2003 yılında araştırmacılar çocuklar üzerinde deneylere başladılar.5-9 yaşındaki bütün çocuklar ailelerinden zorlukla alınıyor ve Seouldaki denek laboratuvarına getiriliyordu.
Deney ī gün
X:Merhaba çocuklar ben bayan Mia.Neden burada olduğunuzu öğrenmek istiyorsunuzdur.Şirketimiz sizler üzerinde bir kaç test yapıcak ve bu testler sonucu çok özel güçlere kavuşacaksınız.
Çocuk:Uça biyecek miyiz peyki?
Mia:Evet bu testler sonucunda çok güçlü olucaksınız.Ama tek bir şartla.
Çocuk2:Nedir?Ne istiyorsunuz?!
Mia:Kaç yaşındasın?
Ç2:7.
Mia:Fazla olgunsun.Bize hizmet edeciksiniz ve bu testler biraz acı vericek.
Hatta öle bilirsiniz bile.
Ç2:O zaman neden bunu yapalım?!
Mia:Haklısın.Ama bu sadece ihtimal.Çok güçlü olursan size istediğiniz her şeyi veririz.Sizlerin tek yapması gereken şey gücünüzü kullanarak bize ufak yardımlarda bulunmak.Bizi,bu ülkeyi korumak.Bu yüzden ailenizi,evinizi,önceden var olan hayatınızı unutun.
Ç3:Ama ben annem istiyorum.
Ç4:Bende.
Ç5:Eve gitmek istiyorum.
Mia:SUSUN!Sizin anneniz artık benim.Eğer kaçmaya çalışır ya da kuralları bozarsanız bedelini ağır ödersiniz.Beni anladınız mı?!
Çocuklar:EVET.
Mia:Güzel şimdi her kes yaş qruplarına göre ayrılsın.Kaç tane çocuk var?
X:250 efendim.
Mia:Neden bu kadar çok? Bize 5 kişi olmak üzere 20 qrup lazımdı.
X:Özür dilerim efendim ama siz qaliba olayı ciddiye almadınız.Bu ilaç ve onlara uygulanacak aletler öldürücü seviyyedeler.Yani muhtemelen bir çok çocuk ölecek.Belki 20 tane qrup kurmak için bile çocuk yetmiycek.
Mia:Anladım.Ama bu ülkemiz için o yüzden pişmanlık duymak gerekmiyor.Eğer biriniz onları kurtarmak ister ya da onlar için üzülürse onu kendi ellerimle öldürürüm.ANLAŞILDI MI?!
X:EVET.
Mia:Güzel.Şimdi gidin ve çocukları qruplara göre yatakhaneye yerleşdirin.
X:Emredersiniz.
...
Qrup ayrımı:
5 yaş:50 çocuk
6 yaş:70 çocuk
7 yaş:60 çocuk
8 yaş:50 çocuk
9 yaş:20 çocukMia:9 yaşlı çocuklar neden bu kadar az?
X:Bu kadar bula bildik efendim.
Mia:Üstümüz bunu duyduğuna hiç mutlu olmuycak.Onlara daha çok ihtiyacımız vardı.En dayanıklı çocuklar onlar.Ne olursa olsun onların ölmesine izin vermeyin.
X:Elimizden geleni yaparız ancak dayanamazlarsa yapacak bir şey yok.
Mia:Tamam şimdi gidin.Yarın uzun bir gün olucak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
МОNSТЕR {KTH}
FantasyJs:Bundan sanane?! Tae:Ne demek sanane?!Sen benimsin! Araştırmacılar yeni bir silah türü geliştirmek istediler.Bunun için çocuklar üzerinde deneyler başlatıldı.Ama işler umdukları gibi gitmedi.