Yemek masasına en geç gelen bizdik,yani daha doğrusu Bay Kim'di,Min ailesi bile çoktan gelmişti.Ben geriye geçip kenarda dururken acıktığımı hissediyordum,öğlen yemeğinde diğer hizmetlilere katılamamıştım bu yüzden öğlenden beri açtım.Misafirler gittikten sonra bir temizlik telaşı başlayacaktı ama biz sanırım o sırada akşam yemeği de yiyebilirdik bizim ardımızdan da temizlik yapan hizmetliler yemeklerini yerdi.
Şuan düşünebildiğim tek şey yemekti,şömineden gelen çıtırtı seslerine odaklanmışken bir yandan da tabak bıçak sesleri geliyordu,Kim Seokjin ve Min Yoongi ise beni hiç alakadar etmeyen iş konularından konuşurlarken Jimin'in biraz nazlı bir tonla "Ah hadi ama beyler yemek boyu iş mi konuşacaksınız?"demesiyle beraber eliyle de Yoongi'nin kolunu sıvazlamasıyla Bayan Kim'in gözleri fal taşı misali açılmıştı.Bana yemek boyu bir kere olsun bakmamış Bay Kim'in bana baktığını ve bıyık altından güldüğünü görmüştüm,annesinin tavrına gülüyor olmalıydı ve bizim aşağıya inmeden önce yaptığımız minik sohbete gönderme yapan bir gülüştü bu.
Jisung bana doğru eğilip "Karnının guruldadığının farkında mısın?"dedi,bense utanarak kafamı eğdiğimde "Öğlen de yemek yemedim"dedim.Jisung onaylamayan bir tavırla kafasını iki yana sallarken "Jeon Jeon Jeon bayılıp kalacaksın sonra"dedi,omuz silkip "Napabilirim ki işlerim vardı,Bay Kim'in bir şey istediğinde ne kadar aceleci olduğunu bilirsin hemen harekete geçmesem burnumdan fitil fitil getirirdi"dedim.Jisung kafasıyla sıkıntılı bir tavırla onayladığında herkesin yemeğin sonuna geldiğini ve kalkacağını anladım.
Biz tek tek Kim'lerin yanına giderken bayan Kim "Ben izninizle biraz istirahat edeceğim hem siz gençleri baş başa bırakayim"dediğinde Min ailesi ona teşekkür edip birkaç nazik cümle sarfettikten sonra Bayan Kim özel hizmetlisi Nora ile beraber odasına geçmişti.Kim ailesi ve Min ailesi büyük oturma salonuna geçtiklerinde hemen harekete geçip hangi içeceği içmek istediklerini sormuştuk,Hoseok ve Jisung önce misafirlerin ardından Kim'lerin bardaklarını doldurduklarında ben yalnızca Bay Kim'in sevdiği şaraplardan birine yönelip onun bardağını doldurmuştum.
Bay Kim başıyla çekilmem için bir işaret yaptığında Jisung bana "Hadi sen çabucak git bir şeyler atıştır Bay Kim bir şeye ihtiyaç duyarsa ben hallederim"demişti ama ben bunu yapmak istemiyordum.Çünkü biliyordum ki bu durumun sonucu benim başıma patlardı,Bay Kim benden bir şey isterse ve bunu Jisung yerine getirirse tanrı yardımcım olsundu hakikaten.Yine de bayılmamın daha kötü bir sonuç doğuracağını düşünerek dediğini yapmış ve ses çıkarmamaya özen göstererek yanlarından ayrılmaya yönelmiştim ama Bay Kim'in delici bakışları odadan çıkmakta olan bedenimi bulmuştu ve titremiştim ama şimdi durursam çok daha fazla kızardı bu yüzden çıktım.
Mutfağa adeta uçan adımlarla ilerlerken kendime sadece hızlıca bir sandiviç yapıp yemiştim ama mutfak çalışanları bana söylenmekle meşguldüler o sırada yine de onlara aldırmadan sandiviçimin son lokmasını da ağzıma tıkıp tekrar oturma odasına dönmüştüm.Bay Kim içeri girdiğimi gördüğünde kedi sessizliğindeydim ama muhtemelen kafasının bir yerinde benim ondan izinsiz ayrıldığım gerçeğini yerleştirmişti ve ben odaya gelir gelmez o korkutucu bakışlarını göndererek üzerimde baskı kuracağını aklına not etmişti.Ki gelir gelmez konuşmanın arasında birkaç kez bana bakmış ve kaşlarını çatmıştı,karnım doymuştu doymasına ama bunun bedelini de Bay Kim'in ağır sözleriyle ödeyeceğimin şimdiden farkındaydım.
Bay Kim'in boş kadehine baktığımda ve o sohbette sessizleştiğinde yavaşça yanına yaklaşıp bir kadeh daha isteyip istemediğini sordum ama o sadece eliyle bana çekil işareti yapmıştı ve ben de daha önce olduğum yere geri dönmüştüm.Burada neden beklediğimizi bile bilmiyordum,genelde konuşurlarken bizim gitmemizi söylerler ve bir istekleri olduğunda çağırırlardı ama şimdi öylece burada dikilmemizi sağlıyorlardı.
Benim de bir kadeh şaraba ihtiyacım vardı,biraz da rahatlamaya çünkü tüm kaslarım gerginlikten iflas etmişti.Nihayet sohbetleri sona erdiğinde ve Min ailesi gitme vakti geldiğini belirttiğinde kısa bir vedalaşma faslının ardından ortalığı toparlamaya yardım ederim diye düşünmüştüm lakin Bay Kim,Min ailesi gider gitmez bana sert bir sesle "Odama geliyorsunuz Bay Jeon,hemen"demişti.
Şömineyi söndürmemiz,boş kadehleri toplamamız gerekiyordu ama Jisung ve Hoseok bana bakıp anlayışla karşıladıklarını ve burayı onların halledebileceklerini söylediler.Hoş aksini yapsalar da Bay Kim'in peşinden gitmek zorundaydım ama onlar benim durumuma acıyor olmalılardı,azar yiyeceğimin pek tabii farkındalardı.Bay Kim'in odasının kapısının önüne geldiğimde tıklattım ve onun tok bir sesle gir demesini bekledim.İçeri girdiğimde pelerinini çıkarmış,yatağına oturmuş ve başını ovmaktaydı.
Sesimin nereye kaybolduğunu düşündüren alçak bir sesle "Buyrun Bay Kim"demiştim,Bay Kim ateş saçan gözlerini bana çıkarıp "Sen gerçekten son günlerde haddini fazlasıyla aşıyorsun farkında mısın?"dedi.Hiçbir cevap vermedim,ayağa kalktığında hiddeti artmış gibiydi "Benden izinsiz üstelik bir de misafirlerimin yanında odadan çıkıp gitmekte ne demek oluyor?"dedi.Ben ise bakışlarımı yerden bir saniye olsun ayırmadan "Üzgünüm bay Kim,yaptığımın bir hata olduğunun farkındayım ve bu yüzden özür dilerim ama beni-" sözümü kesip "Oh,demek bir de yaptığının bir hata olduğunun farkında olarak hata yapmaya devam ediyorsun öyle mi?"dedi.
Sesi biraz öncekine nazaran daha sakindi ama bunun fırtına öncesi dinginlik olduğunun bilincindeydim,hiçbir cevap veremedim yine.Biraz durdu karşımda öylece ayakta bekliyordu ardından sesini yükselterek yerimde zıplayacağım şekilde "Bay Jeon,aileniz burada yıllarca hizmet verdi diye sizin her türlü hareketinize müsamahakar davranılacağını sanıyorsanız fena halde yanılıyorsunuz! Siz sınırın çok ötesine geçiyorsunuz"dedi.Lanet olsun bu kadar tepkiyi hak edecek bir şey yapmamıştım,kesinlikle başka bir şeye sinirliydi geldiğimden beri ve en sonunda bana patlıyordu işte.Dudaklarımı ıslatıp "Özür dilerim Bay Kim bir daha böyle bir şey yaşanmayacağından emin olabilirsiniz"dedim,o ise "Elbette eminim Bay Jeon"dedi.
Sonra bana bir adım daha yaklaşıp sırıttı "Yoksa sonuçlarına katlanırsınız"dedi,açıkçası şimdiye kadar Kim ailesinden hiç kimsenin bir hizmetliye ya da herhangi birine şiddet uyguladığını görmemiştim.Ama Bay Kim,beni korkutuyordu hakikaten içimi titretiyordu çünkü ne zaman ne yapacağı belli olmayan biriydi ve bunun en baş şahidi de bizzat bendim.Geri dönüp kendini yatağa attığında "Kendim soyunurum odana git Jeon"dedi.Odadan kendimi dışarı attığımda birkaç adım yürüyüp sırtımı duvara yaslayıp derin bir nefes verdim,ödümü kopartıyordu şu herif.
Aşağıya inip Jisung ve Hoseok'a yardım etmek istemiştim ama odanın çoktan tertemiz olduğunu gördüm muhtemelen şimdi de ya kendi odalarına gitmişlerdi ya da Kimlerin isteklerini yerine getirmekle meşgullerdi.Ben de yapacak bir şeyim olmadığından kendi odama geçmiştim,inanılmaz yorucu bir gün geçirmiştim bu sebeple de hemen uyumak istiyordum.
NOT:Bölümler birazcık kısa ama birkaç bölüm sonra daha uzun hale gelir,yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kim
Random"..bana mahkumsunuz Bay Jeon" dedi ve fısıldadı genç adam duymadan kapının ardından "en az benim size mahkum olduğum kadar hem de" KTH | JJK