gözlerime inanamıyorum dün neler oldu bilemezsin! sabahın köründe gitar çalıyordum WooSung kapıyı çaldı ve ailem dün yurt dışına gittiği için kapıyı ben açtım. tabi o tavşanlı pijamalarla beni gördüğünde gülmüştü! çok sinirlenmiştim ve kapıyı tam yüzüne kapatıcakken kapıyı tutup bana şöyle söyledi
"hey dur, bir şey söylemek için geldim."
tamam bu muydu deme sakın bana ben ona utanmış ama aşık bakışlar atarken tekrar konuşmaya başladı ve dedi ki
"bir haftadır arkadaşım bende kalıyor ve aslında çok güzel gitar çaldığını düşünüyorum fakat bu ondan nefret ettiği için buraya gelip seni azarlamam için beni tehdit ediyor. o gidince lütfen çalmaya devam et ama o buradayken ölmek istemiyorsan çalma."
dediği şeyler yer yer benim kalbimi hızlandırsada yer yer arkadaşı yüzünden sinirlerim bozuluyordu bende çalmaya devam ettim ondan önce teşekkür ettim ve sorun olmayacağını söyledim KESİN DOMATESE BENZİYORDUM. o eve girdiğinde bende girdim fakat arkadaşı çok sinirimi bozdu cidden dün. dün olan şey tek bu değildi ben umursamadan gitar çalmaya devam ettiğimde kapı tekrar çaldı ve ben tekrar gittim yine klasik. Ama bir şeyler farklıydı kapıyı açtığımda karşımda gözleri güneşten aldığı ışıkla parlayan ay gibi olan WooSung yoktu. karşıma çıkan kişi sarışındı ve ilk olarak woosung'un arkadaşı oldupunu düşünmüştüm ve öyleymiş zaten. gelip bana resmen nefret kusmuştu. ONDAN NEFRET ETTİM CİDDEN DÜN
az önce tekrar gitar çaldım ve telefonuma bir bildirim geldi biliyor musun? biri bana mesaj göndermek istiyormuş yazdığı şey ise 'kes şunu.'
@thesanlight kullanıcı adı buydu profilinden ise az önce gelen çocuk olduğunu anladım ona yazdığım tek şey ise 'hesabımı nereden buldun?!' tabiki böyle yazmamıştım asla böyle asabi bir insan olamazdım. sadece sana karşı biraz asabiyim eski dostum üzgünüm. ona 'üzgünüm' yazarak geçiştirdikdim işte.
sakın gitme gün daha bitmedi yemek yedikten sonra tekrar yazacağım mwaaah!
- ● -
hazırlandım ve şimdi gidip yeni bir gitar alacağım az önce sarışın bir seksenlik biri gelip gitarımı parçaladı, benden ne istiyor bilmiyorum?
ona verdiğim tek cevap 'özür dilerim lütfen yapma..' neden bu kadar safım anlamıyorum?! sinirimi bile kendi içimde yaşıyabiliyorum sadece.
ondan nefret ediyorum umarım bir an önce evine geri döner!- ● -
gerçekten çok uykum geldi saat neredeyse on olmuş ve ben sadece 2 saatlik uykuyla duruyorum. ay ışığı çok güzel gözüküyor ve bu benim deli gibi WooSung'u düşünmemi sağlıyor. tabi unutmamalıyız ay güneş sayesinde parlıyor. bir dakika bildirim geldi.
bu o sarışın çocuk? 'neden çalmıyorsun?' yazmış??? cidden delirmiş olmalı gitarımı kırdığın için olabilir mi aptal man kafa?! bak yine sinirlendim.
uh.. WooSung'muş, sanırım fena çuvalladım çünkü birazcık 'birileri gelip gitarımı paramparça hale getirmeseydi belkide gelip gitarı şu an gitarı kıçının dibinde çalardım' yazmış olabilirim ehm..
ama ne yapabilirim? ben normalde aşırı sakin biriyim neden ama beni aşırı sinirlendirmişti..gece oldu neredeyse, artık uyumam gerek.. iyi uykular eski dostum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Sun And Her Flowers || WooSan
Fanfictionsevgili günlük, bugün en az güneş kadar güzel gülümsemesini gördüğümde hissettiğim o hissi tekrar yaşatacak mısın bana?