24.

302 14 2
                                    

,,PŘEKVAPENÍ," křičeli všichni okolo mě.Všude byly poházené černé a růžové balónky. U pohovky byli zachycená dva velké balónky znázorňující čísla 1 a 8. Na stole čekalo menší občerstvení, jak sladké tak slané.

Zakryla jsem si obličej rukama a nevěřila vlastním očím. Pomalu mi stékaly slzy po tvářích. Daniel mě objímal zezadu okolo pasu a usmíval se. ,,Všechno nejlepší k narozeninám, zlato," šeptal mi do ucha Daniel. Otočila jsem se na něj. ,,To byl tvůj nápad?" vyhrkla jsem na něj. ,,Ne tohle všechno byl můj nápad," řekla Tessa a objala mě.

Postupně mě objali všichni. ,,Ale to není všechno," řekla Tessa a odešla do kuchyně. Nesla něco v ruce a u toho zpívala. ,,Happy birthday to you," přidali se k ní i ostatní. ,,A teď si něco přej," řekla a já se otočila za sebe na Daniela a ostatní. Nadechla se sfoukla svíčky. Přála jsem si jediné a to, aby jsme byli všichni šťastní.

,,A teď dárky," vykřikl Jack. ,,Vy jste mi něco kupovali? Ale to jste nemuseli," řekla jsem. Přišla ke mně Tessa jako první a podala mi takovou středně velkou krabičku, zabalenou v šedém  balícím papíru. Dala jsem si ho na stranu, abych si ho rozbalila později. Nadále ve frontě stála Tate a ta mi dala mallinkou krabičku.

Jack společně se Zachem, Corbynem a Jonahem  tvořili řadu vedle sebe. Koukala jsem na ně a přemýšlela, co mají v plánu. Zach vytáhla obálku, kterou měl za zády. ,,Tohle," řekl první Jack a dál pokračovali ostatní po jednom slově. ,,Je- dárek- od- nás- pro- tebe- který- oslavíš- i - s- náma". Dořekli to a já se u toho malinko smála. Zach mi předal obálku a pošeptal. ,,To si nech až na konec." Přikývla jsem a vydechla. ,, A můj dárek dostaneš, až budeme mít soukromý," pošeptal mi Daniel, když jsem si sedla vedle něj na pohovku a dala si všechny dárky pod nohy.

,,Tak už rozbaluj,"byla nedočkavá Tessa. ,,Jo, jdu na to," smála jsem se. První jsem měla po ruce Tateinu krabičku. Otevřela jsem ji a viděla poukázku do H&M. ,,Děkuji," usmála jsem se na ni. ,,Nemáš za co," mrkla na mě.

Teď jsem do rukou vzala dárek od Tessy. Zaklepala jsem s ním a nějaký zvuk jsem slyšela. Roztrhala jsem balící papír a na klíně měla jen černou krabičku s víkem. Víko jsem dala vedle sebe a uviděla plyšového bílého medvídka. Vzala jsem ho do rukou a koukla na něj. Na břichu měl vyšité naše iniciály  s Tessou a naši oblíbenou větu- Not broken, just scratched. ,,Děkuji," řekla jsem a objala ji pevným objetím, až skoro nemohla dýchat. ,,To není všechno koukni do spod," řekla a já ji poslechla. Ležela tam obálka. Pomalu jjsem ji otevřela a všimla si dvou lísků na ples, který koná naše škola. Chtěli jsme na něj jít, už od té doby, co jsme tam nastoupili, ale nějak nám to nevycházelo. ,,To jsou," řekla jsem směrem k ní. Kývala na mě hlavou a já začala pískat štěstím a u toho ji znovu objala. ,,Konečně. V posldním ročníku se nám to povede," doplnila mě.

A teď na mě čekala ta obálka od kluků. Podívala jsem se za sebe na kluky a oni se jen usmívali. ,,Tak teď to naše, šup šup," popoháněl mě Jonah. Otočila jsem se zpět a vzala obálku. Otevřela jsem ji špatně, takže ten papír jsem měla bílou plochou k sobě. Otočila jsem takový tvrdší papír a nevěřila vlastním očím. Otočila jsem se na ně. ,,To nemyslíte vážně. Vy jte se pomátli, nebo co?" vykřikla jsem na ně. Oni pokrčili ramenama jako kdyby to bylo v pohodě. ,,Co to je?" naklonila se ke mně Tessa. Byla to letenka do Miami a poukaz do Disneylandu. Tekly mi opět slzy. Zvedla jsem se a každého z nich objala. ,,A víš, co je na tom super?" řekl Daniel na kterého jsem se otočila. ,,Jedeme všichni. Prostě všichni," doplnil ho Corbyn. Tessa se začala také radovat, jelikož to bylo také na našeem wish listu- Navštívit Disneyland. ,,Jedeme do Disneylanduuu," křičela radostí a objímala mě u toho. ,,Děkuju moc všem," řekla jsem a věnovala všem úsměv.

...

Začali jsme slavit na plno. Tancovali, zpívali a prostě si užívali.  Byla jsem ráda, že jsem vůbec stihla převlíct do normálního oblečení. ,,Teď ploužáčka," křičela na Jacka Tate. ,,Rozkaz," křikl na ni a pustil tam pomalou píseň. Daniel si mě přivinul k sobě a tancovali jsme společně. ,,Vypaříme se," špitl, že jsem mu skoro ani nerozuměla. ,,Myslíš, že si toho ostatní nevšimnou?" řekla jsem mui nazpět. Začal si to odkračovat víc ke dveřím. Smála jsem se, jak dělá, že je to nenápadný.

Vyběhli jsem rychle nahoru do našeho pokoje. Daniel mě postavil doprostřed pokoje. ,,Zavři oči," řekl a já ho poslechla. ,,Nastav ruce." Na rukou jsem ucítila malou krabičku. ,,Otevři oči," řekl a usmál se. Na rukou jsem držela malou bílou krabičku. ,,Co tam je?" zeptala jsem se a usmála se na něj. ,,Přesvěč se," řekl a já otevřela krabičku. Byl tam řetízek a na něm viselo písmeno D. ,,D jako Daniel, " doplnil. ,,To aby jsi mě měla stále u sebe, když u tebe nebudu," řekl a já ho políbila. ,,Je krásný, " řekla jsem, když jsme se odtáhli. ,,Dáš mi ho na krk?" řekla jsem a otočila jsem se k němu zády. Odhrnul mi vlasy na stranu, aby mi ho mohl zapnout. Podívala jsem se na to D a pohladila ho. ,,Děkuju," řekla jsem a opět spojila naše rty.

Vjížděl mi rukama pod tričko a hladil mě na kůži. Začal se mnou couvat až k okraji postele, kde jsem na ni spadla. Daniel byl nademnou a pomalu mi sunul triko víš, až skončilo na zemi. Začal mi dávat polibky  podél čelisti přes krk a stále níž. Zastavil se u knoflíků u mých džín. Rozepl ho a já mu pomohla, tím ze jsem nadzvedla pánev, aby ty džíny sundal.

,,Jsi nějak moc oblečený," řekla jsem a svlíkla z něj triko a rozepla mu džíny. Pomohl mi a my před sebou leželi jen ve spodním prádle.

,,Všechno v pořádku?" zeptal se Daniel a já přikývla a opět spojila naše rty.

Ahoj, tak a je tu 24. kapitola. Doufám, že se líbila a prozradím Vám, že příští kapitola bude z pohledu Tessy.

C.M.

ChooseKde žijí příběhy. Začni objevovat