Deney : īī gûn

2.7K 130 25
                                    

Mia:Günaydın çocuklar nasılsınız?
Çocuk1:Açız.
Çoçuk 2,3,4,5:EVET BENDE.
Mia:Tamam sakin olun.Deney yapa bilmemiz için aç olmanız gerekiyor.Ondan sonra güzelce yemek yersiniz.(tabi yaşaya bilirseniz)
Çocuk 1:Neyden saydece biz yiye miyoyuz?
Çocuk 2:Evet diyey çoycukyay yemek yiyoyaydı göydüm.
Mia:Bu gün sadece 5 yaşındaki çovuklar üzerinde deney yapılacak.İlaçları getirin ve çocukları masalara bağlayın.
Çocuk3: Bıyakın beni.
Çocuk 4:Koykuyoyum.Neyden bizi balıyosunuz.
Mia:Öyle gerekli çünkü şimdi susun.

Teker teker 50 çocuğun hepsine ilaç enjekte edildi.Yaklaşık yarım saat sonra bütün ekip dehşet içerisindeydi.Çocuklardan kimisinin burnundan kan gelmiş,kimisi titreyerek nöbet geçirmiş,kimisi acı içinde bağırmış,bir kaçının gözleri pörtlemiş,kemikleri kırılmış,beyin ölümü yaşamışlardı.Her yer kanlar içerisindeydi.50 çoçuktan sadece 12 hayatta kalmıştı.Her kes şoke olmuş ölen çocuklara bakarken bayan Mia hiç bir şey olmamış gibi çocukları çözmüştü.Ama hiç kimse yerinden kıpırdamıyordu.Daha 5 yaşında olmalarına rağmen yaşadıkları şey çok dehşetliydi.
Mia:Evet çocuklar gidip yemek yiye bilirsiniz.
Çocuk1:Lüytfen bizi öldüymeyin.
Çocuk2,3:eve istiyoyum.bizi bıyakın lüytfen.
Mia:Sakın olun onlar sadece uyuyor.
Çocuk 4:Uyuyoylaygeyçekten mi?
Mia:Evet gerçekten.Şimdi gidin ve yemek yiyin lütfen sabrım taşıyor çünkü.Götürün onları.
X:Peki efendim.
M:Çocuklardan nefret ediyorum.Birinin derdi bitmeden diğerin ki başlıyor.Ne bakıyorsunuz?!Toplayın şu cesetleri.
X2:E-emredersiniz efendim.
...
                          Öğle yemeği
Mia:Evet çocuklar bundan sonra her birinize yeni isimler verilecek.
Çoçuk 1:Bizim bir ismimiz var zaten.
Mia:Öyle ki neymiş?
Çoçuk1: Taehyung.
Mia:Kusura bakma Taehyung ama ismini sevmedim fazla uzun.
Tae:Ben de size sevip sevmediğinizi sormadım.
   Şirket çalışanları şok olmuşlardı.7 yaşındaki bir çocuğun bu denli olgun davranması normal değildi.Heleki karşısında bayan Mia varsa.
Mia: Taehyung sınırını aşma.Hala çok güçsüzsün ve diğerlerine nazaran akıllı olduğun ortada.Bu yüzden seninle açık konuşucam.Ölmek istemiyorsan o lanet çeneni kapa!
Tae:Şuanda sizden korkmam mı gerekiyor yani?
Mia:Bence evet.
Tae:*sırıtır*Sizin için biraz çaba sarf ederim.
Mia:Ne çabası?!
Tae:Ben akıllıyım siz baya salaksınız anlaşılan?!Yani sizden korkmaya çalışırım.
Mia:Taehyung dua et bana lazımsın.Neyse.Evet çocuklar kod adlarınız basit olucak 01,02 gibi.
....
Mia:Senin adın ne oldu Taehyung'cum?
Tae:0127
Mia:Güzel.Bundan sonra böyle çağıralacaksın kendi ismini unut.
Tae: Sanmıyorum.
Mia:Bak çocuk burada kurallara uymak zorundadın.Ben nasıl sana katlanıyorsam mecbur sende bana katlanıcaksın.
Tae:Pekala açık sözlü olduğunuz için sakin olucam.
Mia:Sen nasıl böyle olgun oldun anlayamıyorum.Gidib arabayla felan oynasana.
Tae:Babanız hapiste,annenizde bir alkolikse mecbur büyüyorsunuz.
Mia:Sana acamadım.
Tae:Biliyorum.Zaten bu yüzden size söyledim çünkü bana acıyarak bakmayan tek kişisiniz.
Mia:....Ah şey pekala uyku vakti hadi git.
Tae:İyi geceler bayan Mia.
Mia:İyi geceler 0127.
...
Çocuk1:Kim O?Ah sen misin numara 012...
Tae: Adım Taehyung numara 0129
0129:Benimde Jimin.
     Taehyung bu çocuğun tatlı olduğunu düşündü.Çünkü yanakları pembe ve hafif tombuldu.Ayrıca kirpikleri çok uzundu.Dudaklarıda dolgun pamuk gibi.
Sadece gözlerinin derinliklerinde garip bir şey vardı.İyi olmayan bir şey.Ama Tae buna çok takılmadı.
Tae:Jimin?
Jm:Efendim?
Tae:Ailen var mı?
Jm: Evet.Ama beni pek sevmiyorlar gibi.O yüzden burada olmak güzel heleki güçleniceğimi öğrendikten sonra daha da güzel.Peki senin?
Tae:Benimde var ama babam hapiste,annemde bir.. bir
Jm:Alkolik mi?
   Tae şaşırmıştı.Jimin bunu nereden bile bilirdi ki?Ona söylediğini hatırlamıyordu.
Tae:Sen nereden biliyorsun?Sana böyle bir şey söylemedim.
Jm:Gözlem yeteneğim iyidir.Yaşına bakılırsa fazla olgunsun ve anladığım kadarıyla yetişkinleri de çok sevmiyorsun.Ayrıca babam hapiste dedin.Muhtemelen annen bu yüzden depresyondadır ve kendini içkiye vermiştir.
Tae:Sen çok fazla zekisin.Nasıl bile bildin hala anlamadım.Senin aran her kesle  iyi.Çok samimisin ve gülüyorsun.Ama sende bana fazlasıyla olgun geldin.
Jm:Tek önemli olan dış görünüş değildir.Gözlerin içindeki derinliği görmen gerekir.Ben doğduğum andan beri hep olgundum ve bunu sadece yakınlarıma gösteririm.Sanırım bu yüzden ailem beni sevmiyor.Büyüdüğüm ve güçlendiğim zaman her kesi koruycam böylelikle ailemde beni sevecek.
Tae:Seninle iyi arkadaş olucaz Chim.
Jm:Chim mi?
Tae:Evet.Ve bende yardıma ihtiyacı olan her kese yardım edicem.
Jm: Tamam Tata güzel fikir.
T:Tata mı?
Jm:Evet Tata.
Tae:Sevdim.
Jm:Bende.
 

(Medya Taehyung)
BU ARADA JİMİN İÇİN AYRI BİR KİTAP YAZICAM.BU KİTAP TAEHYUNG İÇİN ONUN HAYATINI ANLATACAK DİĞER KİTAPTA  BU KİTABIN DEVAMI OLUCAK VE JİMİN'NİN HAYATI ANLATILACAK.VSOO YAKINDA BAŞLAYACAK.
   

LÜTFEN OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI İHMAL ETMEYİN.OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER SİZİ SEVİYORUM.I PURPLE YOU.







МОNSТЕR  {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin