Deney v gün

1.7K 109 14
                                    

Mia:Zamanımız daralıyor.Artık aletlere geçmemiz gerek.
X:Ama efendim daha erken.
Mia:Ne diyorsam onu yapın.Bütün çocukları getirin.
    Bütün çocuklar masalara bağlanmışdı.Ve işlemlere başlandı.İlk önce  kesici aletlerle çocuklar vücutlarına derin kesikler atmaya başladılar.Bu en merhametli olanıydı.Ama sonra çocuklara lazerli bir aletle ateş edilmeye başladı.Çocuklar acıyla bağırmaya başladılar vücutlarının tam ortasında koca bir delik vardı.

Aynı işleme defalarca devam ettiler.Aynı acıyı 50 kez yaşadılar.Vücutlarındakı delik kapandığı anda yeni bir ateş daha ediliyordu.Amaç çocukların dayanıklıklarını,iyileşme hızlarını ölçmekte.Ama bunu acıyla yapıyorlardı.
Numara 0129 hiç bir hasar almazken,numara 0127 yarası çok çabuk iyileştiği den acı hiss etmeye fırsatı olmuyordu neyseki.Bu iki çocuk diğerlerinden farklıydı.Ama aletlerin sesi o kadar yüksekti ki bazı çocukların kulak zarı patlamış,bazıları ise sinir krizi geçirecek duruma gelmişti.Buna tae ve Jiminde dahildi.Bu deney sonunda 12 kayıp vardı.118 çocuk kalmıştı.
Mia: Çocukları çözün.
X:Peki efendim.
     Yaklaşık 1 aydır çocuklar bu acıyı çekiyorlardı.Bu insanların niyeti çocukları birer savaş robotuna dönüştürmekti.Sıradakı aşamaysa çocukların duygularını öldürmekti.
Mia: Çocukları masalara yatırın.Ağızlarını da kapatmaya unutmayın.Sonra başım çatlıyor.
X: Emredersiniz efendim.
    Bu aşamada çocukların iki taraftan şakaklarına  başında yuvarlak Demir olan aletle elektrik veriliyordu. Odada sadece boğuk çıkan sesler vardı.Çocukların gözlerinden yaşlar akıyordu.Aşama bittikten sonra bir çok çocuk delirmişdi.Kendi -kendilerine gülmeye başlamışlardı.
Mia:Şu çocuklarla ilgilenin hemen onlara ihtiyacımız yok.

                              Deney xxxīī gün.
Mia:Evet çocuklar şimdiyse size enjekte ediceğimiz ilaçlar sayesinde özel güçlere kavuşacaksınız.Bu yaklaşık 1 ay boyunca devam edecek.Ama aynı zamanda elektrik de enjekte edilecek.Yavaş yavaş duygularını kaybediyorlar.Baksanıza hiç ses yok.Sürekli onlara savaş videoları gösteren.Onlara ölüm makineleri olduklarını söyleyin.Sadece bizi dinlemelerini.
X:Peki efendim. 
   Tabi ki yine çocuklar acı çekiyorlardı.Ama ağızları kapalı olduğundan ve yavaş yavaş hissizleşmeye başladıklarından odada neredeyse ses yoktu.
                            3 hafta sonra
Mia:Numara 0127 ya da numara 0129 hiç bir gelişme yokta ne demek?!Diğer eziklerde bile eşyaları kıpırtdatma,ateş,hız gibi yetenekler varken ne demek onlarda hiç bir şey yok?!
X:Bizde anlamadık efendim.
Mia:Dikkatlice izlediğinizde emin misiniz?!
X:Evet efendim.
Mia:Neyse hadi gidelim.Çocuklara elektrik enjekte edilmeli.
X:Efendim artık yapmasak mı?Çünkü çocuklar artık tuvalete gitmiyorlar,yemek yemiyorlar,konuşmuyorlar,gülmüyorlar.
Mia:İyi işte.Ama hayır elektrikle de am edin.
X:Ama efendim bu en sonunda onları delirtecek.
Mia:Devam edin dedim.
X:Peki.
...
Jm:Tae
Tae:Hı.
Jm:Bana asla ihanet etme.
Canını yakmak istemem.(gider)
Tae:Çok uzun zamandır planını kurduğu şeye deli gibi gülmeye başlar.Hiç kimse onu daha tanımıyor.Gerçek başlangıç yakında.
   

Okuduğunuz için teşekkürler.I purple you.💜💜

МОNSТЕR  {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin