Feeling after watching: June 7-8 are the days of the college entrance examination in China. This moment is related to the future and fate of all college entrance examination candidates. Not only the college entrance examination candidates but also their parents are the most stressful these days. All wishes and hopes are entrusted to the exams of these days. I'd like to share the story of a candidate with you all. She was also faced with such a turning point in life. How did she experience it and how did her mother spend this time? Here is the link "A Mother's Love." From it, I hope we can give children real happiness.
Best Myanmar Movie (မိခင်တစ်ယောက်၏ မေတ္တာ) | God Showed Me the Correct Way to Educate My Child
မိတ်ဆက်ခြင်း
မိခင်တစ်ယောက်၏မေတ္တာသည် သားသမီးများကို ပျိုးထောင်နည်း အကြောင်းအရာကို ဆန်းစစ်သည့် ခရစ်ယာန်မိသားစု ရုပ်ရှင်ဇာတ်ကားတစ်ကားဖြစ်သည်။
"အသိပညာက သင်၏ ကံကြမ္မာကို ပြောင်းလဲပေးနိုင်သည်" နှင့် "သားက နဂါးဖြစ်လာပြီး သမီးက ဖီးနစ်ငှက်ဖြစ်လာသည်" ဟူသည်တို့မှာ မိဘအားလုံးနီးပါးက မိမိတို့ သားသမီးများအတွက် ထားသည့် မျှော်လင့်ချက်များ ဖြစ်သည်။ သူမ၏ သမီး တက္ကသိုလ်ဝင်စာမေးပွဲ ဖြေဆိုနိုင်ပြီး တက္ကသိုလ်ကောင်းတစ်ခုတွင် စာဖြေနိုင်သည်ကို စိတ်ချရစေဖို့အတွက် ဆုဝင်ဟွေးသည် ကျားရွဲ၏ စာမေးပွဲပြန်ဖြေဖို့ စာလေ့လာချိန်တွင် သူမနှင့်အတူ အဖော်ပြုပေးရန် အရောင်းဒါရိုက်တာအလုပ်မှ ရပ်နားလိုက်သည်။ ဆုဝင်ဟွေး၏ ဖိအားများသော သင်ကြားမှုနည်းစနစ်နှင့် ကောလိပ်ဝင်ခွင့် စာမေးပွဲနှင့်ဆိုင်သော နိုင်လိုစိတ်ပြင်းသည့် ဖိအားက သူမ၏ သမီးကို ပြိုလဲအောင် တွန်းပို့ပြီး ထင်ရာစိုင်းစေလုနီးပါး ဖြစ်စေခဲ့သည်။ ဤအရာအပေါ် ဆုဝင်ဟွေးသည် နက်ရှိုင်းသော နောင်တကို ခံစားရသည်။ သူမ လုပ်သမျှမှာ သူမ၏ သမီး အကျိုးအတွက် ဖြစ်သည်ဟု သူမ တွေးခဲ့သည်၊ သို့သော် ယင်းအစား သူမသည် သူမ၏ သမီးကို နာကျင်ပြီး ထိခိုက်စေခဲ့သည်...။ ဤအချိန်တွင် သူ၏ အတန်းဖော်ဟောင်း ဖန်ရှင်းပင်က ဘုရားသခင်၏ ဧဝံဂေလိတရားကို သူမအား ဟောသည်။ ဘုရားနှုတ်ကပတ်တော်ကို ဖတ်ရှုခြင်းမှတဆင့် "အသိပညာက သင်၏ ကံကြမ္မာကို ပြောင်းလဲပေးနိုင်သည်" ကဲ့သို့သော စံသတ်မှတ်ချက်များကို ရှာဖွေခြင်းသည် အဘယ်ကြောင့် သူမကိုယ်တိုင်နှင့် သူမ၏ ကလေးကို နာကျင်စေရုံသာ ဖြစ်ခဲ့သည်ကို နောက်ဆုံးတွင် ဆုဝင်ဟွေး နားလည်သွားသည်၊ ပြီးလျှင် စစ်မှန်သော ချစ်ခြင်းမေတ္တာကို ဖော်ပြသည့် နည်းလမ်းဖြင့် သူမ၏ သမီးကို အဘယ်သို့ ပညာသင်ပေးရမည်ကို နားလည်လာလေသည်...
YOU ARE READING
ဧဝံဂေလိရုပ်ရှင်
Randomယခု အချိန်အခါသည် နောက်ဆုံးသောကာလ ဖြစ်ပြီး သခင်ဘုရား တဖန်ကြွလာမည် ဖြစ်ကြောင်း သမ္မာကျမ်းစာ၏ ပရောဖက်ပြုချက်များမှာ အခြေခံအားဖြင့် ပြည့်စုံခဲ့ပါပြီ။ သခင်ဘုရား တဖန်ကြွလာခြင်းကို ကျွန်ုပ်တို့ မည်ကဲ့သို့ ကြိုဆိုသင့်သနည်း။