14 Mart

166 30 0
                                    

neredeyse gece oldu ve bugün seninle hiç sohbe edemedim eski dostum. gerçekten bunun adına üzgünüm fakat bir sebebim vardı tabiki. gün boyunca Choi San ile birlikteydim.

Dün geceden beri aklımdan çıkmayan o öpücük sanırım onun için hiç bir anlam ifade etmiyormuş. Bugün hiç bir şey olmamış gibi davrandı. Konyu çokça kez açmayı denedim ama yapamadım. Neden bu kadar safım?
İnsanların yaptığı eb ufak şeyden mutlu olan birisi olduğum doğru. Ben bu yaşıma kadar bir çok şeye sahiptim belki. Belkide hiç bir çocuğun yaşamadığı bir çocukluk yaşadım. Çocukluğumda üvey ailem ile yüzyıllık bir konakta kalıyorduk. Her zaman benim için en iyisini istediler, her şeyin en iyisi. 10 yıldır gitarına aşık olan, şiir kitapları ile büyüyen bir çocuktum. Derslerim hiç bir zaman düşük değildi. Kısacası hayatımın en güzel yılları çocukluğumdu. Liseye başlamam ile her şey değişmişti. Sabah 7 de başlayıp gece 11 de biten okul. İnsanlaın taktığı 'zengin ucube' lakapları.. İlk başta psikoloji okumak istiyordum, konservatuvar bölümüne girmek aklımın ucundan bile geçmezdi. Temel dersler ve üstüne her gün olan müzik dersleri. Daha ilkokuldan sıkı eğitim gören birisi olarak bunlar pekte zorlandığım şeyler değildi aslında. Zorlandığım şeyler değişen insanlardı. Sanırım seni çok fazla baydım bu saçma konularla eski dostum.

Bugün insanlara değer vermenin saçmalığını anladığım ilk gün. Choi Sandan gelen mesaja bakmak bile istemiyorum şu an.

-- ○ --

@thesanlight: neden bu kadar önemsedin bir erkek arkadaşım oluşunu güzelim?

@jwyoung: önemsemiyorum eğlenmene bak lütfen

@thesanlight: eğlencesine olduğunu biliyorsun güzelim

eğlencesine olduğunu biliyors|

eğlencesine oldu|

eğlence|

[görüldü]

The Sun And Her Flowers || WooSan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin