10 mart

214 32 0
                                    

sabah kalktığımdaki halimi annen görseydi korkar kaçardı resmen.
iyiki hala yurt dışındalar ve benim bu çaresiz bitkin halimi görmüyorlar. resmen benim için güneş hala doğmamıştı ve gerçekten korkuyorum, aşık olmaktan çok korkuyorum.
bu kişi WooSung olmamalıydı, ondan neden bu kadar etkilenmiştim ki? hayır aşık olmayacağım ben.
kendime değil sana kızıyorum günlük beni uyarmalıydın!! -o nasıl olcaksa-

-- ● --

cidden inanamıyorum bu çocuk beni falan mı gözetliyor ki?!
balkona çıkıp ailemin unuttuğu sigra paketinden bir tane çalıp yakmıştım, denemiştim sadece dur kızma hemen ya! saçmaydı öyle keyfine içtim zaten..

her neyse işte! bir baktım çocuk 'ne o bizim sevgili olduğumuzu öğrenince efkarlandın mı? :D' yazmış.. ÇOK SİNİR BOZUCU BİR İNSAN GERÇEKTEN!!!
cevap olarak verdiğim şey ise 'umrumda mı sanıyorsun?' hani... EVET UMRUMDA AMA YANİ ARTIK DEĞİL.

-- ● --

düşündümde aslında san iyi birisi gibi.. AMA HALA ONDAN NEFRET EDİYORUM!
her neyse geceye kadar konuştuk.. bu arada WooSung ile sevgili değillermiş bana yalan söylemiş!
onu bunu kenara bırakırsak bana sanırım onun için özel olan şeylerden bir kaç tane anlattı. Onu terslemedim tabiki, ben bu değildim.
gitar çalmamı neden istemediğini öğrendim..
o çalıyormuş çünkü.
annesi ünlü bir gitaristmiş.
annesi hayatını kaybettiğinden beri gitar sesine dayanamıyormuş, bana aslında fena çalmadığımı hatta öğretmenin kim ise sana gerçekten güzel öğretmiş dedi.
şu anda WooSung ile kalmasının sebebi ise babasının onu evden atmasıymış. hey biliyor musun ondan hala nefret ediyorum!
güneş gibi sapsarı parayan saçları, fındık burnu, ay ışığı gibi parlayan  gözleri ve en önemlisi benden nefret etmiyor olması hiç bir şeyi değiştirmez..
tamam belki biraz bencil davranabilirim..
en iyisi onu daha iyi tanımak için akşam yemeğine davet edeyim.

-- ● --

bir yıl öncesine kadar ekmek bile kesemeyen Jung WooYoung şu an bir ziyafet hazırlamıştı resmen.
masanın üstü güzel bir şekilde donatılmıştı.

tamam buna inandığına göre gerçeği söylememe gerek yok çünkü asla dışardan yemek söylememiştim.. az önce geldi ve onları hazırlayıp şimdi oturdum kısa süre sonra gelir sanırım..
KAPI ÇALDI AY ELİM AYAĞIM TERLEDİ
sanki daha önce onu hiç görmemiş gibiyim şu an..
kapıyı açsam iyi olacak. Şans dile eski dostum.

-- ● --

düşündüğüm kadar kötü geçmedi, biliyor musun aşçılık okumuş yani anlayacağın benden büyük. ünivsrsite okumamış ama şu anda güzel bir işi varmış.. müsait olduğun bir akşam banada beklerim yemeğe dedi.
gittikçe kanım ısınıyor gibi ama bu yaptıklarını unutacağımı sanmasın.
ah sanırım biraz geç oldu, yatsam iyi olacak.. iyi gecler eski dostuuum. bir saniye bildirim geldi.
THESANLİGHT İYİ GECELER YAZMIŞ
:3 bende yazayımda uyuyayım artık.

The Sun And Her Flowers || WooSan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin