CASSIDY
,,Ty jsi přijel Corbynovo autem?" zeptala jsem se Daniela. ,,Jo," řekl a podíval se na mě. ,,Vždyť nemáš řidičák," uchechtla jsem se. ,,Nemám no, ale tak musel jsem nějaký způsobem přijet," řekl a onjal mě kolem ramen a popošel se mnou k autu. ,,Budu řídit," řekla jsem ,,Nebudeš," řekl, ale já už se rozeběhla ke dveřím řidiče.Nestihl mě doběhnout a já se začala smát.Sedla jsem si na místo řidiče a pozorovala Daniela, jak si sedá na místo spolujezdce. ,,To si vyřídíme," řekl a usmál se.,,To víš, že jo," řekla jsem a nastartovala. Nejsem zvyklá na automat, jelikož moje auto, které mám v Portlandu ho nemá a je to taková ta moje milovaná rachotina. ,,Kam se pojede na ty hory?" zeptala jsem se, když jsem zahýbala doprava na hlavní silnici. Cestu si patuji od té doby, co mě Jack vezl na hotel. ,,Středisko se jmenuje Aspen. Byl jsem tam asi dvakrát a líbilo se mi tam," řekl. ,,Kdo s námi všechno pojede," zeptala jsem se. ,,Já, ty, Jack s Lavender, Corbyn, Zach, nejspíš Tess, Olivie a Jonah s jeho přítelkyní Tate," odpověděl. Když řekl jméno Olivie, udělalo se mi špatně. Sice jsem ji slíbila, že mezi mnou a Danielem nic nebude, ale má smůlu, protože se ho nehodlám vzdát. ,,Olivie taky?" zeptala jsem. ,,Jo, ale přespí tam jen jednu noc," řekl.
Dveře od vily se rozlítly a v nich stále Tess. ,,Jsi v pořádku?" vychrlila na mě a objala mě. ,,Jsem v pořádku," řekla jsem a ona se odtáhla. V kuchyni už seděl Jack, Zach, Jonah a vedle něho dívka se světle hnědými vlasy. ,,Jede s námi," zakřičel za mnou Daniel na kluky. ,,Huráá," zakřičel Jack. Sedla jsem si naproti té dívce a usmála se na ni. ,,Ty musíš být Cassidy, viď," zeptala se. Kývla jsem na souhlas. ,,Já jsem Tate," řekla. ,,Ty jsi přítelkyně Jonaha, že jo? daniel něco říkal," řekla jsem a otočila jsem se na místo, kde před tím stál, ale teď už tam nebyl. Tessa si knám přisedla, jelikož kluci zmizeli někam nahoru. ,,Půjdeš s námi dneska na koncert?" zeptala se Tate. ,,Jaký koncert," zeptala jsem se. ,,Kluci mají ještě dneska v Los Angeles jeden koncert," doplnila Tess. ,,Já nevím. Musím dělat práci na literaturu." řekla jsem. ,,Nevymlouvej se a pojď s námi," nakázala mi Tate. ,,Dobře, půjdu."
Už dvě hodiny se Daniel neukázal a já seděla v obýváku a poslouchala hudbu, která se linula zhora. Tate byla v koupelně a Tess si zajela pro něco na hotel. Projížděla jsem instagram a twitter. Rozhodla jsem se napsat Danielovi. Co řešíte? Že mě tady necháváš samotnou. Napsala jsem Danielovi a čekala na jeho odpověď. Slyšela jsem dupot na schodech a myslela si, že je to Daniel, ale byl to Jack.,,Ahoj Cassidy," řekl a usmál.,,Ahoj," řekla jsem a úsměv mu opětovala. Vzal si vodu z lednice a posadil se vedle mě.,, Tak s námi na ty hory pojedeš?" zeptal se.,,Jo, Daniel mě tak trochu přemluvil, ale moc se mi nezamlouvá to, že tam bude na jednu noc Olivia," řekla jsem mu pravdu než, abych mu lhala.,, Upřímně já ji také moc nemusím, ale je to Danielova kamarádka už od dětství a pomohla nám skoro se vším, když jsme se začali věnovat hudbě jako skupina," řekl a já pokývala hlavou.,,Daniel říkal, že vezmeš s sebou i Lav," řekla jsem.,,Ano, bude tam s námi," řekl a já pozorovala jak se mu zvedají koutky do úsměvu.,, Na čem jezdíš?" zeptala jsem se ho.,,Snowboard," řekl.,, Já ho chtěla vždycky zkusit, ale nikdy jsem se k tomu nějak neodhodlala,"rekla jsem. Jack se tak trochu uchechtl nad mou poznámkou o mé lásce ke snowboardu. ,,Takže ty jsi lyžařka. Já jsem zvyklí na prkno," řekl. ,,Přesně tak," souhlasila jsem. ,,Budu muset jít za kluky, tak se později uvidíme," mávl na mě a zmizel na schodech.
Daniel neodpovídal. Tate vyšla z koupelny a směřovala si to ke mně. ,,Kam zmizla Tessa?" zeptala se mě a sedla si vedle mě místo Jacka. ,Sjela na hotel pro pár věcí jako je oblečí a tak," odpověděla jsem.,, Nějak moc se culíš," řekla Tate. ,,Neculím, jen jsem po dlouhé době šťastná," řekla jsem. Nejsem na to moc zvyklá se usmívat, ale Daniel na mě udělal dobrý dojem a já se nejspíš zakoukala. ,,Tak takhle, sice tě moc dobře neznám, ale Tessa o tobě mluvila, když jsme se poprvé viděli," řekla a pokračovala ve vypravování: ,,Říkala,že jsi měla dva vztahy a všechny nedopadly moc dobře." ,,Že já tý Tess vůbec něco říkám," zasmála jsem se. ,,Ne, kecám, mám ji moc ráda a jsem i teď šťastná, že ona může být se Zachem," řekla jsem. ,,Ale asi bych tě taky měla upozornit na to, že kluci hodně cestujou a uvidíš se s Danielem, tak jednou za tři měsíce. Teda alespoň takhle to mám já s Jonahem," řekla. ,,No tak s tím tak trochu počítám," odpověděla jsem.
Dveře se se zavrzáním otevřely a ve dveřích stála Tessa. ,,Ahoj, holky," křikla na nás. Stále jsem sledovala jestli mi Daniel neodepsal. ,,Daniel moc neodepisuje, budeš si muset zvyknout," oznámila Tate. ,,Tak, ale mě bude muset začít odepisovat," zasmála jsem se.
,,Půjdeme se podívat na Meet&Greet?" zeptala se Tate. ,,MOhli by jsme, ale co třeba natajno?" řekla Tessa a přidala se do našeho debatujícího kroužku. ,,Tak to aby jsme vyrazili. Půjdeme pěšky?" zeptala jsem se. ,,Ráda bych prohládla LA. Většinou z něj jsem viděla z okna taxíku," doplnila jsem. ,,Jasný, všechno vám ukážu," řekla Tate.
Klukům jsme napsali lítek o tom, aby se o nás nebáli, že se jdeme projít a, že se uvidíme až na koncertě. Dnes bylo chladno, tudíž jsem si vzala Danielovu zelenou mikinu, kterou jsem mu ještě nevrátila.
Prošli jsme cestou okolo pláže, kde jsem byla s Danielem. Tessa pustila písničky od kluků, abych je taky trochu naposlouchala. Tate a Tessa zpívala a já se snažila dělat, že je neznám.
Před halou, kde jsem s Tess stála v neděli, stálo opět několik holek a zpívali. Několik z nich také poznali Tate a fotili se s ní. Pak Tate všechny dívky poprosila, ať o ní nemluví před JOnahem, že je tady v tomhle areálu, že on to později stejně zjistí. Na nás se jen pohrdavým pohledem podívali ve stylu Co oni tady dělají? S Tessou jsme se na sebe dívali, až jsme skoro vybuchli smíchy, když o nás nic neví a už nás pohledy vraždí.
Hala se začala plnit dívkami, za to my čekali venku,aby jsme se tam tak nervali. Chvíli byl klid, ale pak všichni začali křičet. Tess se k nim chtěla přidat, ale pak si uvědomila, že tu není jako fanynka. ,,Aa,kluci jsou vevnitř," řekla Tate. ,,Tak jdeme taky," doplnila Tate.
,,Ahoj Steph," pozdravila Tate dívku, která nás minule mile pozdravila a navedl dovnitř a vše vysvětlila. ,,Ahoj, tebe jsem tu dlouho neviděla. Jdeš za Jonahem?" řekla. ,,Jo, jdeme tady společně s holkama kluky pozdravit." Steph si nás projela pohledem. ,,Nebyli jste tu náhodou v neděli," usmála se na nás. ,,Byli, ale teď je trochu jiná situace," řekla Tess a podívala se na mě. Tate se k ní naklonila a řekla ji o vztahu mezi mnou a Danielem a o Zachovi a Tesse. Jen se nás usmála a ukázala nám směr do haly.
Tate vešle dovnitř a potichu se plížila za Jonahem a pak ho zezadu objala jako největší špión. Tessa se přidala do fronty na Zacha. Já zůstala stát ve dveřích a rozhlížela se. Jako první mě zahlédl Jack a mávl na mě. Ukázala jsem mu, aby byl potichu a nic neříkal, pochopil to a věnoval se dál dívce s dlouhými černými vlasy, která se k němu lísala. Já sledovala Daniela. Usmíval se, zpíval, fotil se a byl šťastný. Rozhodla jsem se za ním jít, když v tom mě někdo jemně chytl za zápěstí. ,,Ahoj," usmála se na mě Olivie. Tak tu jsem tady teď potřebovala pomyslela jsem si. ,,Tak tebe jsem tady nečekala a kam to máš namířeno?" zeptala se. ,,K Danielovi, zlato," řekla jsem. ,,Já jsem ti,ale říkala, že se od něho budeš držet dál," řekla nepříjemným tónem hlasu. ,,Říkala, ale já tě neposlechnu, jelikož jsem k němu začala něco cítit a on ke mně. Takže mě pustíš,teď a necháš mě i Daniela na pokoji a vůbec si našeho vztahu všímat nebudeš. Takže pac a pusu," řekla jsem a poslala ji vzdušný polibek. Její rudý obličej mi dělal dobře.
Přišla jsem k Danielovi a objala ho kolem krku. ,,Co tady děláš?" zamumlal mi do vlasů, aby to nikdo jiný neslyšel. ,,Přišla jsem za tebou, ale teď dělej, že jsem tvoje fanynka, která si s tebou chce udělat zamilovanou fotku a pak se tím chlubit na instagramu," pošeptala jsem. Vytáhla jsem telefon z mikiny a nastavila přední kameru. Daniel mi dal pusu na tvář a já to vyfotila. ,,Jdu se pochlubit Tess, takže pa," řekla jsem a běžela za Tess se pochlubit.
...
Koncert jsme sledovali z balkónu, jelikož jiné lístky nám kluci nezamluvili. Nějaké písničky jsem již měla naposlouchané, takže jsem kousky i zpívala.
ČTEŠ
Choose
RomansaJeden výlet, Jeden koncert a jeden Meet&Greet. . Cassidy vyrazí se svou nejlepší kamarádkou Tessou do Los Angeles, aby si Tess užila svůj dárek k narozeninám, a to koncert skupiny Why don't we. Cassidy není žádný fanoušek této skupiny, ale co se sta...