9 | Toprağa Sinmiş Ayrılık Kokusu

138 13 60
                                    

Lucia - Silence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lucia - Silence

Eylem Aktaş - Söyleyemedim

Sezen Aksu - Beni Unutma

Ayna - Ölünce Sevemezsem Seni

9. BÖLÜM: TOPRAĞA SİNMİŞ AYRILIK KOKUSU

Yiğit Ege Kuyular'ın günlüğünden;

 Sen her zaman gözlerimin önünde, çok yakınımdayken ben hep uzaktım aslında sana.

Korktun ama aşka engel olamayacağını biliyordun. Sonradan karşılık vermemeye çalıştın bana biricik çiçeğim ama ben seni, beni severken gördüm. Her zaman yanımdan gitmemek, beni görebilmek için çeşitli bahaneler uydururdun. Hepsi beni daha da fazla sevebilmek için miydi?

Sen varsın diye bir şeyler yazma gereği duymadığım bu günlüğün sayfasını bugün açıyorum çiçeğim. Artık sana fısıldayamadıklarımı buraya yazıyorum. Senin en başından istediğin gibi.

Dün beyaz karizantem bırakmıştım mezarına. Unuttun mu çiçeklerin anlamlarını, ben hiç unutmadım. Hepsi öğrettiğin şekilde aklımda duruyor. 

Unutma, çiçeklerini de beni de.

Beni unutma, beni kalbinde unutma Rihem.


Rihem Atabey'in günlüğünden;
(2019)

Kim olduğumun, nerede olduğumun bir önemi olmadı seninleyken. Yapbozun kayıp bir parçası gibiydin, sen varken her şey tamamlanmıştı hayatımda.

Giden şeylerin hepsi kötü değildir. Ben gideceğim, kaderime yazılan kötü sonu yok edemem ama yine de sana olan aşkım ve ruhum seninle kalacak, bunu bil yeter sevgilim...

Katilimin yaklaştığını hissediyorum, birkaç ay içinde yüz yüze geleceğim onunla. Birazdan seni arayacağım sesini duymak için hatta yetmeyecek bu gece seni görmek için yanıma gelmeni isteyeceğim çünkü azalan zamanımın tamamını seninle dolu dolu geçirmek istiyorum.

Yiğit Ege, özür dilerim. Sen farkında olmadan sevgilim, ben sana yavaş yavaş veda edeceğim.

Sen onu değil, çocukluğun hiçbir zaman affetmez seni.

Ruhunun tenine kıymık battığında, üzerinden ne kadar zaman geçerse geçsin ruhun kıvranıp durur. O kıymık küçük de olsa etkisi çok ağırdır. Geçmişinden kaçamazsın. Onu görmezden gelemezsin çünkü o senin daima yakanda bir nefes gibi gezecektir.

SERMEST Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin