There was a girl, Cathy Lynwood. She was an ordinary girl, with ordinary friends. But when, he lost everything, nobody came to help she. She didn't see anything, only a darkness. Her friends left, because they didn't need a sick friend. And her family.. They said for she everyday "Don't be afraid, we are here for you." until one day. She was alone, in a big house. But her cousin, Linda Lynwood was tried to help. She add Cathy for one friendly, good hospital. She was try to escape from there, but she can't.
But what happened, when everything going to be good? When Cathy meet with a boy, who called Harry. Harry Styles. They fell in love eachother? Or just they going to be best friends? He was helped Cathy, when the others go away.
***
Volt egy lány, Cathy Lynwood. Egy egyszerű életet élt, egyszerű barátokkal körbevéve. De amikor minden fontosat elvesztett, senkise maradt, hogy segítse. Nem látott semmit, pusztán a rideg sötétséget. A családja... A családja csak azt hajtogatta " Ne félj, mi itt vagyunk neked." De egy nap, egyedül maradt, egy hatalmas házban. Minden fájdalom, veszteség a vállára terhelődött; félt. De amint ez a hír a nagynénje fülébe jutott, Linda Lynwoodnak, azonnal a lány segítésére indult. Csak egy megoldása maradt, hogy beadja egy családias, barátságos intézetbe. Cathy hiába próbált elmenekülni, a látásvesztése miatt sikertelen lett.
De mi történik akkor, amikor minden jobb lesz? Amikor Cathy megismerkedik egy fiúval, aki önzetlen és segítőkész. Akit úgy hívnak, hogy Harry. Harry Styles. Talán egymásba szeretnek? Vagy csak nagyon jó barátok maradnak? Ő segített Cathynek, míg a többiek nem.
KAMU SEDANG MEMBACA
A hundred reason
Fiksi Penggemar" Szeretetre éhes, fél, menekül és vár. " Egy reménytelen szerelem története két megrázkódott lélek között.