11.

391 45 224
                                    

Sırtım ve boynum o kadar tutulmuştu ki yüzümü buruşturarak boynumu kütlettiğimde Bay Kim'in atölyede olmadığını, odanın camına baktığımdaysa havanın çoktan karardığını gördüm. Dışarıdan çokça gürültü geliyordu, çok geçmeden odanın kapısı hızlıca açılmış ve içeri Hoseok girmişti kocaman gözlerle. Ben neler olduğunu kavramaya çalışırken "Jungkook, Jungkook çok fena bir şey oldu"demişti.

Davette olanlardan daha fena ne olabilir diye düşünürken Hoseok yutkunmuştu, bu haberi bana nasıl vereceğini bilemiyor gibiydi "Bay Kim'in daha önce...daha önce birlikte olduğu kızlardan biri geldi, karnı burnunda"dedi. Karşımdakinin söylediklerine aniden yabancılaşmış ve içinde bulunduğum korkunç durumunun vahimliğini kavramış bir şekilde hızla odadan çıktım. Tüm Kim ailesi ve hizmetkarlar salonda kızın başındayken kız üstündeki zengin işi olduğu her yanından belli olan ama oldukça eskimiş ve yırtılmış kıyafetlerle ağlıyordu.

Bay Kim ortalıkta yoktu, kızı tanıyordum. Kızın gözlerinde tarifi bile olmayan bir çaresizlik gördüm "Ben...ben ailem beni kabul etmiyor, gelmek zorundaydım yaklaşık dört gündür sokaklarda yaşıyorum resmen, gelmek zorundaydım kendim için değil bebeğim için"dediğinde Bayan Kim dehşet içerisindeydi "Neden inanalım? Neden inanalım Taehyung'un çocuğu olduğuna"demişti.

Kız da en az Bayan Kim kadar dehşet içerisindeydi "O sizin torununuz! Ben ise sokakta sürttüğü fahişelerden biri değilim farkındaysanız ailem beni reddetse bile bir soyluyum ben neden yalan söyleyeyim Taehyung'u getirin, yalvarırım onu bulun bana"dedi. Ve öksürdü, öksürdüğünde ağzından gelen kanı kıyafetinin koluyla sildiğini bir ben gördüm. Kız doğruyu söylüyordu, bu kızı hatırlıyordum. Bir yıl önce malikanede verilen davete katılmıştı, davetten bir gün önce Bay Kim ile şiddetli bir tartışmaya tutuşmuştuk fakat nedenlerini şuan hatırlamıyordum. Bu soylu kız ise Kang ailesinin en genç üyesiydi, çok çok iyi at sürdüğünü ve sürekli kendisiyle övündüğünü hatırlıyordum.

Bay Kim ile davetten sonra mum ışığında saatlerce sohbet etmişlerdi ve ben de onlara defalarca servis yapmıştım, şarapla ve birkaç aperatifle. Bay Kim onları yalnız bırakmamı istediğinde bu iğrenç şeyin içerisinde olmaktan dolayı kusmuştum hatta o gece, seslerini bile duymuştum. Daha kötüsü olamaz dediğim an daha kötüsü oluyordu işte lakin buna katlanamazdım, buna hakikaten katlanamazdım tüm bunlar yormuştu beni. Çok çok yormuştu ve ben şimdi bir de durup da Kim Taehyung'un çocuğunu büyütemezdim, aile kurmasını izleyemezdim.

Taehyung gelmemişti fakat ben kararımı çoktan vermiştim. Odama gitmeden önce "Kız yalan söylemiyor gerçekten Taehyung ile beraber oldular, o çocuğa sahip çıkmak zorundasınız"dediğimde Kim Seokjin "Sen kim oluyorsun da bu şekilde konuşma haddini kendinde göüyorsun!"demişti. Hiçbir şey dememiş acı bir gülüş bırakmıştım geriye, para biriktirmek daha fazlasını biriktirmek falan umrumda değildi artık patlamıştım. Odama gidip bavulumu hazırladım ve bu evden götürdüğüm, benim paramla alınmamış tek şey de Bay Kim'in doğumgünü hediyesi olan toka oldu.

Kim ailesi, beklenmeyen bir bebeğin ağırlığı altında ezilirken bir de üstüne üstlük Taehyung'un son hamlesiyle beraber ellerindeki her şeyi kaybetmişlerdi. Kim Seokjin başta olmak üzere, Kim Namjoon ve Bayan Kim de dahil olarak Kim Taehyung'u reddediyorlardı, onun varlığını yok sayacaklardı bundan böyle. Onlar Min ailesinin yanına sığınmışken, Taehyung tüm acılarıyla baş başa bile kalamamıştı çünkü işlediği günahların kırdığı kalplerin tek tek bedelini ödüyordu. 

Kendi çocuğunu taşıyan kadın çok hastaydı, gidecek kimsesi yoktu ve o da şair Bogum'a sığınmıştı o kadınla beraber. Her şey onun için çokça yakıcıydı, hayatı tepetaklak olmuş ve yerin dibine değil daha da altına batmıştı. Parası yoktu, ailesi onu reddetmişti, gayrimeşru bir çocuğu olacaktı, çocuğunun annesinin hastalığı ise oldukça mühim görünüyordu fakat Taehyung'un yere çöküp ağlamasını sağlatan şey ise Jeon Jungkook'un gitmeseydi, nerede olduğunu dahi bilmiyordu. Bogum olanları öğrenir öğrenmez, malikanenin bahçesinde öylece yere çökmüş Taehyung'u ve hemen yanındaki kadını evine almıştı. Taehyung için hayat bitmişti, Jungkook için hayat başlıyordu.

Bay KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin