gece, dipnot. | duygu dökümü.

132 24 22
                                    

"Seni seviyorum,

ama nasıl,

avuçlarımda camdan bir şey gibi kalbimi sıkıp

parmaklarımı kanatarak

kırasıya,

çıldırasıya..."

-Nazım Hikmet.

kırlangıç, benim olmayacağını biliyorum. hiçbir zaman gözlerimin içerisine bakmayacağını, kollarınla bedenimi sarmayacağını ve dudaklarını saçlarıma bastırmayacağını... bu gece, duygularımın belki de en masumane haliyle yazıyorum sana bu satırları. seni çok özlüyorum... haftanın beş günü gözlerimin önündesin ama yoksun, seni gerçeğinle göremiyorum ve belki de hiçbir zaman göremeyeceğim. 

çok isterdim, buraya yazmak yerine içimden geçen her şeyi gözlerinin içerisine bakarak haykırmayı. fakat cesaretim, yalnızca bu kadarına yetiyor, bağışla. ben seni çok seviyorum... ben seni çok özlüyorum. tarihlere kazıyamadığım bu sevgi, beni insanların önünde hıçkırıklarla ağlattı, sen de görmüşken üstelik. 

ne kadar acı çekiyorsun bilmiyorum, hayatında ne tür sorunların var bilmiyorum. şu an ayağın hala ağrıyor mu, yine üzerine buz koyarak mı yatıyorsun bilmiyorum. gece sana mesaj atıp: "buzu uyumadan önce ayağından çek, üşütme." diyemiyorum. kırlangıcım... ben sana karşı neden hep susuyorum?

çok istedim, seni yazabildiğim bu küçük kurguyu mutlu sonla bırakmayı, beceremedim. ne zaman açıp okusam, seninle asla sarılamayacağımız gerçeği geldi aklıma, insanlara sarılamaz oldum. senin asla ellerini tutamayacağım gerçeği geldi aklıma, kimsenin elini tutamaz oldum. ben... senin beni sevemeyeceğin gerçeğiyle, senden başka kimseyi sevemez oldum. 

kendime yabancılaştım artık. ben kimim, amacım ne, hedefim ne bilemiyorum. duygularım bir enkazın altında kalmış. ben, o enkazı tek başına kaldırabilecek güce sahip olmadığımı biliyorum. gitmek zorunda mıyım senden, bilmiyorum ama tek bildiğim şey; senin beni asla sevmeyeceğin ve benim de senden kopamayacağım. 

ben... gözlerinin içerisine bakarak, sesinden şiirler dinlemeden ölmek istemiyorum. 

seni seviyorum, kırlangıcım...

Sen girdin hayatıma

Çarparken oralarda buradaki kalbimdi kanayan

Vazgeçtim aklımdan, eşimden, dostumdan

Alay eder oldum sancımla.

|22.36|

🎉 ah bu şarkıların gözü kör olsun | texting hikayesini okumayı bitirdin 🎉
ah bu şarkıların gözü kör olsun | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin