" " mor bir elmaydı neden?" "gördüğün silüet nasıl bir şeydi?" soruma karşılık soru sormuşdu bana tebessüm ederek bakıyordu." uzun boylu iri bir şeydi." bu sefer yüzünde tatlı bir tebessüm yerine kocaman bir gülümseme açdı." kızım sen ahmeri görmüşsün gelmiş geçmiş en güçlü rahmani cin padişahı o." " neden gördüm benimle ne işi olabilirki?" birden saçlarım yüzümün önüne geldi.şaşkınlıkdan küçük dilimi yutmak üzereydim. sen uyanana kadar senin yanındaydı hep belkide ondandır." " neden benim yanımdaydı?" " seni korumak için" ...
yemeğimizi yemişdik ayşe teyzeye sofraya toplamasında yardım edip yukarı çıkdım. düşünüyordum rüyamı ve o padişahın neden beni korumak istediğini. ensemde ılık bir nefes hissetdim. çığlığı basmak üzereydim ama son anda kendimi frenledim bu da neydi böyle? pörtlemiş gözler ile etrafı incelemeye başladım hiç bir şey yokdu.sonradan aklıma ahmet amcanın cinleri olduğu aklıma geldi.korkum 2 katına çıkmışdı. yatağımın içine girdim ve yorganı kafama kadar çekdim biran önce sabah olması için yalvarıyordum.
arkadaşlar bu bölüm için ne düşünüyorsunuz?
arkadaşlar hatalarım var ise kusura bakmayın zaten başarıların yolu hatalardan gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Cin
ParanormalTüm hakları bana ve çikolatama saklıdır. "Benden ne istiyorsun?" "Seni." "Neden ben neden allahın cezası bıktım artık senden çık hayatımdan. " "Artık çok geç güzelim bunu sana bağlanmadan önce diyecekdin,artık sonsuza kadar benimsin emin ol bundan...