07 Mart 2020

832 33 0
                                    

güneş bana baktı ve gülümsedi, ayın gözlerim gibi çöktüğü zaman. uykusuzluktan hala kıvranıyorum yatağın kenarında ve şu an bunu yazıyorum.

kalemi tutmakta zorlanıyorum ve güneş gözümü alıyor, odam saçma derecede yüksekte. bu siteden ve yükseklikten nefret ediyorum. ailem her zaman modern insanlar olmaya çalışıp neredeyse zirve denilebilecek mekanlardan ev tutmayı ne zaman bırakacak bilmiyorum?! buraya taşınalı 1 hafta kadar olmuştu, daha alışamadım bile.

günlüğün bütün sayfalarını yerinden söktüm ve güneş gibi kıpkırmızı oldu onları yaktığımda çıkan ateş. ah zil çaldı!

tamam sipariş ettiğim şeylermiş. ayrıca biliyor musun yan dairemizde çok yakışıklı bir model yaşıyor. adı Kim WooSung, o gerçekten yakışıklı. onu ay ışığına benzetiyorum. hala güneş olmayı hak eden birini tanımıyorum. Evet benim bu süreçte ay ışığım Kim WooSung olacak.

güneş benim için neden mi bu kadar önemli? karanlıktan korkuyorum, fazlasıyla. Günes doğmadığı sürece yapay ışıklar olmasa nasıl aydınlık olacak? bunu aslında sevgiye benzetiyorum. kalbimiz bomboş olduğunda sahte sevgiler onu azda olsa doldurur ama asla hiç biri gerçek aşkın yerini dolduramaz. güneşin kavurucu sıcaklığınıda ilk aşkıma adayacağım.

hey dur bu kadar şey anlattım ve hala adımı söylemedim mi? tamam salak şey! ben WooYoung, Jung WooYoung.
evet henüz 18 yaşındayım ve günlük tutmaktan nefret ediyorum. hayır gitme senden nefret etmiyorum, ben bu konuda kötüyüm sen benden nefret edeceksin üzgünüm. umarım benim güneşimi bulduğumda en yakın dostum olursun. sana gelip her şeyi anlatacağım.

şimdi biraz gitar çalmak istiyorum ardından annemin azarını ve sitede yaşıyor oluşumuzun bana verdiği en büyük zararı yüzüme vurmasını istiyorum. Yani komşular rahatsız oluyorsa ne yapabilirim 1 haftadır WooSung'un piyanosunun sesi ile uyuyorum. aslında bundan şikayetçi değilim ama o neden benden bu kadar şikayetçi? evet günlük rutinim diyebilirim bunlar her gün saçma bir şekilde oluyor?! bu kırılan 26. gitarım ve bugün tamamen paramparça olacağına eminim. yarın gidip yeni bir gitar alacağım.

şimdilik bu kadar yeter dememden korkuyorsun değil mi? üzgünüm gün geçtikçe daha çok şey anlatacağım sana eski dostum. önceki sayfaları hatırlamıyor olman normal onları ben bile unuttum(!)

bitirmek istemiyorum ama bitirmem lazım görüşürüz, yarın yine gelip sana anlatacağım. saçma günümün nasıl geçtiğini. merak etmiyorum deme sakın, benden bıkacaksın her gün sana ay ışığımı anlatacağım!!! onu gerçekten seviyorum sanırım?!

tamam tamam gittim ben, yeni öğrendiğim şarkıyı çalacağım. saat daha sabahın 6'sı ve birazdan ay ışığım gelip bana 'günaydın, gitar sesi yüzünden uyandım lütfen çalmaya sonra devam eder misin?' diyecek. onu duymak için değer sanırım.

görüşürüz!!

The Sun And Her Flowers || WooSan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin