Jisoo'dan
Sabah kalktığımda önce afallasamda sonra nerede olduğumu anladım.Aşağı inmeye karar verdim.Aynı zamanda etrafı inceliyordum.Gerçekten çok büyük ve güzel bir evdi.Sonra gözüme o çarptı oturur vaziyette koltukta uyuya kalmıştı.Yaklaşıp yaklaşmamak arasında kaldım.Ama ilk kez onu yakından inceleme fırsatı bulmuşken elimin tersiyle itmek istemedim.Yüz hatları,ince kırmızı dudakları, düzgün burnu, pürüzsüz yüzü,hafif çekik mavi gözleri...dur bir dakika mavi gözleri mi?!
Tae:Tepemde ne yapıyorsun?Öpmek felan mı istiyorsun?!
Jisoo:Saçların dikkatimi çekmişti sadece!Ben sürtük değilim!
Tae:*ayağa kalkar*Ses tonuna dikkat et!
Jisoo:Sende konuşmana!
Ahhh..mmh.. ash
Tae sinirlenip Jisoo'yu duvara firlatmıştı.Ama bu sefer çok sertti.Bir süre Jisoo'nun yerde kıvranmasını izledi.O kadar sinirliydi ki neredeyse verdiği sözü unutacaktı.
Tae:Dua et seni öldürmedim.
Js:Ne-..den böylesin? *Sesi fısıltı gibi çıkmıştı*
Tae:Haddini aştın!
Js:Sen..sen aşmadın mı?!
Tae:Ölmek mi istiyorsun?!
Js:Sen bana.. sürtük dedin.
Tae:Ben demedim sen dedin.Ayrıca söylesem bile senin bana hesap sormaya hakkın yok!
Js:Var!
Tae Jisoo'yu boğazından tutub yukarı çıkardı ve odaya fırlatdı.Ama Jisoo ona kızgın değildi.Hissetiği tek duygu hüzündü.Ama Jisoo pes etmiyecekti.Canı yanıyordu ama bir zamanlar Tae'nin nasıl acı çektiğini düşününce umursamamaya çalıştı.Cidden çok aptalım diye düşündü.Hala başkalarını düşünüyordu.Sırtının açısıyla zar zor doğruldu ve yatağına yatdı.Bütün yaşadıklarını düşünmeye başladı.Tae sürekli kontrolünü kaybediyordu.Bunun sonu binlerce insanın ölümüyle bitiyordu.Ama neden?Neden şimdi yapmıyordu ki?!O evde ne olmuştu?Bu düşüncelerle zorda olsa uyumuştu.
..
Tae'den
Çok mu sert davranmıştım?Kendisi kaşınmıştı.Üzgünüm anne.Kendimi tutamadım.Keşke onu önceden öldürseydim.Onunla konuşmam lazım.Daha fazla ileri gitmemeli.
...
Jisoo'dan
Banyo yapmam lazımdır.Ama t-shirt'ü çıkarmak için gücüm yoktu.Omzumu Haraket ettiremiyordum.Ama zar zor üstümü çıkardım.Ilık su'yla duş almaya başladım.Biraz rahatlamıştım.İç çamaşırlarımı önceden yıkamıştım.Önce onları giydim.Sonra eşofmanı.T-shirt'ümü giyecekken hafif inledim.Canım çok yanıyordu.Tae:Onun odasına gelmiştim.Kapıyı çalmadan içeri girdim.Şu anda dikkatemi çeken şey yarı çıplak olması değil,sırtında bıraktığım kocaman morluktu.Sanırım gerçekten sert davranmıştım.Yavaşça yaklaştım beni görünce bağırmaya başladı.Hiç şaşırmadım.
Js:S-Senin burada ne işin var.Ahh..insan bir kapıyı çalar.
Tae:"t-shirt'yle üstünü kapatması komiğime gitmişti*Arkanı dön.
Js:Ne ne istiyorsun?!Çık dışarı.
Tae:SADECE KREM SÜRECEĞİM BAĞIRMAYI KES!Otur.
Sütyeni açmam lazımdı.Kahretsin.
Js:N-ne yapıyorsun?
Tae:Açmam lazım.İzin ver.
Js:... peki.
Tae:
Kopçayı açtım.Sırtının gerildiğini hiss ediyordum.Yavaşça kremi sürmeye başladım.Hala neden bunu yaptığımı bilmiyordum.
Jisoo:
Şuan cidden çok utanıyorum.Ama canımın daha fazla acımasını istemiyorum.
Tae:Sırtın gerçekten kötü yaralanmış.Ama bu senin suçun.Beni kızdırmayı bırak.Yeterince sakin kalmaya çalışıyorum.Umarım anlıyorsundur.(Sırtı)
Js:Ah..biraz yavaş lütfen.Tamam seni anlıyorum.Ama bende insanım ve benimde duygularım var.
Tae: Açıkçası senin duyguların umrumda değil.Sen sadece ölmemeye bak.Bitti giyine bilirsin.
Jisoo: Teşekkür ederim.
Arkam dönük şekilde hemen t-shirt'ü üstüme geçirdim.Ama bana baktığını hiss ediyordum.
Tae:Birazdan aşağı in yemek yiyelim.
Jisoo:Peki.
O an düşündüğüm tek bir şey vardı.Yer yarılsa da içine girsem.
..
Tae:
Annem gibi teni beyaz ve güzeldi.Gerçekten mi?!Sikeyim.Bir böyle şeyler düşünmediğim kalmıştı.Bana ne oldu böyle?!Resmen belini incittiğim için kötü hiss ettim.Yazar'dan
Jisoo aşağı inmişti.Ortamda ciddi bir sessizlik vardı.Sadece kaseye çarpan kaşığın sesi duyuluyordu.Hem Jisoo'nun hem de Tae'nin kafası çok karışıktı.Sonunda sessizliği bozan Jisoo olmuştu.
Js:Saçların neden mavi?
Tae:Beynime verilen elektrik dalgaları yüzünden.
Js:Özür dilerim.Sormamalıydım.
Tae:Bak beni önemsiyormuş gibi davranmayı bırak.
Js:Ama önemsiyorum.Yani..
Tae:Ne?
Js:Hiç bir şey.Ben odama gidiyorum.
Tam dönüp gidiyordum ki, birden önümde belirdi.Özellikleri hiç bitmiyordu.Dur bir dakika neden bana yaklaşıyor?!Ellerini iki yanıma koydu masaya direnmiş durumdaydım.
Tae:Neden beni önemsiyorsun?
Js:Ç-çok yakınsın.
Tae:*Biraz daha yaklaşır*Yakın olursam ne olur?!
Js: Bir şey olmaz.
Tae:Soruma cevap ver!
Js: Zorunda mıyım?!
Tae: Zorundasın!
Js:Hay-..
Tae:CEVAP VER!
Js:Seni önemsiyorum.Çünkü insanların,en önemlisi de öz babamın yaptığı hataları düzeltmek istiyorum.Onlar yüzünden 17 yıl boyunca demir bir kapsülün içinde ailenden ayrı,acı çekerek yaşadın.*bunları söylerken ağladığımı bilmiyordum*
Tae:Yani bana acıyorsun.
Jisoo:Hayır!Neden anlamıyorsun?!Artık yalnız değilsin.Biliyorum sen beni değersiz bir varlık olarak görüyorsun.Ama yine de sana yardımcı olmak istedim.
Tae:Ben yardım istemiyorum.Ve evet haklısın gözümde her hangi bir değerin yok!O yüzden benden uzak dur.Seni önce öldürmediğim için gerçekten pişmanım.
Js: Şimdi öldür o zaman.
Tae:Artık çok geç!
Js:Neden?!
Tae:Bu seni zerre kadar ilgilendirmez!
Şimdi odana git ve mümkünse çıkma!
Js:İyi!
Tae:Ha birde ağlayacaksan sessiz ol.
Js:Olurum merak etme.
Jisoo'dan
Cidden çok aptalım.Neden?Neden onu önemsiyorum?!Ama gözlerinde hüzün var.Canını ne yakıyor?Kendime inanamıyorum hala onu düşünüyorum.
Flashback
Irene:Jisoo sen cidden salaksın.
Jisoo:Neden öyle dedin şimdi?
Irene:Suho 2-ci kez bir kızla yakaladın.Ama bu gün okula el-ele geliyorsunuz.Ayrıca geçen hafta sana her kesin içinde tokat atıp sürtük diye bağıran kızın uzaklaştırma almaması için müdüre yalvardım resmen.
Jisoo:Suho ve o kız çok pişmandı.
İrene;:Nereden biliyorsun?
Jisoo:Suho beni çok sevdiğini söyledi ve benden özür diledi.
Irene:Sende affettin.
Jisoo:Evet.
Irene:Jisoooooo bu kadar saf olma lütfen.Ve beni seviyorsan Suho'dan ayrıl.
Jisoo:Ama o çok üzülür.
Irene:Peki sen Jisoo.Bir kere de başkaları yerine kendini düşün.
Üzgünüm Irene sanırım yapamıyorum.
Çok aptalım.Aptal!Tae'den
Beni önemsiyormuş.Ha ha aahhah ahaha
Aah Yalancı sürtük.17 yıl boyunca her gece yalvardım.Hepsi "pis canavar kaçmak için kendini acındırıyorsun.Katilsin sen.Katil"dediler.Şimdi de bir kız gelmiş beni önemsediğini söylüyor öyle mi?!
#kötüler var diye iyi de olmayacak demek değil.Bir gün sende o insanı bulucaksın.# Hayır hayır Anne lütfen.Üzgünüm ama güvenemem.Çok yoruldum artık.Sanırım hep yalnızlığa mahkum olmak zorundayım.Devam edecek...
Okuyan her kese teşekkür ederim.I💜U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
МОNSТЕR {KTH}
FantasiaJs:Bundan sanane?! Tae:Ne demek sanane?!Sen benimsin! Araştırmacılar yeni bir silah türü geliştirmek istediler.Bunun için çocuklar üzerinde deneyler başlatıldı.Ama işler umdukları gibi gitmedi.