18 Mart

148 27 0
                                    

Ailem bugün döndü. Onları gerçekten özlemişim. Fakat ailemin burada olması San ile görüşmemi zorlaştıracak. Onlar buradayken eve bir arkadaşımın gelmesi mi? kıyamet günü. Annemle babamın kavgaları.. Kavga etmedikleri tek süre uyudukları zaman sanırım? Sana neden sürekli San'dan bahsediyorum ki. Bilmiyorum sanırım hayatımda San olmasaydı yaşanılası bir hayatım olmayacaktı.
Güneşe kadar yükselmemek için tek sebebim San mı? gerçi, o yanımdaykende güneşe çok yakın hissediyorum.

- ● -

@thesanlight Ailen mi döndü?

evet maalesef

@thesanlight öyle söyleme. Enazından sana geri dönen bir ailen var.

sevgilinle evlenip bir aile kurabilirsin

@thesanlight ayrıldık

ne için?

@thesanlight senin için

kötü bir şey mi yaptım San?

@thesanlight Her şey gayet açık değil mi Woo? saf ayaklarına yatmayı bırak artık. Ayrıca o öylesine bir ilişkiydi yalnızca.

Saf ayağına falan yatmıyorum San. Sadece söyleyeyim, ben herkes gibi eğlencesine sevgili olabileceğin biri değilim buda gayet açık bence?

@thesanlight bu nereden çıktı tanrım delirtecek misin beni?

en iyisi daha fazla konuşmayalım, ailemde döndü. beni gitar çalmaya zorlayacaklar sana ayıracak vaktim kalmadı

@thesanlight benimle vaktin olduğu için mi konuşuyorsun?

evet.

@thesanlight boş yere vaktini çalmayım o zaman görüşürüz.
[Görüldü]

- ● -

Gerçekten ne halt ettiğimin farkında bile değilim. Yardım etmen lazım eski dostum. Evet dememeliydim ama şimdi özür dilesem bir anlamı kalmayacak..

kendimi bok gibi hissediyorum. Gitarımı kırıp parçalamak istiyorum şu an. Annem başımda dikilmiş yeni klasik esere çalışmamı bekliyor. haftaya sol elimde oluşacak tel izlerini şimdiden hayal edebiliyorum.

sokakta kalıp her şeyden kurtulmak istiyorum resmen.. Tamam bunu yapabilirim değil mi? en fazla polise gidip arama emri verirler ve bir şekilde bulunurum. Ama bir kaç günüm güzel geçer belki?

bavulumu hazırlamaya gidiyorum.

- ● -

Delirmek üzereyim..
dışarıya çıkmıştım ve parkta oturuyordum gece yarısıydı. tahmin edin ne oldu..

San yanıma koştu ve hemen banka oturup nefes nefese bana baktı.

'Sen ne yaptığını sanıyorsun?!'

gibi bir şey söylemişti bağırarak. İrkilmiştim o an. Ardından gelen laflar korkmamı daha çok sağlamıştı.

'tüm siteye uyarı yapıldı ve seni bulan kişiye 10.000.000 won ödül verilecek. İnsanlar seni parayla satmak isterken burada durman ne kadar saçma farkında mısın?! Bana gidiyoruz kalk hadi'

Bağırmasa olmuyor muydu gerçekten?..
Ayrıca ne yapmaya çalışıyordu San?
şimdi iyi hissediyorum beni siteye geri getirdi ve şu anda WooSung'un dairesindeyiz. İlk başta gelmemekte ısrar etmiştim çünkü onu kırdığıma adım gibi emindim ve onu daha fazla incitmek istemedim. Fakat gelmeyeceğimi söylediğimde oda burada kalacağını söylemişti.. Üstünde ince bir tişört vardı sadece. Yaz bile olsa gece hava gerçekten soğuk oluyordu onu bu halde görmek benim kalbimi daha çok kırardı.
Eve gidebilirim şu an. Ama istemiyorum onunla olmak güzel hissettiriyor. Bir sürü azar işitmektense bana yemek hazırlayan güneşimi izlemek daha güzel. Imm, gerçekten acıktım. Sonra görüşürüz eski dostum..

- ● -

Gerçekten uykum geldi.. Artık uyusam iyi olacak. Kısaca yemekten sonra ne yaptığımızı sana anlatayım. Ailem kapıyı çaldı ve dolaba saklandım resmen. San'a beni görüp görmediğimi sormuşlardı.. Beni satacağından çok korkuyordum açıkçası, özellikle bu durumdayken. San'ın durumu şu sıralar gerçekten kötü. İyi olsaydı burada kalacağını pek sanmıyorum zaten. Ama beni gerçekten 10.000.000 won için satmamıştı..

hmm sonrasında ne oldu dersen ben dizi izledim oda bilgisayardan bir kaç oyun oynadı.. Pek konuşmadık ama güzel hissettim.

artık gözlerim kapanıyor...
İyi geceler eski dostum.

The Sun And Her Flowers || WooSan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin