19 mart

140 25 2
                                    

günaydın

güzel bir sabah diyecektim ki fazla erken konuşmuşum sanırım? San hasta olmuş delireceğim..
gidip ona bir şeyler hazırlasam iyi olur deli gibi öksürüyor.

- ● -

çorba ve çay ona iyi geldi, öğlen sayılır sanırım. Hava bugün gerçekten güneşli fakat San donuyor.. Dün gece onu soğukta uzun süre bekleten bendim.

Karşımda duran büyük simsiyah piyano çok fazla ilgimi çekiyor. Fakat WooSung eminim ki çok kızar ona dokunursam.

San sürekli ne yazdığımı soruyor.. Açıkçası burada yazdığım şeyler onu ilgilendirmez. Aslında sana anlattığım şeyler sürekli onunla ilgili olsa bile onun bilmesine hiç gerek yok.

Gitar çalmayı özledim. Kurtulmak istediğim şeye fazlasıyla özlem duymam garip. Fakat hep böyle olmuyor mu zaten? Unutmak istedikçe dahada çok bağlanırsın.

- ● -

Artık hiç gece olmuyor sanki, güneş her dakika tam karşıma parlıyorken gece olmasını bekleyemem değil mi eski dostum?

San zaten hiç bir zaman aklımdan çıkmıyorken şimdi burnumun dibinde olması her şeyi daha çok zorlaştırdı. Ailem beni sadece gitarist olup onlara para kazandırdığım için önemsiyor sanırım..

Bana neden değer veren tek kişi San? Hiç bir şeyim değil.. Olmasını isterdim eski dostum biliyorsun. Fakat bilmiyorum bu durumdayken onunla bir ilişki yaşamak nasıl olur?

İyi Geceler.

The Sun And Her Flowers || WooSan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin