6 bölüm

1.7K 114 25
                                    

                            17 yıl sonra

Bay Choi:İşe kabul edildiniz bayan Kim.
Jisoo:Çok teşekkür ederim çok çalışılan söz veriyorum.
  A durun bir dakika bu hikayeyi okuyan güzel armyler,blinkler ve diğer her kes size kendimi tanıtmam lazım öyle değil mi?!
Ben Jisoo.Kim Jisoo.Aslında varlıklı bir ailede doğdum ama küçüklükten beri babam gibi olmak istedim.Yani kimya üzerinde ustalaşmak.23 yaşındayım.Kendimi övmek gibi olmasın ama fazlasıyla sevimli ve güzelimdir.Boyum 1.62 kilom 45.Ve birde biraz safımdır.Aslında çoğu insan bunu kabul etmez.Ama neden zaten bildiğim bir şeyi inkar edeyim ki?!Neyse her şeye salak gibi inanıyorum.Biri bana taciz etmeye kalkışsa sonra bundan pişman olup hapse girmemek için ağlasa affedicek birisiyim.Aslında saf değilde acaba salak mıyım?!Neyse gördüğünüz bay Choi şu anda beni işe kabul etti.Artık LDM(laboratuvar Denek merkezi) çalışıcam.Babam olsa benimle gurur duyardı.Ama ne yazık ki küçükken onu kaybettim.Neyse bence fazla konuştum en iyisi kaldığımız yerden devam edelim😉.

Bay Choi:Bayan Jisoo 2003 yılında burada bir facia oldu.Babanızı çok severdim.Ama onu kaybettik.Bu olayın gizli kalması gerekiyor.O zamanlar bir kaç haber çıkmıştı ama hepsini yok ettik.Eğer duyulursa şirketimiz biter.Ona sakın yaklaşmayın.Sakın!
Jisoo:Ben onun bir uydurma olduğunu ya da öldüğünü duymuştum.O yaşıyor mu ?

Bay Choi:Evet.Hala sapa sağlam ve akıl almaz derecede tehlikeli.O zaman çocuktu bir şekilde durdurmayı başarmıştık.Ama şimdi hiç kimse onu durduramaz.Hiç kimse.
Jisoo:Onu görmek istiyorum.
Bay Choi:Bence iyi bir fikir değil.
Jisoo:Bir kez lütfen.
Bay Choi:Peki gelin benimle.
  
Yazar:Ortamda ciddi bir sessizlik vardı.Bay Choi korkuyordu.Hem de çok ama belli etmemeye çalışıyordu.Koridorlar boştu ve sadece bayan Jisoo'nun topuklu ayakkabısının sesi yankı yaparak ses çıkartıyordu.Sonunda büyük aşırı kilit içeren demir bir kapıyla karşılaştılar.Bay Choi cebinden siyah bir kart çıkardı ve özel bölmeye koydu.Sonra bir kapı daha,bir kapı daha ve büyük bir odaya geldiler.Yavaş yavaş demirlerle kaplı bir şeye yaklaştılar.Sonunda bay Choi durdu.
Jisoo:Neden durduk?
Choi:Geldik çünkü.
Jisoo:Şaka mı yapıyorsunuz?Bu çok acımasızca.Oda bir insan.Kaç yıldır burada böyle kilitli?
Choi:Bayan Jisoo o insan değil bir canavar.17 yıldır.
Jisoo:NE?!Bunu nasıl yaparsınız?
Choi:Sessiz olun bizi duyacak.
Tae:kkkkkk
Jisoo:Ne yapıyor?
Choi: Gülüyor.
Jisoo:Ned-...
Tae:Benden bu kadar korktuğunuzu bilmiyordum.Ahha hahahh.Ama bence de korkmalısınız.Çok yakında 3 gün bekleyin.Sizi huzura kavuşturacağım.Kkkkkk.Bu gün ī gününüz tadını çıkarın.
Bay Choi:Sizi söylemiştim bayan Jisoo o tehlikeli.Hemen buradan çıkalım lütfen.
Jisoo:Peki.Ama şunu unutmayın bu yaptığınız kabul edilemez.Hem de asla!
Choi;Sizin babanız da dahil olmak üzere toplamda 628 kişiyi öldürdü.
Jisoo:Bu sizin suçunuz küçücük çocuklar üzerinde denek yapıp onları delirtdiniz.Sonunda ne olmasını bekliyordunuz ki?! Babamda suçluydu.Beni her şeyden çok severdi.Ama onlarca çocuğun ölümüne sebep oldu.Evet onun gibi olmak istedim.Ama hastalıklara,insanlara yardım etmek için.Çocuklara robota çevirip kullanmak için değil.
Bay Choi:Kusura bakmayın ama sizin gibi daha olgunlaşmamış birinden ders öyrenecek değilim.Bunu yapmasaydık ülkemiz yok ola bilirdi.
Jisoo:Zaten yok olmadı mı?Hm?Onlarca çocuk.Kaç çocuk kaldı?
Choi:O savaşta sadece 8 çocuk kullana bildik. Çünkü diğerlerini öldürmüştü.
Jisoo:O çocuklara noldu peki?
Choi: Öldüler.Biz onlara minnettarız.
Jisoo:Ama artık böyle bir şey olmayacak.Japonyadan alınan silahlar çok güçlü.Lütfen artık çocukları silah olarak kullanmayın.
Choi:İstesekde yapamayız zaten günümüzde bu açığa çıkarsa eğer biteriz.O zamanlar insanlar bir fare gibiydiler.Her şeye göz yumardılar.Ama artık böyle değil.
...
Jisoo'dan:
Bir insan nasıl böyle yaşaya bilir ki?17 yıl gözleri kapalı demir bir kapsülün içinde.Aklım almıyor.
X:Bayan Jisoo.
Js:Evet?
X:Çin'de yeni bir virüs var.Ve çoğu insan öldü bile.Ordan gelen örnekler burada.Bizden yardım istiyorlar.Ve ayrıca yükle miktarda parada vereceklerini söylediler.
Js:Para beni ilgilendirmez.Örneklere bakmam lazım.
X:Buyurun.
Js:Hm karışık bir şey.Fazlasıyla zor olucak.Hemen başlayalım.Fe,H,Na,Zn gibi maddeler lazım.Şimdilik bunlarla başlayalım.
                          Akşam:
Jisoo'dan
Aish gerçekten çok yoruldum.Belim koptu.
Ona yardım etmek istiyorum.Hayır hayır bunu yapmamam gerek.Sonuçlar daha çıkmadı.Gidip göz atsam nolur?!

Flashback:
Choi:Bayan Kim bu kartdan sizi de vericem.Sizi güveniyorum.Umarım yanlış bir şey yapmazsınız.Eğer yaparsanız ilk önce siz ölürsünüz.

Js:Nerdeydi bu kapı ya?!Tamam buldum.Şimdi şu kartı koyalım ve bingo!
 
Jisoo yavaşca demir kapsüle yaklaşdı ve bakmaya başladı.

Js:Hala aklım almıyor 17 yıl bir kapsülün içinde gözleri kapalı kalmak çok ağır olmalı.

Jisoo farkında değildi.Ama ağlıyordu.Babası böyle biri olduğun için mi ya da Tae'ye acıdığı için mi?Kendiside bilmiyordu.

Tae:Yardım
Jisoo:Ne?

                             Devam edecek..
 

Arkadaşlar lütfen oy verin.Okuyan her kese teşekkür ederim.I 💜 U

   

МОNSТЕR  {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin