Telefon görüşmesi:
Tae:JİMİN!
JM:Oha!Ne oluyor ya?!
Tae:Ne dedin ona?!
JM:Kime?
Tae:Kimden bahsettiğimi çok iyi biliyorsun.
JM:Ha şu mesele.
Tae: JİMİN!
JM:ahaha tamam tamam.Ona senin bazı özel işlerin olduğunu söyledim.
Tae:Ne gibi?
JM:Bir erkeğin neye ihtiyacı varsa onu.
Tae:Jimin sen beni delirtmek mi istiyorsun?!
JM:Ben seni korudum ona gerçeği söylememi istemezdim herhalde?!
Tae:Başka bir şey uydura bilirdin.
JM:Neyse ne şuan işim var sonra konuşalım. Dıt dıt dıt...Tae:Jimin bunun hesabını daha sonra soracağım.Lanet olsun bu nereye gitmiş ola bilir?Ya evine ya da otele mi?
...
Jisoo'dan
Jinyoung evi çok güzel ve büyüktü.Bana misafir odalarından birini hazırlamıştı.Ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Eşyalarımı dolaba yerleştiriyordum.
Gerçi pek bir şeyim de yoktu.Burada çok kalmayı düşünmüyorum.Bir kaç gün kalacağım sonra kendi evime gideceğim.Madem sevgilisi var,artık onun için endişe etmeme gerek yok.O kendi hayatını kurmuş buna sevinmem gerekiyor değil mi?! Dedikten sonra göz yaşlarım akmaya başladı.Öyleyse neden canım yanıyor?!Yakın olduğumuzu sanıyordum.Artık gülüyordu,daha az sinirleniyordu.Onu iyileştirmeyi başarmıştım oysaki.En azından teşekkür etseydi.Ben ona... Hayır hayır onu artık unutmalıyım.Kendi yoluma bakmam gerekiyor.Bundan sonra ancak ona yük olurum.
Jg:Jisoo.. Bir dakika sen ağladın mı?
Js:Ohh hayır gozüme kirpik girdi onu çıkarmaya çalışıyordum.
Jg:Peki.
Js:Sen bir şey mi söyleyecektin?
Jg:Ah evet.Acıktın mı diye soracaktım.
Js:Evet biraz.
Jg:Harika öyleyse çok güzel şeyler hazırladım çünkü....
Js:Woah Jinyoung bunları gerçekten sen mi hazırladın?
Jg:Evet beğendin mi?
Js:Evet çok güzel olmuş.
Jg:Küçükken aşçı olmaya merakım vardı.Bende yemek kurslarına gitmeye başlamıştım.
Js:Gerçekten mi?
Jg:Kkk evet.
Js:Bir ara bana da öğret.Gerçi benimde yemek konusunda üstüme söz yoktur.
Jg:Bak sen öyle mi?
Js:Evet.
Jg:Bir ara yapta görelim.
Js:Peki kaptan Emredersiniz kkkkkk
Jg:kkk Hiç bu kadar gülmemiştim.
Js:Ben gülmüştüm (Tae'yle)
Jg:Jisoo iyi misin?Gözlerin doldu sanki.
Js:Hayır bir şeyim yok.
Jg:Öyleyse sevindim....
Tae'den
Jisoo'nun evini bulmuştum,ama orada yoktu.Demek ki otelde kalıyor.Aslında arkadaşında felan da kalıyor ola bilir.Seni bulmam uzun sürmeyecek Jisoo.Çok yakında.....
Jisoo'dan
Yemek yedikten sonra bulaşıkları ben yıkadım ve film izlemeye başladık.Yakışıklı bir çocuk ama onda tuhaf bir şey var.Ne biliyem sahte gibi.
Tch Jisoo ne düşünüyorsun sen?Çocuk senin için neler yaptı.Js: Jinyoung
Jg:Evet?
Js:Ben biraz yorgunum uyusam iyi olucak
Jg:Ah tabi Jisoo bana sormana gerek yok.
Js:İyi geceler.
Jg:Sanada.Jinyoung'dan
Bu kız fazlasıyla güzel ama aynı zamanda safta.Biraz eğlensem kötü olmaz.Bu zamana kadar hiç aşık olmadım.Kızlar benim için birer oyuncak.Normalde kızların bana güvenmesi için uğraşırdım.Ama Jisoo bunları uğraştırmadan yapıyor.😏Ben playboy'um ne yapmamı isterdiniz ki?!Sabah
Jisoo'dan
Sabah üstümü giyer giymez aşağıya indim.Kahvaltı hazırlayacaktım.Ama Jinyoung çoktan hazırlamıştı.Js:Ben yapıcaktım
Jg:Sen misafirsin.
Js:Bu iyiliğini nasıl ödeyeceğim bilmiyorum.
Jg:Ben biliyorum.
Js:Nas-..
Sözümü bitirmeden dudağıma yapışmıştı.Onu itmeye çalıştım.Ama olmadı.En sonunda başarmıştım ve ona şer bir tokat attım.
Js:Sen ne yaptığını sanıyorsun?!
Jg:Ne yani onca şeyin bir karşılığı olmalıydı değil mi?
Js:Bunca zaman amacın bu muydu?
Jg:Sana aşık felan olduğumu mu düşünüyordun?
Js:Ben arkadaş olduğumuzu düşünmüştüm.
Jg: Yanlış düşünmüzsün.
Js:Pisliğin tekisin.
Jg:Bunu söyleyen tek kişi değilsin.
Eşyalarımı alıp hemen çıktım evden.Bir taksi buldum ve evimin adresini verdim.Çoktan evime gitmeliydim.Ama oraya gitsem Tae bulurdu.Ama en azından şimdi başka bir yerde olduğumu düşünüyordur.Taksiciye parasını ödedim ve Teşekkür ettim.Hala kendimi sövüyordum.Ben ne zaman akıllanıcam.
Js:Canım evim ne kadar özlemişim ya.
Ama neredeyse 2 haftadır eve uğramıyorum temizlik yapsam iyi olacak.
...
Akşam
Temizliği bitirdikten sonra banyo yaptım.Sonra güzel bir film açtım ve izlemeye başladım.Bunu yapmayı gerçekten çok özlemiştim.Birden kapı çaldı.
Js:Gecenin bir vakti bu kim şimdi?!Kapıyı açmamla şoka uğramıştım.
Js:Sen..
Devam edecek...Arkadaşlar kesinlikle Jinyoung'dan nefret etmiyorum.Sadece hikayede rolü böyle olmalıydı.Lütfen bana kızmayın.Okuyan herkese teşekkür ederim.I 💜U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
МОNSТЕR {KTH}
FantasyJs:Bundan sanane?! Tae:Ne demek sanane?!Sen benimsin! Araştırmacılar yeni bir silah türü geliştirmek istediler.Bunun için çocuklar üzerinde deneyler başlatıldı.Ama işler umdukları gibi gitmedi.